۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۳

بهترین جایزه TIPA برای مانیتور 34 اینچ UltraWide ال‌جی با نسبت تصویر 21:9

 

ال‌جی برای دومین سال متوالی از TIPA جایزه بهترین تصویر در مانیتور و تلویزیون را دریافت کرد.

مانیتور UltraWide ال‌جی الکترونیکس با نسبت تصویر 21:9 (مدل 34UM95) تاج بهترین تصویر در مانیتور را توسط (Technical Image Press Association) بر سر گذاشت. مدل 34 اینچ با نسبت تصویر 21:9 از وضوح خیره‌کننده UltraWide QHD برابر با (1440×3440)، قابلیت‌های عالی مدیریت رنگ و چندین گزینه ارتباطی، مانند Thunderbolt™ 2، برخوردار است. تلویزیون ULTRA HD ال‌جی (سری UB980) نیز از TIPA برنده جایزه بهترین تصویر در میان تلویزیون‌ها شد.

هیونگ-سی پارک، رئیس بخش آی-تی در ال‌جی الکترونیکس، گفت: «ما بسیار افتخار می‌کنیم که TIPA جایزه بهترین تصویر در مانیتورها را به مانیتور 34UM95 اختصاص داد. مانیتور حرفه‌ای ما با قابلیت‌های استثنایی و کیفیت تصویر شگفت‌انگیز الگویی جدید برای کاربرد در تمامی زمینه‌ها ایجاد می‌کند. ال‌جی به تولید محصولاتی با بهترین نمایشگر ممکن برای حرفه‌ای‌ها و کاربران خانگی ادامه می‌دهد.»

 ویرایشگران ابزار چند رسانه‌ای و متخصصان هنرهای گرافیکی یقیناً وضوح تصویر، دقت رنگ و امکانات تولیدی در 34UM95 را تحسین خواهند کرد. نمایشگر بزرگ 34 اینچ IPS از مزایای نسبت تصویر 21:9، که روز به روز بر طرفدارانش افزوده می‌شود، و همین‌طور وضوح چشمگیر UltraWide QHD بهره‌مند می‌شود. مانیتور ال‌جی از چندین گزینه ارتباطی مانند Thunderbolt™ 2 پشتیبانی می‌کند که سرعت انتقال را تا 20 گیگابایت در ثانیه بالا می‌برد و قابلیت‌های تولیدی را در هنگام کار با تصاویر بزرگ و فایل‌های ویدئویی به طرز چشمگیری افزایش می‌دهد.

مانیتور UltraWide به طور مؤثری می‌تواند 99 درصد از فضای رنگ‌ sRGB را بیان کند و از طریق نرم‌افزار اختصاصی کالیبراسیون True Color Finder و ابزار مقیاس‌بندی، کالیبراسیون سخت‌افزاری را امکان‌پذیر می‌کند. به همین ترتیب، تصاویر و ویدئوهایی که در34UM95  پخش می‌شوند با وضوح و رنگ شگفت‌انگیز بیان می‌شوند. علاوه بر این، نرم‌افزار اختصاصی تقسیم صفحه به 4 قسمت (4-Screen Split) مدیریت چندین فایل باز و چندین دستگاه جانبی را مثل آب خوردن امکان‌پذیر می‌کند. مانیتور 34UM95 با Mac Pro نیز سازگاری دارد.

سریUB980  از تلویزیون‌هایULTRA HD  ال‌جی برنده بهترین تصویر در تلویزیون‌ها از TIPA شده است. این سری از تلویزیون‌ها بهترین انتخاب برای آنهایی است که عاشق دیدن تصاویر در تلویزیون خودشان هستند. این مدل پیشرفته وضوح تصویری دارد که 4 برابر بیشتر از تلویزیون Full HD است. در نتیجه به طرز قابل توجهی تیزی و جزییات تصویر افزایش پیدا می‌کند. به دلیل وجود نمایشگر IPS 4K ال‌جی، تلویزیون‌هایULTRA HD  ال‌جی رنگ‌های روشن و وضوح پایداری را تقریباً از هر زوایه دیدی فراهم می‌کند.

TIPA یکی از مهم‌ترین انجمن‌های عکاسی و تصویربرداری مطبوعاتی در دنیاست که 29 مجله از 16 کشور مختلف در آن شرکت می‌کنند. اعضای آن هر سال گرد هم می‌آیند تا به بهترین محصولات سال رأی دهند و هر محصول را بر اساس معیارهایی مانند ابتکار در فناوری و طراحی، راحتی استفاده و ارزش اقتصادی می‌سنجند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید