۱۷ خرداد ۱۳۹۳

بالاترین جوایز SID 2014 برای پنل‌های OLED شرکت LG Display

شرکت LG Display، مبتکر پیشگام فناوری نمایشگر، اعلام کرد که افتخارآمیزترین جوایز را برای فناوری پنل OLED در Display Industry Awards صنعت نمایشگر جهانی دریافت کرده است. این جایزه توسط انجمن نمایشگر اطلاعات (SID) در کنفرانس و نمایشگاه سالانه امسال، که در سن‌دیگو برگزار شد، تعلق گرفت.

شرکت LG Display جایزه طلا را به عنوان بهترین کاربرد نمایشگر سال برای پنل OLED پلاستیکی منعطف که در ال‍‌جی G Flex، اولین گوشی منحنی دنیا، استفاده شده است دریافت کرد. جایزه نقره بهترین نمایشگر سال برای تولید اولین پنل تلویزیون OLED منحنی در دنیا اختصاص گرفت.

SID جوایزه طلا و نقره را در سه طبقه‌بندی ارائه کرد: بهترین نمایشگر سال، بهترین کاربرد نمایشگر سال، بهترین تجهیزات نمایشگر سال. تعداد دفعات اندکی است که یک شرکت نمایشگر بالاترین جوایز را همزمان در بیش از یک طبقه در SID به خود اختصاص می‌دهد.

چانگ-هو اوه، معاون شرکت LG Display، گفت: «این جوایز نشان می‌دهد که شرکت LG Display یکی از پیشگامان جهانی در فناوری OLED و نمایانگر آینده صنعت نمایشگر است. ما همچنان با تلاش برای بهبود بیشتر صنعت به تعهد خود در انجام بهترین ها در حفظ پیشگامی خود به عنوان بهترین شرکت تولید نمایشگر در جهان ادامه خواهیم داد.»

شرکت LG Display خط تولید پنل تلویزیون OLED را در خط تولید کنونی در پانجوی کره، در نیمه دوم سال، راه‌اندازی می‌کند تا تولید تلویزیون‌های OLED خود و ظرفیت تولید را گسترش دهد و به همین ترتیب پایگاه مشتریان خود را وسیع‌تر کند.

از آنجا که پنل‌هایOLED حاوی دیودهای ساطع‌کننده نور هستند از نشت نور، پخش شدن رنگ و مشکلات زاویه دید در نمایشگرهای LCD رنج نمی‌برند. در نتیجه، نمایشگر تلویزیون‌های OLED از کیفیت تصویر بهتری برخوردار هستند. علاوه بر این، از آنجا که آنها به واحدهای نوردهی پشت نیازی ندارند، پنل‌های OLED باریک‌تر از LCD هستند. همه این عوامل باعث می‌شود پنل‌های OLED برای نمایشگرهای منحنی مناسب‌تر باشند.

۱ نظر

مصطفی ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
تعداد برنامه ها و بازی های ایرانی برای تلویزیون های ال جی خیلی کم می باشد.و هیچ برنامه فارسی جدیدی هم نمی آید. نمی خواین مثلا فراخوان عمومی تولید برنامه اعلام کنید؟؟ یا هرکاری که تولید اپلیکیشن افزایش یابد. لطفا به مسئول مربوطه منتقل کنید تا بررسی شود
ممنون

نظر دهید