۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳

دستگاه تهویه مطبوع مبتکرانه ال‌جی با راحتی و طراحی عالی در خانه شما

 

دستگاه تهویه مطبوع ARTCOOL Stylist Inverter V ال‌جی با جریان هوای ملایم سه‌طرفه، نور ظریف LED و کنترل از راه دور هوشمند سبک و راحتی کاربر را به سطحی کاملاً جدید ارتقا می‌دهد.

بیشتر مردم از دستگاه‌های تهویه مطبوع هوا به صورت فصلی استفاده می‌کنند. چند وقت روشن و چند وقت خاموش! البته این امری کاملاً منطقی و عقلانی است. چرا باید در یک روز سرد پاییزی یا وقتی زمستان با برف از راه رسیده است خانه خود را خنک کنید؟

با اینکه دستگاه‌های تهویه مطبوع همیشه روشن نمی‌شوند اما دستگاه‌های تهویه مطبوع جزئی جدانشدنی از دکور خانگی منزل شما هستند و همیشه از لوازمی هستند که معمولاً در اتاق نشیمن، اتاق خواب اصلی یا در جاهای پراستفاده دیگر نصب می‌شوند و خیلی به چشم می‌آیند. شاید جای تعجبی نباشد که چرا بیشتر مشتریان در سراسر دنیا، که طراحی و سبک برایشان اهمیت دارند، از سازندگان می‌خواهند به دنبال تولید محصولاتی باشند که هم راحتی را به همراه داشته باشند و هم طراحی دکور شیک و زیبا را در نظر بگیرند. واقعاً چرا نباید یک دستگاه تهویه مطبوع هم راحتی ایجاد کند و هم به همان میزان طراحی و سبک شیکی داشته باشد؟

 

دستگاه تهویه مطبوع ARTCOOL Stylist Inverter V همانی است که شما خواسته‌اید: این دستگاه تهویه مطبوع مسکونی ساخت شرکت ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) است. این مدل جدید و چشمگیر که تجسمی از فلسفه طراحی مشتری‌محور است جلوه‌های زیبایی‌شناختی را با قابلیت‌های سرمایشی مؤثر در هم می‌آمیزد. ARTCOOL Stylist ادامه مدل بسیار موفق ARTCOOL Gallery Inverter V ال‌جی است؛ مدلی که سنت‌ها را شکست و بی‌شک ثابت کرد که دستگاه تهویه مطبوع هم می‌تواند شیک و هم کاربردی باشد. ARTCOOL Stylist که بر پایه بهترین جنبه‌های مدل پیشین خود ساخته شده است، دو مضمون را در ذهن دارد: اول از همه، ایجاد مطبوع‌ترین محیط داخلی و دوم به ارمغان آوردن طراحی به سطحی جدید از نوآوری.

ARTCOOL Stylist  با ویژگی‌های اصلی باد و نور که هر دو عناصر اصلی دنیای طبیعت هستند حس غنی را به تجربه کاربری می‌افزاید. تیم کارشناسان طراحی ال‌جی ظاهری ساده، هماهنگ و نمادین برای این مدل جدید ایجاد کرده‌اند که دایره‌ای را در دل شکل مربعی دستگاه داخلی جای داده است. این دو شکل پایه، دایره و مربع، با هم برای تولید حس نافذ و فراگیرنده آرامش و هماهنگی در خانه در تعامل هستند. حس کوچک و کمینه‌گرا بودن دستگاه ARTCOOL Stylist با لمس انکارناپذیر کلاس و شیک بودن در فضا نفوذ می‌کند. به دلیل مهارت و زیرکی طراحان ال‌جی، این محصول باریک و شیک به زیبایی و یکپارچگی هرچه تمام‌تر با هر خانه‌ای به خوبی متناسب است و برای ادارات، رستوران‌ها و بسیاری اماکن دیگر نیز انتخاب خوبی خواهد بود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید