۲۱ خرداد ۱۳۹۳

فناوری شست‌وشو با 6 حرکت در ماشین لباسشویی‌های ال‌جی


 

ماشین‌های لباسشویی ال‌جی با فناوری منحصربه‌فرد شست‌وشو با 6 حرکت پیشگام در فناوری هستند و به شما امکان می‌دهند تا ظریف‌ترین پارچه‌ها را در خانه بشویید؛ از ابریشم تا پشم و از لباس‌های ورزشی تا لباس‌های مجلسی که در سالن‌های مد می‌بینید.

این طور تخمین زده شده است که 20 درصد از بریتانیایی‌ها روزی یک بار از لباسشویی‌های خود استفاده می‌کند و 70 درصد یک روز در میان این کار را می‌کنند. بلوزهای نخی، تی‌شرت‌های سفید، پیراهن‌های مشکی همه با ماشین لباسشویی آشنا هستند.

بر اساس تحقیقاتی که ال‌جی انجام داده است، بزرگسالان بریتانیایی، هر سال، یک یا دو تکه لباس را هنگام استفاده از ماشین لباسشویی خراب می‌کنند. با اینکه گزارش شده است که یکی از آسیب‌های بزرگ تغییر شکل ناشی از شستن لباس‌ها در ماشین لباسشویی آب رفتن آنهاست و دوسوم از مردم می‌گویند لباس‌هایشان را به این شیوه خراب کرده‌اند اما تحقیقات نشان می‌دهد که عدم توجه و آگاهی کافی بریتانیایی‌ها در مورد مراقبت از لباس‌ها عامل اصلی است.

وقتی نوبت به برچسب‌های مراقبت خاص می‌شود، 48.2 درصد از مردم به خاطر نوع خاص شست‌وشو از خرید لباس خاصی صرف نظر می‌کنند و بیش از 35 درصد از آنها از خرید لباس‌های ابریشمی خودداری می‌کنند.

ماشین‌های لباسشویی ال‌جی با فناوری شست‌وشو با 6 حرکت برای ارائه حرکات مختلف شست‌وشو و مناسب با لباس شما طراحی شده است و می‌تواند حرکات ضربتی مختلف یا ترکیبی از حرکات را بر حسب برنامه شست‌و‌شوی انتخاب‌شده انجام دهد که بازتابی از حرکات شست‌وشوی سنتی با دست است.

نتیجه درخشان است! به درخشندگی لباس‌های شما! شست‌وشو با 6 روش در ماشین لباسشویی ال‌جی به شما امکان می‌دهد تا همانی که مناسب شماست را انتخاب کنید.

فناوری شست‌وشو با 6 حرکت ال‌جی

 

  • پله‌ای: در این حرکت لباس‌ها به بالاترین نقطه در داخل دیگ (درام) برده شده و سریعاً به پایین انداخته می‌شوند. در این روش، علاوه بر ارائه شست‌وشویی قدرتمند از چروک شدن لباس‌ها نیز جلوگیری به عمل می‌آید.
  • آبکشی: در این حرکت با توجه به چرخش با دور بسیار بالا، لباس‌ها به دور تا دور بدنه داخلی دیگ ( درام ) می‌چسبند. این امر موجب نفوذ بیشتر و بهتر آب و مواد شوینده به تمامی نقاط لباس می‌گردد.
  • پیچشی: این روش برای شست‌وشوی بهتر با صدای کمتر است.
  • غلتاندن: روش معمول چرخش دیگ (درام) که در تمام لباسشویی‌های متداول فقط از این روش استفاده می‌شود.
  • ساییدن: در این حرکت, درام با حرکت به چپ و راست در زیر لباس‌ها باعث حل شدن کامل مواد شوینده شده و پاک کردن لکه‌ها از روی لباس‌ها می‌شود.
  • تاب دادن: این حرکت بسیار ملایم برای شبیه‌سازی حرکات شست‌وشوی ملایم دستی, مخصوص لباس‌های ظریف و حساس است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید