۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳

زادۀ نوآوری: طراحی شیک و فناوری‌های مشتری‌محور در دستگاه‌های ­تهویه مطبوع ال‌جی

دستگاه تهویه مطبوع ARTCOOL Stylist از نوردهی منحصربه‌فردی برخوردار است که می‌تواند بر خلق‌وخوی کاربران تأثیر مثبت داشته باشد. صبح‌ها، می‌تواند درخشش گرم و ملایمی داشته باشد که همانند تلألوی درخشان و ملایم خورشید در حال طلوع است. تأثیر نور تسکین‌دهنده ذهن را آرام و به بیدار کردن کاربر و آغاز یک روز جدید و خوب کمک می‌کند. در مجموع، 8 نوع رنگ مختلف وجود دارد که می‌توانید بین آنها انتخاب کنید. کاربران می‌توانند نوردهی ARTCOOL را برای زمان‌های مختلف روز شخصی‌سازی کنند یا از میان حالت‌های مختلف انتخاب کنند؛ برای کاهش استرس یا ایجاد آرامش جو رومانتیک را انتخاب کنید. قابلیت نوردهی از انواع سناریوهای فصلی از پیش برنامه‌ریزی‌شده و قابلیت هوشمند بازخورد تپشی یا پالس برخوردار است.

طراحان ال‌جی که سادگی و هارمونی را در اولویت قرار داده‌اند، هر گونه عنصر زیبایی که ممکن است بر دکور داخلی تأثیر منفی داشته باشد یا فضای اتاق را بیهوده اشغال کند را از این دستگاه‌های تهویه مطبوع حذف کرده‌اند. یکی از کلیدهای دستیابی به این، تعبیه دریچه خروجی بر روی پشت پنل جلو است. این تصمیم به تیم امکان داد که دستگاه داخلی را کوچکتر کنند و ضخامت آن را به 121 میلی‌متر برسانند؛ یعنی باریک‌ترین عمق موجود در میان دستگاه‌های تهویه مطبوع. علاوه بر این، گروه رنگ سفید را برای آن انتخاب کردند که نه تنها با هر نمای دکور سازگاری دارد بلکه تأثیر نوردهی ARTCOOL Stylist را بیشتر می‌کند. الگوی تاروپود قالب تزریقی و سطحی که در تعامل با بخش‌های شیشه‌ای و مات است هارمونی بصری قوی را ترویج می‌دهد.

ال‌جی، با تمرکز زیاد بر ظاهر بیرونی، تحقیقات مشتری‌محور وسیعی را انجام داد تا دریابد که چطور عملکرد دستگاه تهویه مطبوع جدیدش را بهبود ببخشد. تحقیقات بسیار عمیق نشان داد که مردم ترجیح می‌دهند که از سرمایش غیرمستقیم بهره‌مند شوند تا اینکه مستقیم در جریان هوا قرار گیرند. از این گرایش مشتریان، ال‌جی قابلیت جریان هوای ملایم سه‌طرفه را در ARTCOOL Stylist ایجاد کرد که هوا را به چپ، راست و پایین منتشر می‌کند تا اینکه مستقیم در محل نشستن افراد در اتاق پخش کند.

 

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید