۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۳

کارایی و زیبایی در کالبد سیستم‌های خورشیدی ال‌جی

 

آیا سیستم خورشیدی می‌تواند ظاهر زیبایی هم داشته باشد؟

مشتریان، علاوه بر بازگشت سرمایه، به دنبال جنبه‌های زیبایی‌شناختی بهتر نیز هستند. در ال‌جی، ما کاملاً می‌فهمیم که ماژول‌های خورشیدی تأثیر ویژه‌ای بر ظاهر کلی ساختمان دارند. “ما تلویزیون‌های زشت هم درست نمی‌کنیم!”

ماژول‌های خورشیدی ال‌جی؛ نمونه‌ای درخشان از طراحی عالی

قاب مشکی، مشکی یک‌دست و قاب ارگونومیک نمونه‌هایی از طراحی عالی ماژول‌های خورشیدی ال‌جی هستند. علاوه بر این، ماژول‌های ال‌جی می‌توانند از هر دو طرف نصب شوند؛ افقی یا عمودی. این انعطاف در برنامه‌ریزی و نصب سیستم را برای شما مهیا می‌کند.

 

از نظر خدمات، آیا می‌تواند یک شریک جهانی با حضور منطقه‌ای قوی وجود داشته باشد؟

چه لجستیک باشد یا خدمات پس از فروش، عده کمی هستند که بیش از ال‌جی تجربه داشته باشند. اکنون، صنعت خورشیدی هیچ تفاوتی با خدمات دیگر ندارد! متأسفانه توزیع‌کنندگان و مشتریان نهایی بارها و بارها تجربه می‌کنند که محصولات بسیاری از شرکت‌های فعال در سراسر جهان، در زمان نیاز، در دسترس نیستند و این خدمات تنها آرزویی بیش نیستند.

نزدیک بودن به مشتری بالاترین اولویت را دارد

چیزی که ال‌جی در سراسر جهان ضمانت می‌کند در سطح منطقه‌ای نیز فراهم خواهد شد. این برای اروپا نیز مصداق دارد؛ جایی که ال‌جی آلمان (شرکتی با مسئولیت محدود) سال‌هاست تأسیس شده است و خدماتی قابل اطمینان در سطح منطقه‌ای ارائه می‌دهد. خدمات ما اکنون در تمامی ساعات شبانه‌روز در دسترس است و محصولات خورشیدی فوراً از طریق انبارهای اروپا فراهم می‌شود.

چرا برای ماژول خورشیدی هزینه زیادی باید پرداخت کرد؟

انرژی خورشیدی: تصمیم درست است!

تفاوت قیمت در سیستم‌های PV می‌تواند به چندین روش مقایسه شود. در صنعت کنونی PV بحث‌ در مورد قیمت رقابت چین همیشه وجود داشته است. بنابراین اگر ماژولی که ال‌جی تولید می‌کند را با ماژول چینی مقایسه کنیم، به چه چیزی پی می‌بریم؟ هزینه اضافی به ازای هر وات معمولاً 16p یا بیشتر است؛ بنابراین، هزینه اضافه یک سیستم 4kWp با استفاده از ال‌جی بیش از 640 پوند است. پس چطور می‌توان آن را توجیه کرد؟

اولین چیزی که باید به آن نگاه انداخت 25 سال ضمانت عملکرد است. در طی این دوره 640 پوند اصلاً به چشم نمی‌آید! حدود 25 پوند در سال. یا 2.10 پوند در ماه! با یک نگاه کلی، به نظر می‌رسد از برندی که به آن اعتماد دارید و شرکتی که برای ارائه تضمینی که خودش ادعا می‌کند خیلی خارق‌العاده نیست. این رقم کمتر از مبلغ یک کاپوچینو در ماه برای تسکین اعصاب است.

ال‌جی اطمینان می‌دهد که ماژول حداقل 25 سال به خوبی کار می‌کند. بازده آن نیز ضمانت می‌شود. بنابراین، قبل از پس‌انداز کردن چند پوند بیشتر در کوتاه‌مدت، کمی بیشتر فکر کنید. اطمینان به انرژی خورشیدی، اطمینان به ال‌جی است.

 

۱ نظر

poop ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ پاسخ

لطفا مطالب رو به سمت اموزش و راهنمایی برای خرید و استفاده در منزل و تشخیص محصول خوب و بد و انواع اقسام و . . . ببرید

نظر دهید