۰۸ خرداد ۱۳۹۳

SID 2014؛ تأکید بر پیشگامی LG Display در فناوری و محصولات نمایشگر نسل بعدی

شرکت LG Display مبتکر جهانی پیشگام در فناوری‌های نمایشگر است که آینده فناوری نمایشگر، شامل پنل‌های پیشرفته OLED خود، را در هفته نمایشگرِِ 2014 انجمن نمایشگر اطلاعات SID در مرکز همایش‌ سان‌دیگو از 3 تا 5 ژوئن به نمایش خواهد گذاشت.

این شرکت مجموعه تلویزیون‌های Ultra HD OLED منحنی و پنل‌های LCD خود را همراه با پنل‌های موبایل و آی.تی و پنل‌های نمایشگرهای تجاری در نمایشگاه SID به نمایش خواهد گذاشت.

در این نمایشگاه، پنل‌های تلویزیون‌‌های 55، 65 و 77 اینچ Ultra HD OLED منحنی ارائه می‌شوند که کیفیت تصویر خارق‌العاده‌ای دارند. تلویزیون 65 و 105 اینچ با پنل Ultra HD curved LCD (منحنی) بر پایه فناوری IPS به نمایش درخواهند آمد که زاویه دید وسیعی را بدون اعوجاج رنگ در زمان مشاهده از اطراف فراهم می‌کند. پنل‌های Ultra HD منحنی شرکت LG Display به فناوری سه‌بعدی FPR تجهیز شده‌اند تا برای بینندگان تصاویر سه‌بعدی پویایی که 4 برابر تیزتر از پنل‌های Full HD هستند ممکن کند. نمایشگر منحنی به بینندگان امکان می‌دهد تا از تجربه سینمایی شگفت‌انگیزتری بهره‌ ببرند.

پنل Quad HD برای گوشی‌های موبایل نیز به نمایش گذاشته خواهد شد. پنل Quad HD شرکت LG Display با 1440×2560 پیکسل، 4 برابر بیشتر از HD با 720×1280 پیکسل و با تراکم پیکسل شکفت‌انگیز 491 پیکسل در اینچ، تصاویر بسیار تیزتری ارائه می‌دهد تا کیفیت تصویر بهتری ایجاد کند. علاوه بر این، مانیتور 34 اینچ WQHD و نمایشگر 13.3 اینچ Quad HD برای کامپیوترهای نوت‌بوک نیز به نمایش درخواهند آمد که تأکیدی بر فناوری بی‌رقیب و باکیفیت این شرکت هستند.

شرکت LG Display برای اولین بار در دنیا از بزرگترین تلویزیون 98 اینچ Ultra HD LCD برای وایت‌بوردهای آموزشی در SID 2014 پرده‌برداری خواهد کرد. پنل Ultra HD LCD این شرکت تصاویری ارائه می‌دهد که 8 برابر تیزتر از انواع وایت‌بوردهای پروژکتوری آموزشی HD هستند و کاربران می‌توانند محتوا را روی صفحه در روز روشن بدون تنظیم نور ببینند. علاوه بر این، اندازه بزرگ این امکان را فراهم می‌کند که صفحه‌نمایش به وضوح هر چه تمام‌تر بدون اعوجاج در تصویر از هر جای کلاس دیده شود.

شرکت LG Display نمایشگرهای تجاری و مبتکرانه خود در آینده را نیز ارائه خواهد داد. این نمایشگرها شامل نمایشگر فرانمای 47 اینچ، دیوار هنری ویدئویی (video art wall) و یک نمایشگر 47 اینچ برای فضای بیرون است. نمایشگر فرانمای 47 اینچ 3 برابر شفافیت بیشتری نسبت به محصولات موجود دارد و از ضریب نفوذ 17 درصدی برخوردار است. در حالی که دیوار هنری ویدئویی از 4 پنل 55 اینچ با نازک‌ترین لبه دنیا به اندازه 3.5 میلی‌متر تشکیل شده است.

به جز نمایشگاه، شرکت LG Display فناوری پنل OLED خود را در 6 برنامه اجرایی دیگر ارائه می‌دهد که شامل سه مقاله فنی و مهندسی است که در کنفرانس فناوری SID از اول تا هفتم ژوئن برگزار می‌شود و نمایانگر  پیشگامی این شرکت در فناوری OLED است.

موضوع این سه مقاله فنی به قرار زیر است:

  • تولید AMOLED منعطف تجاری
  • فناوری‌های پیشرفته برای تلویزیون‌های OLED بزرگ
  • پیشرفت فناوری طراحی پنل و ایجاد روش‌هایی برای تلویزیون‌های Ultra HD OLED در ابعاد بزرگ

شرکت LG Display در مجموع 14 برنامه اجرایی در این کنفرانس خواهد داشت که بیش از 6 هزار پیشگام جهانی در عرصه نمایشگر، مدیران صنعت، دانشگاهیان و محققان در آن شرکت خواهند کرد تا مهارت فنی پیشگام این شرکت در بخش نمایشگر را بسنجند.

سانگ-دئوگ یو، مدیر فنی و معاون اجرایی در LG Display، گفت: « من بر این باروم که با محصولات OLED پیشرفته ما که به نمایش گذاشته شده‌اند و مهارت ما در فناوری OLED که در 6 مقاله در این کنفرانس در SID مورد تأکید قرار می‌گیرد، شرکت LG Display دوباره ثابت می‌کند که OLED پیشگام نسل بعدی نمایشگر در بازار خواهد بود. این شرکت پیشگام جهانی در عرصه نمایشگر است؛ گواه این امر تولید بسیاری از اولین محصولات در دنیا است که فناوری‌های IPS، FPR 3D و OLED جزو آنها هستند. ما بهترین‌هایمان را انجام می‌دهیم تا پیشگامی جهانی خود در فناوری نسل بعدی را ادامه دهیم.»

 

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید