۲۹ خرداد ۱۳۹۳

باتری ال‌جی G3؛ پرقدرت‌ترین باتری در میان هوشمندهای عصر حاضر

همان طور که می‌دانید ال‌جی به تازگی گوشی هوشمندی به نام G3 را معرفی کرده است که مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری قدرتمندی دارد. مانند: نمایشگر 5.5 اینچ 2K که در میان اندرویدها بی‌رقیب است اما وجود این نمایشگر به این معنی نیست که عمر باتری کاهش پیدا می‌کند. وب‌سایت فون‌آرنا بر روی باتری G3 و چندین گوشی اندروید پیشرفته دیگر آزمایشات مختلفی انجام داده است.

در این آزمایشات، ال‌جی G3 در صدر همه رقبا نشسته است و توانسته گوشی‌های پیشرفته امسال را از میدان به در کند. یکی از آنها Galaxy S5 سامسونگ است.

در آزمایش طول عمر باتری، ال‌جی G3 8 ساعت و 50 دقیقه دوام آورد. طول عمر باتری سامسونگ Galaxy S5 حدود 8 ساعت و 20 دقیقه، سونی Xperia Z2 و اچ‌تی‌سی One M8 به ترتیب 8 ساعت و 10 دقیقه و 7 ساعت و 12 دقیقه بود.

تمام بهبودهایی که ال‌جی در G3 وعده داده بود صحت داشت و این باتری عملکرد فوق‌‍‌العاده‌ای نسبت به سایر رقبای پرچمدار خود دارد.

ال‌جی G3 نه تنها در آزمون طول عمر باتری مقام اول را کسب کرد بلکه در مدت زمان شارژ نیز در صدر همه قرار گرفت و توانست با مدت زمان کمتری باتری را به طور کامل شارژ کند.

۷ نظر

مهدی ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
راستش یه تعداد سایت از عملکرد خوب باتری g3 میگن. یه عده دیگه از عملکرد ضعیفش میگن.عده ای میگن چون این گوشی هنوز عرضه جهانی نشده نمیشه به هیچ کدوم از این بررسی ها استنادکرد.تازه یه عده دیگه میگن صفحه نمایش g3 متوسط عملکرده و در زیر نور خورشید خوب کار نمیکنه واقعا من موندم به کدوم از اینا میشه اعتماد کرد.
از یک طرف بالا بردن تراکم پیکسلی گوشی و از طرفی دیگه ثابت نگه داشتن ظرفیت باتری یه جورایی این حس رو به آدم میده که قراره باتریش عملکردی ضعیف داشته باشه.راستش من وقتیG3 معرفی شد گفتم صبر میکنم تا بگیرمش ولی تا حالا یه مقدار منصرف شدم و کم کم دارم تصمیم می گیرم برم به سمت s5.
اگه میشه راهنمایی بدین چون شما تنها مرجع فارسی زبان برا الجی هستین. ممنونم

محمد ۳۰ آذر ۱۳۹۳ پاسخ

سلام تنها ایرادی که میشه به g3 گرفت روشنایی کم ان نسبت به پرچمداران دیگر است که خیلی به چشم نمیاد و میتونید از خریدتون لذت ببرید

امینیا ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام.این نظر در مورد پشتیبانی ال جی می باشد.من g2 دارم و فکر می کردم وقتی ال جی سعی می کند خود را در عرصه تلفن همراه به قدرتی تبدیل کند و جی ۲ را زد دیگر مشکل پشتیبانی که همه دوستانم می گفتند پشتیبانی ال جی ضعیف است حل خواهد شد.اما این طور نشده.تنها آندروید ۴.۴ به موقع رسید.قابلیت knock code در صورتی که خیل وقتی به وجود اومده ولی هنوز ما در ایران نمیتوانیم از آن استفاده کنیم.در کنارش رابط کاربری جدید ال جی جی ۳ حتی هنوز اعلام نشده که برای جی ۲ خواهد آمد یا نه.این دقیقا مصداق این است که ال جی حتی به ۲ گوشی قبلی خود نگاه نمی کند و تنها آن را تاریخی از افتخار خود میداند.پشتیبانی ال جی به خصوص در ایران واقعا ضعیف و تاسف بار است.حداقل رابط کاربری جدید ال جی را برای جی ۲ نیز آماده کنند.

iman ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام عنوان رو تصیح کنید
حاضر نه حاظر درسته

ال جی ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ پاسخ

ایمان جان «حاضر» درسته!!

احسان ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ پاسخ

من حدود ۵ ماه هست که g3 دارم ولی هیچوقت باتریش بیشتر از ۶ ساعت دووم نیاورده اونم در شرایطی که نور صفحه بسیار پایین بوده و فقط به وای فای وصل بودم. جدیدا که ۴ ساعته تموم میکنه واقعا باتریش افتضاحه!!!

ال جی ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ پاسخ

آیا آپدیت هایی که آمده رو انجام دادید

نظر دهید