۰۴ خرداد ۱۳۹۳

هوای خوش، رایحه خوش با دستگاه تهویه مطبوع ال‌جی

فرض کنید در شمال ایران هستید. نسیم خنکی عطر سرو و سنبل را به اتاق می‌کشاند و گونه شما را نوازش می‌دهد. چشمان خود را می‌بندید و خودتان را به آرامش تسکین‌دهنده رایحه‌ای می‌سپارید که از زمین‌ها و روستاهای تابستانی آفتاب‌خورده گذر کرده است. با چکاندن چند قطره از اسانس خوشبوکننده در فیلتر دستگاه تهویه مطبوع ال‌جی، چرت روزانه خود را معطر کنید.

چیزی در هواست

چه چیزی؟ دستگاه تهویه مطبوع؟ بله، این کلید اصلی برای ایجاد فضایی عجیب است که می‌تواند آکنده از خاطرات سفرهای خارجی و رویای سفرهای آتی باشد. فقط کافیست به راحتی دریچه جلوی دستگاه تهویه مطبوع را بردارید و چند قطره از اسانس سنبل یا سرو را روی فیلتر بریزید. دریچه را بگذارید، دستگاه تهویه مطبوع را روشن کنید و از نسیم معطر و مطبوع آرام‌بخش لذت ببرید! دستگاه تهویه مطبوع رایحه معطر را در خانه پخش می‌کند و رویای یک شب خاطره‌انگیز را برمی‌انگیزاند.

 

علم درخشان بو

دانشمندان حس شامه را با قسمتی از مغز در ارتباط می‌دانند که احساس و حافظه را پردازش می‌کند. پس بگذارید بینی شما را به سمت خاطراتی هدایت کند که دستگاه تهویه مطبوع منتشر می‌کند. پیک‌نیک در جنگل؟ چند قطره عصاره کاج و سدر بریزید. روزهایی که با مادربزرگ در آشپزخانه آشپزی می‌کردید؟ عطر دارچین، جوز و وانیل بچکانید.

ایجاد فضایی معطر

شما می‌توانید تجربه حسی از مقصدهایی که همیشه می‌خواستید سر بزنید را در منزل ایجاد کنید. مثلاً سرزمین‌های آسیایی مرموز فیلم و افسانه را در خیال خود به تصویر بکشید. با جاری شدن عطر یاسمن و هل، نعناع هندی، فلفل و گشنیز به این سرزمین‌ها سفر کنید. با دستگاه تهویه‌ مطبوع ال‌جی و این رایحه‌درمانی، می‌توانید خانه را به واحه‌ای بی‌سروصدا یا خلوتگاهی گرم و مرطوب تبدیل کنید. هر حالتی را که می‌خواهید را در هوا رها کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید