۲۵ خرداد ۱۳۹۳

عرضه کیت‌های توسعه نرم‌افزاری ال‌جی در همایش توسعه‌دهندگان ال‌جی

 

همایش توسعه‌دهندگان ال‌جی در 24 ژوئن از ساعت 6 تا 9 عصر در محل هتل W در سانفرانسیسکو برگزار می‌شود.

در این مراسم، ال‌جی، سازنده گوشی‌های تحسین‌شده سری G، تبلت ال‌جی G Pad 8.3 و گوشی مبتکرانه و منحنی ال‌جی G Flex، به شرکت‌کنندگان Google I/O شانس منحصربه‌فرد بررسی کیت‌های برنامه‌نویسی نرم‌افزاری ال‌جی را در خلال همایش توسعه‌دهندگان ال‌جی می‌دهد. در طی این رخداد، مهندسان موبایل ال‌جی صحبت‌های فنی ارائه خواهند داد و در مورد هر کدام از کیت‌های توسعه نرم‌افزاری به تفصیل توضیحاتی ارائه می‌دهند.

کیت‌های توسعه نرم‌افزاری که در همایش توسعه‌دهندگان ال‌جی 2014 ارائه خواهد شد عبارت است از: QCircle، QSlide Function، QRemote و QPair.

 

ساده و هوشمند مثل ال‌جی G3

 

کیت توسعه نرم‌افزاری QCircle: یک قاب جدید که به کاربران امکان دریافت و تعامل با قابلیت‌های اساسی گوشی هوشمندشان را مستقیماً از طریق پنجره مدور QuickCircle می‌دهد؛ بدون اینکه نیاز به باز کردن قاب باشد. با کیت توسعه نرم‌افزاری ال‌جی QCircle، توسعه‌دهندگان می‌توانند برنامه‌های کاربردی خود را با این تجربه کاربری اصلاح‌شده ارتقا دهند و برنامه‌های کاربردی سازگار و قابل دسترسی از پنجره QuickCircle بسازند.

 

کیت توسعه نرم‌افزاری Qslide: این قابلیت چندوظیفگی را بهبود می‌بخشد و به کاربران امکان می‌دهد چندین برنامه را با هم باز کنند که اندازه آن می‌تواند تغییر کند و روی صفحه شناور باشد. برنامه‌نویسانی که از کیت توسعه نرم‌افزاری قابلیت Qslide استفاده می‌کنند به راحتی می‌توانند بین برنامه‌های کاربردی تغییر وضعیت دهند و آنها را به پنجره‌های کوچک‌تری تقسیم کنند که کاربران با وجود اجرای برنامه‌های دیگر بتوانند هنوز آنها را ببینند.

 

کیت توسعه نرم‌افزاریQRemote : این قابلیت به گوشی‌های هوشمند ال‌جی امکان می‌دهد که به راحتی به یک کنترل از راه دور جهانی مبدل شوند که با بسیاری از سیستم‌های سرگرمی خانگی اینفرارد مختلف سازگار است. کیت توسعه نرم‌افزاری QRemote به APIها امکان کنترل آسان دستگاه‌های اینفرارد را می‌دهد تا برنامه‌نویسان بتوانند به سرعت برنامه‌های کاربردی خود برای خانه متصل را فعال کنند.

 

کیت توسعه نرم‌افزاریQPair : این قابلیت است که محیطی یکپارچه بین گوشی‌های اندروید 4.1 یا بالاتر و تبلت‌های ال‌جی ایجاد می‌کند. با کیت توسعه نرم‌افزاری QPair، که به زودی عرضه می‌شود، برنامه‌نویسان می‌توانند برنامه‌های جالبی بنویسند که از طریق اتصال QPair اجرا شود. مثلاً، تماس‌ها می‌تواند دریافت شود، پیام‌ها ارسال و وضعیت‌ها در شبکه‌های اجتماعی در یک دستگاه به‌روز شوند و در همان حال به طور همزمان با دیگر دستگاه‌ها یکپارچه شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه توسعه‌دهندگان ال‌جی یا ثبت نام برای وام‌گیری گوشی، به پورتال http://developer.lge.com  یا صفحه ال‌جی در فیس‌بوک و توییتر مراجعه کنید.

برای ثبت نام در همایش برنامه‌نویسان ال‌جی به وب‌سایت http://bit.ly/lg-developer-event سر بزنید.

۱ نظر

مهدی ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام خسته نباشید
خبری از آپدیت knock code برای g2 و gflex نشد؟؟؟؟

نظر دهید