۲۸ خرداد ۱۳۹۳

ال‌جی webOS؛ راهی ساده برای تماشا

سیستم جدید webOS ال‌جی برای تلویزیون هوشمند روند نصب تلویزیون جدید شما را به سادگی آب خوردن انجام می‌دهد.

خرید یک تلویزیون نو روند خاصی دارد. پول‌های خود را پس‌انداز می‌کنید، یک روز مرخصی می‌گیرید تا آن را تحویل بگیرید و در نهایت از جایی که در اتاق نشیمن خود به آن اختصاص داده‌اید افتخار می‌کنید. حالا وقت بازی است. اما صبر کنید! اول باید تلویزیون را نصب کنید. این روند گاهی زمان می‌برد.

اگر کار را به دست ال‌جی بسپارید، دیگر نگرانی ندارید. رابط کاربری webOS برای تلویزیون هوشمند ساده‌تر و لذت‌بخش‌تر کردن این روند را تضمین می‌کند. آغاز به کار و معرفی شما و تلویزیون با هم خیلی صمیمانه‌تر خواهد بود و حس خوبِ داشتن یک اسباب‌بازی جدید به شما دست می‌دهد.

 

سلام پرنده لوبیایی!

پلت‌فرم webOS با پرنده دیجیتال کوچولویی به نام بین برد (Bean Bird) این کار را هر چه سرگرم‌کننده‌تر به پایان می‌رساند. این پرنده شبیه یک دانه لوبیاست و برای راهنمایی شما در روند نصب طراحی شده است. بسیاری از کاربران همه مراحل نصب را انجام نمی‌دهند؛ به این معنی که از تمام ظرفیت‌های تلویزیون خود استفاده نمی‌کنند اما پرنده کوچولوی آبی رنگ آماده است تا این روند را تغییر بدهد.

تلویزیون خود را برای اولین بار روشن کنید تا پرنده لوبیایی شما را برای کالیبره کردن کنترل از راه دور که حساس به لمس است شما را تشویق کند. این روند شامل انیمیشن‌ها و کارتون‌های کوتاهی است که باعث می‌شود فرایند نصب گام به گام و راحت‌تر انجام شود. از زمانی که شما را به استفاده از وای-فای و چیزهای دیگر مجبور می‌کردند تا روند نصب را آماده کنید خیلی نمی‌گذرد.

نگران نباشید؛ بین برد مثل گیره کاغذ در مایکروسافت ورد به شما نجسبیده است. وقتی ببیند شما کارتان را خوب انجام می‌دهید تنهایتان می‌گذارد و پرواز می‌کند و می‌رود. بله! خیلی هوشمندانه. اما رویکردی که همراه با بازی و سرگرمی باشد روح زندگی را در یک دستگاه دیجیتال هوشمند می‌دمد.

این فقط برای خوشامدگویی به شما نیست. پلت‌فرم webOS نه تنها دوستانه است بلکه هوشمند نیز هست. این رابط کاربری می‌تواند دستگاه‌هایی که شما به تلویزیون متصل می‌کنید را شناسایی کند. جای نگرانی در مورد نام‌گذاری مجدد دستگاه‌های ورودی نیست یا این که یادتان بماند چه دستگاهی را به ورودی 2 متصل کرده بودید. هیچ کدام! فقط کافیست ادامه دهید و بازی کنید. در هر چیز برنامه لانچر بیشترین اهمیت را دارد؛ این یک منوی پیمایشی با قابلیت سفارشی شدن است که برای کمک به دسترسی به برنامه‌های کاربردی و ورودی‌های اخیر باز می‌شود تا به عملکردهای گوناگون تلویزیون یا دستگاه‌های جانبی خارجی دسترسی داشته باشید.

رابط کاربری webOS جنبه‌های دیگر رابط کاربری تلویزیون هوشمند سنتی را دوباره از نو کرده است. قبلاً در یک هاب یا مرکز سرگرمی محتوای وب از محتوای بومی جدا می‌شد اما حالا همه چیز در یک جا و در فروشگاه اینترنتی LG Store تعبیه شده است.

با webOS، شما بر روی عادات تماشای تلویزیون بار دیگر فکر می‌کنید. از پیکربندی ملموس و دوستانه تا کشف بدون زحمت محتوا، این روند گامی بلند از چیزی است که قبلاً به آن عادت داشتید. مهارت‌های چندوظیفگی و دوست‌داشتتنی webOS را هم که با آن ترکیب کنید یک رابط کاربری بی‌نهایت هوشمند خواهید داشت. تماشای تلویزیون تاکنون این گونه نبوده است.

۳ نظر

akbar ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ پاسخ

متشکرم از راهنمایی شما

akbarzakeri52 ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام

Farhad ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام تلویزیون الجی اندرود است مدل LB

نظر دهید