۱۰ خرداد ۱۳۹۳

شبیه‌سازی مسابقات اتومبیل‌رانی واقعی توسط وزارو و ال‌جی

 

وزارو اولین شبیه‌ساز مسابقات اتومبیل‌رانی در دنیا با حرکات کامل را با سه نمایشگر منحنی OLED ال‌جی اجرا کرد.

ال‌جی و وزارو (Vesaro) بار دیگر با افتخار پیشرفته‌ترین فناوری و اولین در دنیا را ارائه می‌دهند.

مدیرعامل وزارو، نویل اسلِید، گفت: «ما چیدمان سه‌تایی از تلویزیون OLED منحنی 55 اینچ ال‌جی ایجاد کردیم که 165 اینچ نمایشگر منحنی ایجاد کرد. تصمیم گرفتیم برای این محصول خارق‌العاده به بازار مشارکت خود را با ال‌جی آغاز کنیم. این نمایشگر بالای شبیه‌ساز وزارو معلق است؛ به گونه‌ای که جای نشستن را کاملاً در احاطه خود دارد در نتیجه سطحی عمیق از غوطه‌ور شدن را ایجاد می‌کند که با سه نمایشگر صاف ممکن نیست.

با اینکه روش‌های دیگر مانند سه پروژکتور در صفحه‌نمایش منحنی انحنای بیشتری به نمایشگر می‌دهد اما هیچ چیز در عمل قابل مقایسه با نمایشگر OLED یا LED نیست؛ با فشار یک کلید از راه دور سه صفحه‌نمایش فوراً خاموش یا روشن می‌شوند و هیچ مشکلی در شرایط نوردهی، که قبلاً در دستگاه‌های پروژکشن رخ می‌داد، وجود نخواهد داشت. علاوه بر سیاهی عمیقی که  فناوری OLED ارائه می‌دهد و جلوه‌های بصری شبیه‌سازی شگفت‌انگیزتری را ایجاد می‌کند، اما تا نبینید باورش نمی‌کنید.

نمایشگرها از فیبر کربن حیرت‌انگیزدر پشت تلویزیون برخوردارند  که ظاهری چشم‌نواز از پشت و جلو ایجاد می‌کند. این صفحه‌نمایش با برخورداری از 4 میلی‌متر ضخامت پیشرفته‌ترین فناوری صفحه‌نمایش است که شما را تا بی‌نهایت خواهد برد. با ترکیب سه تا از این صفحه‌نمایش‌های خارق‌العاده، راهکار بصری شگفت‌آوری برای Sim Racing، Flight Sim یا بازی‌های تک‌نفره تیراندازی به وجود خواهد آمد.

وزارو دو بسته پیشنهادی ایجاد کرده است: یک بسته تکی از تلویزیون 55 اینچ منحنی OLED ال‌جی و تلویزیون 55 اینچ سه‌تایی منحنی OLED ال‌جی که در Evolve Special Edition یافت می‌شوند یا به عنوان محصولات شبیه‌سازی اصلی یا تجاری خود عرضه می‌شوند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید