۳۰ تیر ۱۳۹۳

ویژگی‌های دستگاه‌های تهویه مطبوع جدید ال‌جی

با نوآوری‌های ال‌جی در دستگاه‌های تهویه مطبوع هوا انقلابی در راه است؛ تحولی که ایده‌ها و دیدگاه‌های تازه را به صدر جدول آورده است.

صرفه‌جویی در انرژی

ال‌جی الکترونیکس، پیشرو در زمینه فناوری‌های مشتری‌محور، مجموعه کاملی از فناوری‌های جدید اینورتر در زمینه تهویه مطبوع را به سطح جدیدی رسانده است. راه حل‌های سیستم تهویه مطبوع خانگی (RAC) این شرکت برای اولین بار در این صنعت و با 60 درصد صرفه‌جویی در مصرف انرژی در مقایسه با سیستم‌های تهویه مطبوع همتراز و نیز تضمین عملکرد عالی، حتی در دمای بالای 60 درجه سانتی‌گراد و در خارج از محیط، همواره در صدر مجموعه قرار دارند.

رقابت همیشه وجود دارد. در حال حاضر، بازار از سیستم‌های تهویه مطبوع خنک‌کننده قوی با بهره‌وری انرژی بالا پر شده است. 60 درصد صرفه‌جویی در مصرف انرژی که سابق بر این همگان را شگفت‌زده می‌کرد، حالا از توقعات مصرف‌کنندگان امروزی به شما می‌‌آید. افتخارات هرگز همیشگی نیستند اما با این وجود، ال‌جی مجدداً با حرکت در این مسیر، پیشگام بوده است و جلوتر از رقبای خویش گام برمی‌دارد.

فناوری اینورتر بسیار پیشرفته بهترین راه حل اقتصادی سیستم‌های تهویه مطبوع است.

فناوری “اینورتر” و فناوری “اسمارت اسکن” پیشرفته ال‌جی، با 70 درصد صرفه‌جویی در مصرف انرژی، عملکرد بهتری نسبت به محصولات معمولی دارد. (مخصوص مدل آرت‌کول اینورتر وی ایستاده)

سرمایش چهارجهته (Real 4D Wind)

سرمایش چهارجهته (4D) در 4 جهت بالا، پایین، چپ و راست پرتاب باد قوی دارد. با این فناوری، کل خانواده در اتاق نشیمن، خنکی را احساس می‌کنند. (مخصوص مدل آرت‌کول اینورتر وی ایستاده)

پنجره جادویی (Magic Window)

نورهای سحرآمیز و رنگ‌های به کار رفته در این فناوری همچون درخشش ستاره‌های مرموز حالتی تجملی به آن می‌بخشد. (مخصوص مدل آرت‌کول اینورتر وی ایستاده)

مدل لادفناس

طاق عظیم لادفانس، لاگراند فرانسه، سمبلی جدید و ابتکاری است که به پنجره بادگیر و شیوه تبادل هوا اشاره دارد. (مخصوص مدل آرت‌کول اینورتر وی ایستاده)

آیونایزر / یونیزه‌کننده پلاس مستر

آیونایزر / یونیزه‌کننده پلاس مستر یا استریلیزه/پاکسازی باکتری‌ها و ویروس‌ها) (Plasmaster Ionizer) بیش از 2 میلیون یون، نه تنها هوای عبورکننده از درون این دستگاه بلکه تمامی مواد مضر اطراف آن از جمله باکتری‌ها و ویروس‌ها را پاکسازی یا استریلیزه می‌کند. (مدل Titan Big I Plus)

پرتاب باد تا 20 متر

با پرتاب باد تا 20 متر به دلیل وجود فن و شاسی جدید و بزرگتر می‌توانید با وجود تابستانی بسیار گرم از هوایی خنک و مطبوع لذت ببرید. (مدل Titan Big I Plus)

قابلیت عملکرد تا 60 درجه سانتی‌گراد

کمپرسور گرمسیری پیشرفته این دستگاه آن را در برابر شرایط آب و هوای بسیار گرم حفظ می‌کند. (مدل Titan Big I Plus)

* امکانات و ویژگی‌های نام‌برده به مدل دستگاه بستگی دارد.‎

۷ نظر

mahdi ۳۰ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

باسلام
با این مشخصات که گفتید مصرف انرژی کمی دارند کی وارد ایران میشند

JAGUAR ۳۰ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

این عالیه ولی حیف که ما خریدیم.
life is good

جلیل ۳۱ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

احساس میکنم بیشتر صحبتهای ال جی فقط جنبه تبلیغاتی داره

ال جی ۳۱ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

نظر شما قابل احترامه

ایلیا ۳۱ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

اینجا وبلاگ ال جیه. هر چی هست در مورد محصولات ال جیه. به نظرت اگه از خوبی محصولاتش حرف نزنه باید چی بگه؟!!!!!!!!!!!

سیا ۱ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

من فکر نمیکنم این ویژگیهایی که شما ذکر کردین چندان عجیب باشه. امیدوارم به زودی شاهد ورود دستگاههای چندپنله اینورتر الی جی به ایران باشیم. این دستگاهها سالیان سال هست در امریکا و دیگر نقاط استفاده میشن اما در ایران متاسفانه خیر

ali ۱ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

lg dar moghayese ba raghibhash bishtar be gofte hash amal mikone be nazare man.
life’s good

نظر دهید