۰۱ خرداد ۱۳۹۳

دستگاه تهویه مطبوع ARTCOOL Stylist Inverter V ال‌جی با کنترلی ارگونومیک و بسیار شیک

ال‌جی هنگام تولید دستگاه تهویه مطبوع ARTCOOL Stylist اطمینان حاصل کرد که طراحی کنترل از راه دور را نیز نباید نادیده گرفته شود. همان طور که دستگاه داخلی باید بازگوکننده داستان طراحان باشد، کنترل از راه دور نیز همین روش را باید در پیش بگیرد؛ چه در دست کاربر باشد و چه باشکوه تمام روی میز جلوی مبلمان یا قفسه‌ها جای بگیرد.

ال‌جی ایده ‘In & On’ را ایجاد کرده است (در دست کاربر و روی میز) تا کنترل از راه دور ارگونومیکی را طراحی کند که به راحتی در کف دست کاربر بنشیند و و قتی که از آن استفاده نمی‌شود نیز شیک به نظر برسد. طراحی مدور کنترل بازتابی از نمای مدرو پنل جلوی دستگاه داخلی است و به تناسب آن با اتاق کمک بسیاری می‌کند. رابط کاربری لمسی آن شبیه به گوشی هوشمند است و از حالت‌های تعاملی گوناگونی پشتیبانی می‌کند که استفاده از آن راحت و بسیار طبیعی است.

قابلیت‌های پیشرفته، فناوری‌های انسان-محور و جلوه‌های زیباشناختی شیک با هم ترکیب می‌شوند تا دستگاه تهویه مطبوع ARTCOOL Stylist Inverter V ال‌جی محصولی ایده‌آل با طراحی ایده‌آل برای تهویه مطبوع هوا باشد. این محصولِ الهام‌گرفته ال‌جی به ایجاد ارتباط عاطفی بین کاربر، فضا و طبیعت کمک می‌کند. این شرکت مدام در حال تحول در طراحی و فناوری است و برای به ارمغان آوردن ابتکارات جدید در آینده خود را ملزم می‌داند. ‘Style Your Space’ (فضای اطرافت را شیک کن) پیامی است که به خوبی ARTCOOL Stylist را معرفی می‌کند. این محصول نمایانگر  الگوی جدید در تهویه مطبوع هوا است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید