۱۹ خرداد ۱۳۹۳

چرکولک‌های به‌یادماندنی!

 

چطور لباس‌های معمولی شما بیش از اندازه کثیف می‌شوند؟ ریختن سس گوجه از ساندویچ روی لباس شیک و گران‌قیمت شما، آن هم وسط یک مهمانی مهم، یکی از کثیف‌کاری‌هاست. گلی شدن بعد از بازی فوتبال در یک روز بارانی نوع دیگر از کثیف کردن لباس است. برای این که پی ببرید یک لباس واقعاً چگونه کثیف می‌شود، باید دور دنیا را بگردید. و تعطیلات بهار بهترین فرصت برای انجام این کار است.

اما وقتی از تعطیلاتی که به شما خیلی خوش گذشته به خانه برمی‌گردید، بهتر است نگاهی هم به لباس‌های کثیف خود بیندازید. برای این که آنها را به وضع و شکل اولشان برگردانید، کاری بیش از انداختن در ماشین لباسشویی و چرخاندن آنها را باید انجام دهید. شما به ماشین لباسشویی نیاز دارید که فناوری بخار داشته باشد و بتواند تا عمق الیاف پارچه نفوذ کند و کثیفی را دور کند تا لباس شما تمیز و مثل روز اول شود. ماشین لباسشویی ال‌جی لباس‌های شما را با فناوری TurboWash انحصاری ال‌جی سریع‌تر می‌شوید و در وقت گرانبهای شما صرفه‌جویی می‌کند. خوشحال خواهید شد اگر بدانید که این ماشین لباسشویی ستاره انرژی کارآمدترین دستگاه را در سال 2012 و 2013 از آن خود کرده است.

شاید شما هر لکه‌ای که روی لباستان پدیدار شده است را یک خاطره بدانید؛ خاطره‌ای از ماجراجویی‌های شما. اما بالاخره که باید شلوار جین شما شسته شود تا دوباره قابل پوشیدن شود. یا نه؟! ماشین لباسشویی ال‌جی با فناوری شست‌وشو با بخار می‌تواند به شما کمک کند تا همه لکه‌ها و کثیفی‌های ناشی از سفرهای بهاری پاک شود. با اینکه ممکن است لکه‌ها برای همیشه پاک شوند، اما خاطرات سفر همیشه باقی خواهند ماند. شک نکنید!

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید