۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۳

اوضاع کنونی در صنعت خورشیدی

 

بازار انرژی خورشیدی به شکل قابل ملاحظه‌ای در حال تغییر است. حذف سوبسید‌ها برای انرژی قابل تجدید، افت قیمت‌ها به دلیل ظرفیت بیش از اندازه و قیمت پایین تأمین‌کنندگان در حال ایجاد تحول و تلاطم در تمامی این صنعت در سراسر جهان است. اکنون کاملاً واضح و مبرهن است که در درازمدت تنها برندهای بزرگ جهانی با پشتوانه مالی قوی و توانایی سرمایه‌گذاری در تحقیق و توسعه می‌توانند در این عرصه و پیشرفت باقی بمانند.

ال‌جی؛ شریک قوی در صنعت خورشیدی

شرکت ال‌جی الکترونیکس در لوازم الکترونیک مصرفی، ارتباطات موبایلی و لوازم خانگی پیشگام جهانی و مبتکر در فناوری است. ال‌جی به عنوان یکی از شرکت‌های پیشگام جهانی در لوازم الکترونیک یک شریک قابل اعتماد و قوی در صنعت خورشیدی در حال حاضر و آینده است. حقایق خودشان بیانگر همه چیز هستند: این شرکت بیش از 91 هزار پرسنل در 117 مرکز در استخدام خود دارد که شامل 98 شرکت تابعه در سراسر دنیاست. ال‌جی به فروش جهانی 48,97 میلیارد دلار در سال 2011 دست یاقته است.

چطور می‌توان از بازده بهینه سیستم‌های خورشیدی اطمینان حاصل کرد؟

سوددهی یک سیستم خورشیدی به میزان زیادی با راندمان و طول عمرش بستگی دارد. برای سیستم خورشیدی جایگزین منابع انرژی مرسوم باشد بازده بالا و عملکرد مثبت قدرت ماژول‌ها عوامل اصلی هستند.

وقتی سخن از بازده به میان می‌آید، ماژول‌های خورشیدی ال‌جی صدرنشین هستند

ماژول‌های خورشیدی ال‌جی با خروجی بالغ بر 260Wp و بازده 16.2 درصد عملکرد چشمگیری ارائه می‌دهند که  هیچ رقیبی به پای آنها نمی‌رسد. تا سال 2013، ال‌جی قدرت ماژول را تا 300Wp افزایش می‌دهد. ماژول‌های خورشیدی ال‌جی ارزشی بالا برای توان قدرتی نشان می‌دهند: ال‌جی، همیشه خوش‌بین است و با توان صفر تا 3 درصد تضمین می‌کند که عملکرد تنها به نفع مشتری به سمت بالا سوق پیدا می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید