۳۰ تیر ۱۳۹۳

راهنمای کار با قابلیت پاک‌سازی هوشمند در ال‌جی G3 و بازگرداندن حافظه

به مرور زمان، فضای خالی حافظه در ال‌جی G3 اشغال می‌شود. چاره‌ای نیست! اما فضای اشغال شده مربوط به برنامه‌های کاربردی که در خود گوشی نصب کردید نیست. یک مشت فایل موقتی به مرور زمان روی هم انباشته می‌شود. خوشبختانه، ال‌جی یک روش ساده ایجاد کرده تا بتوانیم ببینیم چه چیزی فضای حافظه را اشغال کرده و لازم نیست باشد. این قابلیت پاک‌سازی هوشمند یا Smart Cleaning نام دارد.

برای دسترسی به قابلیت پاک‌سازی هوشمند، باید به قسمت تنظیمات بروید و در جایی که آن را تنظیم کرده‌اید پیدا کنید. آن را باز کنید تا صفحه‌ای که نمایش داده می‌شود را ببینید. در آن بالا، خواهید دید که چقدر حافظه G3 در حال استفاده است، از چه میزان حافظه می‌توان استفاده کرد و چقدر نیز توسط فایل‌ها اشغال شده است و لازم نیست آنها را نگه دارید. این فایل‌های به‌دردنخور به سه قسمت عمده تقسیم می‌شوند:

  • فایل‌های موقتی یا Temporary: شامل فایل‌های cache و فایل‌های موقتی Clip Tray
  • پوشه‌های دانلود
  • برنامه‌های کاربردی بیهوده

برای بازیابی حافظه‌ای که توسط هر کدام از این طبقه‌ها اشغال شده است و شما می‌خواهید آنها را پاک کنید، حتماً مربع کنار آیتم مورد نظر را علامت بزنید و سپس بر روی کلید بزرگ پاک‌سازی یا Clean در انتهای صفحه ضربه بزنید. وقتی کارتان تمام شد دوباره به صفحه اصلی پاک‌سازی هوشمند باز خواهید گشت. حالا شما نباید در پنل سمت راست چیزی ببینید. در پنل سمت چپ که آپدیت خواهد شد، میزان فضای حافظه خالی موجود در گوشی نمایش داده می‌شود.

شما می‌توانید فقط cache را خالی کنید. برای این کار باید به قسمت تنظیمات و سپس حافظه (Storage) بروید و گزینه cache data را علامت بزنید. یکی از امتیازات این قابلیت عملکرد ساده و فوری آن است.

۳ نظر

هوتن ۳۰ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

دوستانی که مثل من منتظر نسخه ۳۲ هستن در جریان باشید که “آل دیجیتال” آورده ۲ روزه و رنگ سفیدش موجوده با قیمت ۲,۳۳۰

حیف تا دیروز خاکستریش رو هم داشتن
🙁

مهدی ۳۰ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

با سلام …
آیا رابط کاربری جدید G3 برای G2 هم میاد ???

مهدی ۳۱ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

آخه به نظرت ارزش داره ۲۳۳۰ بدی به جی۳ بدون گارانتی تا ۱ ماه دیگه ۳۲گیگش در سه رنگ خاکستری ،سفید و طلایی با قیمت زیر ۲ تومن به بازار عرضه میشه حتی قیمت الان دیجی کالا هم منطقی نیست

نظر دهید