۱۹ خرداد ۱۳۹۳

فوت‌وفن‌های کار با یک گوشی منحنی (3)


تا کنون فوت و فن‌های زیادی در مورد کار با گوشی منحنی ال‌جی G Flex یاد گرفته‌اید که برخی از آنها عبارت‌اند از:

نحوه استفاده از قابلیت KnockON، ویرایش تنظیمات سریع، بهبود نمایشگر، مخفی یا تقسیم کردن صفحه‌کلید، قابلیت Slide Aside، خم کردن، ترمیم و بازیابی، استفاده از میانبرهای قفل صفحه، اجرای Quick Theater، تغییر صفحه‌کلید و استفاده از Dual Window (پنجره دوتایی).

 

در این مطلب سایر فوت‌وفن‌ها را آموزش خواهیم داد.

 

استفاده از قابلیت Voice Mate

قابلیت دستیار کنترل صدای ال‌جی می‌تواند به سرعت با کشیدن انگشت به بالا از کلید Home در پایین صفحه و سپس به سمت چپ در دسترس قرار گیرد. شما می‌توانید بخواهید که با مخاطبان تماس گرفته یا پیام ارسال شود، قرارهای ملاقات یا زنگ‌های هشدار کنترل و تنظیم شود، برنامه‌های کاربردی باز شود، قابلیت‌ها فعال یا غیرفعال شوند و در اینترنت جست‌وجو کنید. با رفتن به منوی تنظیمات در Voice Mate می‌توانید بر روی اولویت خود انگشت بگذارید. این قابلیت به خوبی کار می‌کند اما ممکن است شما Google Now را ترجیح دهید که در این صورت می‌توانید با لمس کششی به سمت بالا از کلید Home به آن دسترسی پیدا کنید.

استفاده از قابلیت Plug & Pop

با قابلیت Plug & Pop، شما می‌توانید اطمینان حاصل کنید که هر بار که دستگاه جانبی را متصل می‌کنید ال‌جی G Flex به صورت خودکار برنامه خاصی را باز می‌کند یا انتخابی خاص از برنامه‌ها را در دسترس شما قرار می‌دهد. از طریق مسیر زیر می‌توانید حافظه یواس‌بی یا هدفون را انتخاب کنید:

Menu > System settings > General > Accessory > USB Storage or Earphone

علاوه بر این، شما می‌توانید مستقیماً از طریق گزینه روی پنل، که زمان وارد کردن لوازم جانبی باز می‌شود، ویرایش کنید.

استفاده از Qslide

مرورگر شما کلید خاصی در سمت چپ نوار آدرس دارد که به شما امکان می‌دهد وارد حالت Qslide شوید. این قابلیت مرورگر را به پنجره کوچکی مبدل می‌کند تا شما بتوانید آن را باز نگه دارید و در همان زمان کار دیگری انجام دهید. یک نوار کشویی وجود دارد که می‌توانید شفافیت آن را تغییر دهید. این قابلیت با برنامه‌های بسیاری کار می‌کند. شما می‌توانید آن را در فهرست اعلان‌ها در بخش برنامه‌های QSilde پیدا کنید که در زیر تنظیمات سریع یا Quick settings قرار گرفته است.

استفاده از ال‌جی G Flex به عنوان کنترل از راه دور

ال‌جی G Flex یک IR blaster دارد (مقلد کنترل از راه دور است) و شما می‌توانید از آن به عنوان کنترل از راه دور برای سرگرمی خانگی خود با استفاده از برنامه Quick Remote استفاده کنید. نصب آسان است و شما قادر خواهید بود پروفایل‌های گوناگونی برای اتاق‌های مختلف خانه ایجاد کنید. شما می‌توانید به سرعت قابلیت Quick Remote را از صفحه‌ قفل باز کنید؛ آن هم تنها با ضربه بر روی کلید خانه (Home). در این حالت کنترل‌ها را در نوار اعلان‌ها پیدا خواهید کرد. اگر می‌خواهید به صورت اتوماتیک پنجره در خانه باز شود، باید برنامه Quick Remote را باز کنید و با رفتن به بخش تنظیمات در منو، گزینه Auto display at home  را انتخاب و شبکه وای-فای خانگی خود را تأیید کنید.

ثبت تصویر با صدا

به راحتی می‌توان یک نمای گروهی با فرمان صوتی گرفت. مخصوصاً وقتی که می‌خواهید خودتان هم در تصویر باشید. وقتی در برنامه دوربین هستید بر روی آیکون دنده‌ای گزینه‌های پیشرفته ضربه بزنید و در آنجا قابلیتVoice shutter  را پیدا کنید. شما می‌توانید برای فعال کردن و ثبت تصویر کلمات Cheese، Smile یا چند کلمه دیگر را بر زبان آورید.

 

ترجمه متن

ال‌جی برنامه‌ای با عنوان مترجم فوری یا Quick Translator را در ال‌جی G Flex تعبیه کرده است. شما می‌توانید در منوی برنامه‌های کاربردی آن را پیدا کنید. این برنامه از دوربین شما برای خواندن و ترجمه متن استفاده می‌کند. وقتی این برنامه را باز می‌کنید، باید مشخص کنید که ترجمه کلمه، خط یا قطعه‌ای را می‌خواهید تا این قابلیت بتواند در یک چشم به هم زدن ترجمه کند. اگر متوجه شدید که این برنامه کار نمی‌کند، می‌توانید ترجمه گوگل را انتخاب کنید.

منتظر پیشنهادات شما هستیم. اگر شما هم فوت‌وفنی را می‌دانید که ما فراموش کرده‌ایم در این سری از مطالب نام ببریم، در قسمت نظرات با ما و کاربران در میان بگذارید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید