۲۸ خرداد ۱۳۹۳

روبات ال‌جی وارد صحنه می‌شود

 

جاروبرقی روباتیک HOM-BOT SQUARE ال‌جی به حسگر و بورس‌هایی منحصربه‌فرد مجهز است و به جاهای سختی دست پیدا می‌کند که جاروهای معمولی از پس آن برنمی‌آیند. حسگرهای مافوق صوت و مادون قرمز موانع را تشخیص می‌دهند و از برخورد با آنها پیشگیری می‌کند. دوربین‌های Dual Eye 2.0 با دقت زیاد اتاق‌ها را بررسی و نقشه‌برداری می‌کنند؛ حتی وقتی که چراغ‌ها خاموش است!

حمله به گوشه‌ها

با جاروبرقی روباتیک HOM-BOT SQUARE  هیچ گرد و غباری در گوشه‌ها ایمن نخواهد ماند و به دلیل قابلیت Corner Master، به طور مؤثر و کارامد اتاق‌ها را تمیز می‌کند. این قابلیت با کمک دو برس بلند، حسگرهای تشخیص گوشه و شکل منحصر به فرو محصول میسر می‌شود. شکل زاویه‌دار و برس‌های یک و نیم سانتی‌متری گرد و خاک و کثیفی را از سخت‌ترین گوشه‌ها برمی‌دارد. حسگرهای تشخیص گوشه به جاروی هوشمند کمک می‌کند تا محل دقیق را در خانه نشانه‌گذاری کند و به او بگوید که چه زمانی برگردد یا اینکه به لبه اتاق رسیده است یا نه.

تمیزکاری طبق برنامه

برای پاک کردن روزانه اتاق، در هر زمانی که می‌خواهید می‌توانید HOM-BOT SQUARE را برنامه‌ریزی کنید. بنابراین، دیگر لازم نیست خودتان همه کارهای منزل را بر عهده بگیرید و حتی در مورد آن فکر کنید.

البته، تنها یک کار است که خودتان باید زحمتش را بکشید و آن هم تخلیه محفظه آشغال‌هاست. با اینکه این کار را باید خودتان به صورت دستی انجام دهید اما بهتر است بدانید که با فشار دادن محفظه به بالا، فرایند تخلیه با کمترین تلاشی صورت می‌گیرد.

تمیزکاری در تاریکی؛ بدون سروصدا

جاروبرقی‌های روباتیک معمولاً یک دوربین دارند در حالی که HOM-BOT SQUARE از دو دوربین محشر Dual Eye 2.0 استفاده می‌کند تا مسیر برنامه‌ریزی‌شده هوشمندانه‌تر، سریع‌تر و کارامدتر تمیز شود. با ثبت چند تصویر در ثانیه، دوربین‌های بالایی و پایینی به طور مؤثری سقف، دیوارها و کف زمین را، حتی در تاریکی، بررسی می‌کنند. سپس، این اطلاعات توسط HOM-BOT SQUARE تحلیل می‌شود تا نقشه‌برداری هوشمندتری داشته باشد. در همین زمان، چندین حسگر همه موانع را در میدان 180 درجه تشخیص می‌دهند و برای انجام عملیات بدون برخورد با اطراف تعداد تصاویر بی‌شماری را ثبت می‌کند. جاروی HOM-BOT SQUARE قابلیت یادگیری دارد و با کمک این قابلیت مناطقی را تشخیص می‌دهد که قبلاً تمیز کرده است. در نتیجه، جای اشیا را حفظ می‌کند یا وقتی جایی تمیز است آن را حس می‌کند و از تکرار بی‌مورد و غیرضروری تمیز کردن می‌کاهد.

 [my_video url=https://lgblog.ir/wp-content/uploads/2014/06/LG-HOM-BOT-SQUARE-Quietly-but-thoroughly-at-work.flv]

۳ نظر

پیمان ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ پاسخ

این محصول چه زمانی وارد بازار ایران میشه

داود شاملو ۳۰ خرداد ۱۳۹۳ پاسخ

عجب چیزیه
کی میاد ؟

محمد ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ پاسخ

شرکت بالاخره کی این محصول را وارد بازار ایران می کند

نظر دهید