۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳

رکورد جهانی LG Display در ساخت کارخانجات صنعتی و تولیدی

در سال 2002، وقتی شرکت LG Display به عنوان اولین شرکت دنیا کارخانه صنعتی نسل چهارم را ساخت و شروع به راه‌اندازی خط تولید نسل چهارم TFT-LCD کرد، با پیشرفته سریعی روبه‌رو شد. این شرکت با آغاز به کار اولین خطوط نسل پنجم و ششم در دنیا به رشد خود ادامه داد و ساخت و تولید اولین کارخانه صنعتی نسل پنجم در دنیا را آغاز کرد.

افتتاحیه بزرگترین کارخانه نسل پنجم تولید انبوه، برای اولین بار در صنعت

این شرکت در آغاز به فعالیت کارخانه صنعتی ماژول نانجینگ در چین نیز رکورد را به نام خود ثبت کرد. در میان شرکت‌های سازنده ال‌سی‌دی در داخل کره، شرکت LG Display اولین شرکتی بود که با شروع ساخت کارخانجات صنعتی در نانجینگ در آگوست 2002 به چین نیز توسعه پیدا کرد و تولید بومی در اولین کارخانه ماژول (N1) در ماه مه بعد آغاز شد. ساخت دومین کارخانه ماژول در دسامبر 2003 آغاز شد و تولید انبوه از اکتبر 2004 شروع شد.

نانجینگ، جشن کارخانه چین

کارخانه نانجینگ، بعد از مشاهده فعالیت موفقیت‌آمیز دو کارخانه ماژول نانجینگ، به سرعت تولید ماهانه را به یک میلیون دستگاه رساند و رکورد چشمگیر تولید کلی 10 میلیون دستگاه را در پایان 2004 به نام خود زد. این رکورد تنها یک سال پس از آغاز به فعالیت تولید حاصل شد و این در صنعت TFT-LCD یک ردکوردشکنی پرسرعت و بی‌سابقه است. این امر نشان از بهترین فناوری ساخت شرکت LG Display در دنیا دارد! چنین دستاوردها و رکوردشکنی‌های چشمگیری به عنوان شرکت تولیدکننده نمایشگر برای ما افتخار است.

 

۱ نظر

حسین ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ پاسخ

بنام خدا
با سلام :
برنذ های معتبر در اکثر اوقات تولید قطعات حساس و پیچیده را در کشور اصلی و امور مونتاژ و تولید قطعات با فن آوری پائین و ساده را به کشورهای آسیای جنوب شرقی و بخصوص چین واگذار می کنند البته شرکتهای ژاپنی مانند پاناسونیک قبلا خط تولید پانل را در کشورهایی مانند مالزی راه اندازی کرده اند بنظر شما این کار ال جی که در کوتاه مدت باعث کاهش هزینه تولید و قیمت نهایی محصول و افزایش قدرت رقابت ال جی در بازار را بدنبال داشته باعث انتقال فن آوری به چین و امکان تولید محصولات با کیفیت تر برندهای چینی در سالهای اخیر نشده کیفیت تصویری گوشیهای هوشمند و یا تلوزیونهای جدید چینی مونتاژ ایران مانند هایسنس و تی سی ال که دو سال بیشتر از عرضه آنهادر بازار نمی گذرد را با تلفن های همراه و تلوزیونهای چینی عرضه شده در ۵ تا ۱۰ سال گذشته مقایسه کنید ؟
موفق باشید .

نظر دهید