۲۰ خرداد ۱۳۹۳

مانیتورهای UltraWide ال‌جی: ایده‌آل برای بازی و انجام چند کار به صورت همزمان

هم بازی کنید و هم چند کار را با هم انجام دهید. خوش بگذره!

مانیتورهای UltraWide و FHD ال‌جی با نسبت تصویر 21:9 بهترین کارایی و راحتی را ارائه می‌دهد؛ مخصوصاً برای کاربرانی که از مانیتور برای کار و بازی‌های گرافیکی سنگین استفاده می‌کنند. صفحه عریض مدل UM65 چندوظیفگی راحتی را فراهم می‌کند و ظرفیت کارایی بازی‌هایی که محتوا و گرافیک سنگین دارند را افزایش می‌دهد.

مانیتورهای Full HD از نوع UltraWide با نسبت تصویر 21:9 عطش شما برای تجربه مشاهده فراموش‌نشدنی را فرو می‌نشاند.

مانیتور UM65 که برای بازی‌های ویدئویی و فیلم‌هایی که مشخصات گرافیکی سنگین دارند مناسب است نیاز شما برای لذت مشاهده و سرگرمی را برطرف می‌کنند. بازی‌هایی با مشخصات بالا را در مانیتورهای صفحه عریض 21:9 اجرا کنید و از کیفیت تصویر خیره‌کننده UltraWide Full HD (1080×2560) همراه با بلندگوهای 7 وات لذت ببرید و میل خود برای تجربه بازی واقع‌گرایانه‌تر و ماجراجویی‌های فیلم ارضا کنید.

راحتی در اجرای چند برنامه تنها با ال‌جی امکان‌پذیر است.

با نسبت تصویر 21:9 صفحه عریض، اکنون شما می‌توانید تا 4 برنامه را در یک صفحه به طور همزمان اجرا کنید. قابلیت تقسیم صفحه به 4 قسمت به شما کمک می‌کند تا صفحه را به 2 تا 4 قسمت کوچکتر در اندازه دلخواه تقسیم کنید؛ بدون اینکه پنجره‌ها روی هم بیفتند. این محصول با مک سازگار است و 8 نسبت تصویر متفاوت دارد که تنها با یک کلیک قابل تغییر است و نه تنها راحتی استفاده را افزایش می‌دهد بلکه بر قابلیت‌های تولیدی نیز می‌افزاید.

قابلیت تقسیم صفحه به 4 قسمت ویژگی تناسب خودکار (auto-fitting) دارد که تنها با کشیدن یا دوبار کلیک، پنجره جدیدی به صورت خودکار در فضای حاشیه‌ای صفحه باز می‌شود.

صفحه بزرگ با نسبت تصویر 21:9 محیطی عالی برای چندوظیفگی کارآمد است و به شما امکان می‌دهد تا برنامه‌های ویرایشی و پوشه اصلی را باز و اجرا کنید؛ بدون اینکه لازم باشد برنامه‌های دیگر را کوچک یا مخفی کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید