۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۳

تلویزیون ULTRA HD TV – 4K ال‌جی

 

با تلویزیون ULTRA HD ال جی هیجان استادیوم فوتبال را به خانه بیاورید. تصویری با کیفیت 4 برابر Full HD و سه بعدی بی نظیر را تجربه کنید.

 

چرا تلویزیون ULTRA HD ال جی؟

 

کیفیت بی نهایت، سایز غول‌آسا

با تلویزیون ULTRA HD ال جی هیجان استادیوم فوتبال را به خانه بیاورید. تصویری با کیفیت 4 برابر Full HD و سه‌بعدی بی‌نظیر را تجربه کنید. با سه‌بعدی عمیق‌تر این تلویزیون‌ها، در بازی و هیجان غرق شوید.

 

8.3 میلیون پیکسل Ultra HD

استاندارد جدید در کیفیت بالا شاخص را بالاتر از همیشه برد. وضوحی 4 برابر Full HD، با 8.3 میلیون پیکسل که در تصویری بی‌عیب و تمام‌عیار حتی از فاصله نزدیک  نشان داده می‌شود.

 

از تصاویر سه‌بعدی با کیفیت Ultra HD لذت ببرید

راحت‌ترین سه‌بعدی دنیا شگفت‌انگیزترین و تیزترین سه‌بعدی نیز هست. کیفیت سینما سه‌بعدی Ultra HD با روشنی مهارنشده بهبود پیدا می‌کند که به بینندگان امکان لذت بردن از تصاویر سه‌بعدی بی‌نظیری می‌دهد که نور کم با سایه‌های پرش عینک‌های سه‌بعدی معمول از آنها جلوگیری نمی‌کند.

 

عینک‌های سه‌بعدی بدون پرش

از تلویزیون سه‌بعدی لذت ببرید که برای چشم راحت‌تر و بدون پرش‌های عذاب‌آور و مزاحم است.

 

تصاویر سه‌بعدی راحت‌تر


سینما سه‌بعدی ال‌جی یعنی عینک‌های سه‌بعدی راحت و بدون پرش.
از سه‌بعدی با راحتی بیشتری لذت ببرید که با عینک‌های سه‌بعدی سبک، بدون باتری و ارزان ایجاد می‌شود.

 

پنل IPS

راز نهفته در تلویزیون ال‌جی زاویه دید عالی و کیفیت پنل است. این پنل رنگ‌هایی شبیه زندگی، زاویه دید وسیع و وضوحی بدون مات شدن را فراهم می‌کنند.

 

همه موتورها نمی‌توانند تصاویر Ultra HD باکیفیت نشان دهند

ببینید چطور رنگ‌ها و جزییات با موتورهای قدرتمند ال‌جی اصلاح می‌شوند تا کیفیت تصویری عالی ارائه دهند.

 

موتور TRU-Ultra HD

موتور Tru-Ultra HD مرکز اصلی پنل 4K Ultra HD است که کیفیت 4K Ultra HD را با ارتقای کیفیت بهبود می‌بخشد. تلویزیون Ultra HD ال‌جی از طریق موتور قدرتمندش کاملاً بیننده را با جزییات بی‌عیب و نقص راضی می‌کند و استاندارد نمایشگر بصری بالاتر می‌برد.

 

موتور سه‌گانه XD

با موتور سه ‌گانه Triple XD Engine از بی‌عیب‌ونقص بودن رنگ، وضوح و کنتراست لذت ببرید. این فناوری بالاترین میزان تعالی در رنگ، کنتراست و وضوح را برای بهترین کیفیت تصویر و عملکرد به ارمغان می‌آورد.

 

Full LED نانو

NANO FULL LED پیشرفته‌ترین LED و اوج فناوری ال‌جی در کیفیت تصویر ال‌سی‌دی است. این فناوری کیفیت تصویر روان‌تر، واضح‌تر و روشن‌تر از هر تلویزیون LED ارائه می‌دهد که نورهای LED را به طور مساوی پخش می‌کند.
این قابلیت تنها برای مدل 55 و 65 اینچ  LA9700 در دسترس است.

 

بلندگوی کشویی 4.1 کانال (مدل 55 و 65 اینچ LA9700)

بلندگوهای جلوی قدرتمند 4.1 کانال وقتی استفاده نمی‌شوند جمع می‌شوند و هنگام خاموش بودن تلویزیون از منظر ناپدید هستند. این قابلیت خارق‌العاده نمایانگر طراحی خاص به همراه عملکردی است که برای دکور اعجاب‌انگیز است.

 

سیستم بلندگوی 2.2 (84LA9800)

با صدای 50 وات که از سیستم بلندگوی 2.2 تلویزیون 4K Ultra HD ال‌جی منتشر می‌شود، عمق و زنده بودن باورنکردنی صدا را به گوش‌های خود و نمایشگر را به چشمان خود هدیه دهید. اکنون شما می‌توانید انفجار صدای فیلم را در خانه با خود داشته باشید.

 

بلندگوی جلو (در مدل 55 و 65 اینچ LA9650)

عمق و انرژی صدای تلویزیون را بشنوید. بلندگوهای جلو نشان از بازگشت بلندگوها به جلوی نمایشگر تلویزیون‌های صفحه‌تحت دارند. این بلندگوها صدایی واضح تولید می‌کنند که با قدرتمندی هر چه تمام‌تر به گوش شما می‌رسد.

 

تلویزیون هوشمند

راحت‌ترین و سفارشی‌ترین رابط کاربری. خانه هوشمند (Smart Home) در تلویزیون هوشمند ال‌جی با طراحی بهبود یافته، سادگی بیشتر و فضای بیشتری برای سفارشی شدن ارائه می‌دهد.

 

اشتراک‌ هوشمند

فایل‌ها را مرور کنید و آنها را در دستگاه‌های ذخیره حافظه روی صفحه تلویزیون هوشمند خود به اشتراک گذارید

 

مرورگر فایل شبکه‌ای

با استفاده از همه دستگاه‌های خارجی مجهز DLNA فایل‌ها را مرور کنید و اطلاعات به دست آورید.

 

نمایشگر بی‌سیم اینتل WiDi

فناوری نمایشگر بی‌سیم WiDi اتصال آسان و سریع بین تلویزیون و لپ‌تاپ‌های کامپیوتری را بدون سیم و با شبکه اینترنت میسر می‌سازد.

 

لینک HD موبایل (MHL)

محتوای HD را از گوشی بر روی  صفحه‌نمایش بزرگ تلویزیون متصل و تماشا کنید و با استفاده از کنترل جادویی Magic Remote آن را کنترل کنید.

 

نمایشگر دوم

تلویزیون تماشا کنید یا محتوایی را که در گوشی هوشمند یا تبلت پی‌سی وجود دارد را از هرجایی در محدوده وای-فای، در تلویزیون به نمایش درآورید.

 

کنترل جادویی Magic Remote

کنترل، جهانی، اشاره کردن، چرخک، حرکت و صدا؛ پیشرفته‌ترین و راحت‌ترین کنترل تلویزیون

 

کنترل جهانی

به ست‌تاپ باکس، بلندگوها، BDP و حتی تلویزیون ماهواره‌ای خود فقط با یک کنترل از راه دور ساده دسترسی پیدا کنید و آنها را در کنترل خود درآورید؛ راهکاری تک‌مرحله‌ای برای نهایت راحتی.

 

اشاره

فقط اشاره کنید و روی کنترل از راه دور هوشمند برای تلویزیون هوشمند خود کلیک کنید.

 

حرکت

با یک حرکت ساده فرمان‌های پیچیده را اجرا کنید تا در زمان صرفه‌جویی کنید.

 

چرخک

با چرخک، درست مانند روشی که از ماوس کامپیوتر استفاده می‌کنید، به بالا و پایین پیمایش کنید، بزرگنمایی کنید و از بزرگنمایی خارج شوید

 

صدا

با کنترل از راه دور خود صحبت کنید تا هر چه می‌خواهید را پیدا کنید

۱ نظر

جمال ۱۴ آذر ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
LG TV Remote من این فرم افزار را روی گوشی سامسونگ گالگسی اس ۴ نصب کردم ولی به تلویزیونم وصل نمیشه با وای فای هم فعال کردم باز نمیشناسه کسی میتونه راهنمایی کنه متشکرم

نظر دهید