۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۳

به زودی در بازار: ساندپلیت (SoundPlate) ال‌جی

ساندپلیت (SoundPlate) ال‌جی؛ محصولی قدرتمند و چندمنظوره در رسته سرگرمی خانگی

ساندپلیت باریک و ظریف ال‌جی، با صدایی شگفت‌انگیز، بلو-ری و قابلیت‌های تلویزیون هوشمند، تجربه عالی سینمای خانگی را ارائه می‌دهد.

سئول، 24 آوریل 2014- عرضه جهانی پیشرفته‌ترین سیستم‌ صوتی ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) برای تلویزیون‌های صفحه‌تخت، ساندپلیت (SoundPlate) مدل LAB540، از ماه مه آغاز می‌شود. این دستگاه جدید که، از طریق 4.1 کانال و 320 وات قدرت صدا و ساب‌ووفر بی‌سیم، برای تجربه سرگرمی خانگی عالی بهینه شده است، محیطی با صدایی توانمند ایجاد می‌کند. ساندپلیت LAB540 از پخش بلو-ری، قابلیت‌ تلویزیون هوشمند و چندین گزینه راحت دیگر مانند بلوتوث و HDMA برخوردار است. جدیدترین ساندپلیت ال‌جی با این طراحی فوق باریک 39.5 میلی‌متری همراهی ایده‌آل برای تلویزیون‌های صفحه‌تخت 32 تا 55 اینچ است.

بیونگ-هون مین، نایب رئیس بخش صوتی-تصویری شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی الکترونیکس، گفت: «صدای عالی تنها بخش کوچکی از چیزی است که ساندپلیت ارائه می‌دهد. این سیستم جامع با سبک باریک و راحتی که کم‌جا است از قابلیت تلویزیون هوشمند و بلو-ری برخوردار است. ظاهر زیبا و بهبودیافته این ساندپلیت مکمل هر نوع طراحی داخلی و میز تلویزیون‌های پیشرفته امروز است.»

ساندپلیتLAB540  با خروجی صدای 4.1 کانال و 320 وات، صدایی واضح و توانمند را در چندین جهت منتشر می‌کند تا تجربه صدایی چشمگیر را ارائه دهد. ساندپلیت باریک ال‌جی به پردازنده فراگیر سه‌بعدی (3D Surround Processor) مجهز است و می‌تواند محیطی فوق‌العاده طبیعی و اصیل از صدا ایجاد ‌کند که حس شنونده را در غوطه‌ور شدن در صدا افزایش دهد. این محصول سه حالت بهینه‌شده دارد: استاندارد، موسیقی و سینمایی. این حالت‌ها می‌توانند با فشار یک کلید برای شخصی‌سازی بیشتر صدا در دسترس باشند.

ساندپلیت LAB540 با قابلیت بلو-ری سه‌بعدی، تلویزیون هوشمند ال‌جی و دسترسی به گزینه‌های ارتباطی بی‌سیم، تلویزیون معمولی صفحه‌تخت را به مرکز واقعی سرگرمی تبدیل می‎کند. تعبیه کردن وای-فای و بلوتوث قابلیت پخش بی‌سیم موسیقی دیجیتال را از هر گوشی هوشمند یا تبلتی فراهم می‌کند. ساب‌ووفر بی‌سیم ساندپلیت ال‌جی یعنی لذت گوش سپردن بدون کابل‌های مزاحم.

حالت صدای خصوصی (Private Sound Mode 2.0) با توانایی انتقال صدا به هر گوشی هوشمند با استفاده از قابلیت‌های بی‌سیم ساندپلیت ال‌جی، راهکاری بی‌عیب‌و‌نقص برای لذت بردن از محتوا از طریق هدفون و بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران است. علاوه بر این، برنامه کاربردی LG AV Remote امکان کنترل همه سیستم سرگرمی خانگی را با هر گوشی هوشمند یا تبلت ممکن می‌کند.

ساندپلیت LAB540 از ماه مه در بازارهای اروپا در دسترس خواهد بود و پس از آن وارد امریکای شمالی، امریکای جنوبی، آسیا و دیگر بازارهای جهان می‌شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید