۲۹ تیر ۱۳۹۳

آشپرخانه‌ای به سبک ال‌جی با الهام از یک طراح مشهور دکوراسیون

“آشپزخانه قلب هر خانه‌ای است. جایی است که در میهمانی‌ها دور هم جمع می‌شویم و جایی است که به سؤال “امروز چطور بود؟ ” پاسخ می‌دهیم. یعنی همان جایی که خاطرات نقش می‌بندد.”

آقای نِیت برکاس، طراحی مشهوری که برنده جایزه شده است، می‌داند که چرا آشپزخانه این قدر مهم است. و اکنون او این دانش را به همراه همه تجربه خود در طراحی به مجموعه استودیو ال‌جی (LG Studio Line) می‌آورد. کار او شامل یک خط تولید در Target، که یک شرکت طراحی داخلی است، می‌شود. همچنین، او پرفروش‌ترین سازنده است که میزبان و داور برنامه جدید شبکه NBC به نام American Dream Builders  بوده است که در ماه مارچ پخش می‌شد. لازم به ذکر نیست که او یک یا دو چیز را در مورد طراحی عالی آشپرخانه می‌داند:

«من، به عنوان یک طراح محصول، همیشه گفته‌ام که نمی‌خواهم وقتی فردی وارد مغازه می‌شود با دیدن چیزی که من می‌سازم عاشق آن شود… می‌خواهم یک هفته، یک ماه، یک سال و 5 سال بعد هم همین طور عاشق آن باشد. من فکر نمی‌کنم جایی دیگری مثل آشپزخانه این قدر جای ایده‌پردازی داشته باشد.»

ال‌جی به تازگی با این طراح برای کار بر روی LG Studio Kitchen مشارکت خود را آغاز کرده است؛ این یعنی آشپرخانه آینده یا به گفته برکاس “تلفیقی عالی از طراحی عالی و عملکرد بسیار عالی”.

 [my_video url=https://lgblog.ir/wp-content/uploads/2014/07/Want-a-Nate-Berkus-inspired-kitchen-LG-US-Blog.flv] 

آشپرخانه استودیوی ال‌جی شیک، جذاب و پر از لوازم خانگی درجه یک است که همه آنها مکمل یکدیگر هستند و در کنار هم محیطی یکپارچه ایجاد می‌کنند که برای قلب خانه بد نیست! یخچال جدید سایدبای‌ساید ال‌جی با ایجاد مفهوم یک آشپرخانه تجملی چشم‌ها را خیره می‌کند و از ظرفیت 26.5 فوت مربع برخوردار است. این محصول با سری فرهای مایکروویو، اجاق‌های رومیزی برقی یا گازی، فرهای تکی یا دوبل و ترکیبی از لوازم خانگی مختلف پیوند می‌خورد که مشتریان می‌توانند بر حسب ترجیح خود انتخاب کنند.

همه این لوازم خانگی استودیو ال‌جی از فناوری‌های پیشرفته و جدیدی برخوردار هستند: به پخت کانوکشن ال‌جی با 4 روش و قدرت TrueStream ماشین ظرفشویی فکر کنید. اگر به فکر الهام گرفتن از برنامه غذایی هستید، به چیزی جز Gourmet Recipe Bank فکر نکنید! اینجا پر از دستورالعمل‌های گام به گامی است که می‌تواند از طریق نمایشگر لمسی LCD فر دیواری در دسترس قرار گیرد!

و حالا یک نصیحت هنرمندانه از نیت برکاس: «آشپزخانه‌ای می‌خواهید که از نیت برکاس الهام گرفته باشد؟…. با ال‌جی، همه چیز ممکن است.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید