۲۹ خرداد ۱۳۹۳

صدای سینمای خانگی ال‌جی؛ فراتر از آنچه فکر می‌کنید

 

دوست دارید صدایی قدرتمند و بلند را از تلویزیون بشنوید اما اثری از درهم‌ریختگی بلندگوها و کابل‌های مزاحم در اتاق شما نباشد؟ شما می‌توانید با ساندبار ال‌جی به آنچه می‌‌خواهید دست پیدا کنید.

همه ما یکی از این دوستان داریم: از آنهایی که اتاقشان پر از لوازم صوتی و بلندگوهایی با صدای فراگیر ساراند است. مشکل این است که هر چقدر هم که صدا قدرتمند و بلند باشد، اتاق آن قدر بزرگ نیست که همه آنها را در خود جای دهد. خود کابل‌ها کلی جا می‌گیرد و فضای اتاق را اشغال می‌کند.

پس، چه کار کنید که روی زمین یا فرش چیزی پراکنده و درهم‌ریخته نباشد؟ ساندبار NB4540 را امتحان کنید. این محصول که جایگزین مدل NB4530 درخشان است 5 ستاره افتخارآمیز در اواخر سال 2013 از What Hi-Fi? Sound and Vision Award گرفته است.

ساندبار NB4540 که می‌تواند روی دیوار نصب شود یا جلوی تلویزیون قرار گیرد، 35 میلی‌متر ارتفاع دارد و یک دستگاه صوتی شیک و راحت برای ایجاد صدایی غول‌آسا برای تلویزیون شماست.

ساب‌ووفرهای بی‌سیم شما را از نگرانی آشفتگی کابل‌ها رها می‌کند و اگر تلویزیون‌های مدل 2013 یا جدیدتر ال‌جی را خریده باشید شما نیازی به اتصال فیزیکی بین ساندبار و تلویزیون ندارید. حتی شما می‌توانید هر دو را با یک کنترل از راه دور (یا برنامه کاربردی رایگان LG Bluetooth™ Remote برای گوشی‌های هوشمند) کنترل کنید. این کمینه‌گرایی و خلوت بودن چطور است؟

با صدای 4.1 کانال 320 وات و پردازنده فراگیر سه‌بعدی در بالا، دیگر جای مخفی‌کاری نیست. شما صدای بم بلند، پرقدرت و شگفت‌انگیز خواهید داشت. چه در حال تماشای تلویزیون باشید یا به موسیقی گوش دهید، می‌توانید به صورت بی‌سیم به سیستم از طریق بلوتوث متصل شوید.

حالا بگویید چه کسی به یک اتاق پر از سیم و بلندگو نیاز دارد؟ شما که نه!

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید