۲۸ تیر ۱۳۹۳

[آی‌تی رسان] بررسی ال‌جی G3: غوطه‌ور در پیکسل!

ال‌جی با نام اپتیموس وارد دنیای گوشی‌های هوشمند اندرویدی شد! محصولی به نام اپتیموس وان، اولین دستگاه اندرویدی این کمپانی کره‌ای بود که با تاخیری چند ماهه نسبت به رقبا، تگ اندروید را بر پیشانی می‌دید. همین تعلل در ورود و عدم تمرکز کافی بر تولید گوشی‌های هوشمند سبب شد تا ال‌جی در آن برهه زمانی از رقبا عقب بیفتد و کاربران به عنوان یک سازنده مطرح اسمارت‌فون بر رویش حساب باز نکنند.

اما به نظر می‌رسید که ال‌جی قصد ندارد به این راحتی قافیه را رها کرده و نظاره‌گر جولان سایر رقبا باشد. به همین خاطر دست به کار شد و محصولاتی چون اپتیموس G و G Pro را روانه بازار کرد تا به کمک آن‌ها نام و نشانی به دست بیاورد. اما این مدل‌ها برای مطرح شدن کافی نبودند و ال‌جی به سراغ رده نکسوس و گوشی‌های برتری چون G2 ،G Pro 2 و G Flex رفت و با برداشتن نام اپتیموس از روی گوشی‌هایش، اراده کرد تا نحسی عدم موفقیت در رده هوشمندها را نیز از روی پیشانی‌اش بردارد. این کمپانی بزرگ کره‌ای در آخرین قدم محصول بارزی چون G3 را تولید کرده و قصد دارد تا با این سوپر فون هوشمند خود را به اوج برساند!

حال در این مطلب به همراه ما و بررسی این مدل گام بردارید تا ببینیم G3 محصولی برای به اوج رساندن است و یا آنکه ال‌جی را در بازی هوشمندها به یک سرافکنده مبدل خواهد کرد؟!

مخصوص آدم‌های خاص!

واقعا سخت است که به دنبال یک گوشی خاص باشید و روی خودتان را از G3 برگردانید! طراحی گوشی به طور یقین از ویژگی منحصر به فرد بودن برخوردار است و علی‌رغم سایز نسبتا بزرگ آن، لب به تحسینش خواهید گشود. البته این تحسین بیشتر از همه تا پیش از به دست گرفتن G3 است و بدنه تمام پلاستیکی با آنکه جنس نامرغوبی ندارد، اما به شکلی هم نیست که بخواهید کلاهتان را برایش بردارید.

لینک ادامه بررسی

۵ نظر

رضا ۲۸ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

بررسی منصفانه و بسیار کاملی بود .

امیر ۲۸ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

ممنون!

محمد صالح وکیلی ۲۹ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

خوبه اما قسمت هاییش اشتباهه،
ال جی قبل از آپتیموس وان هم گوشی های اندرویدی تولید میکرد
کمی تبلیغ هم میکرد
اما باز به دلیل این که قبلا بدنام شده بود، در مقابل رقبا کم فروش کرد.

ضمنا آپتیموس بلک، آپتیموس ۲ایکس(اولین گوشیه دوهسته ای جهان) آپتیموس تری دی(اولین سه بعدی)
آپتیموس تری دی مکس(بهترین و قوی ترین تری دی)
آپتیموس فورایکس(اولین چهارهسته ای قدر)
و… گوشی های ال جی در اندروید بودند که کمک کردند تا از اون بدنامی دربیاد!

نکته دیگه عدم یا کم تر دیده شدن مشکل هنگ، قیمت مناسب نسبت به امکانات، دوسال گارانتی رایگان که به مشتری حس اطمینان و اعتماد بیشتری رو القاء میکنه، و کیفیت قطعات و مقاوت نکاتی بود در گوشی های ال جی که کمک کرد تا حد زیادی اون بدنامی ساتر بشه و کم کم جا بیفته.
دلیل طرفداری ما از ال جی موبایل هم همین هاست! 🙂

فرید ۲۹ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

بسی لذت بردیم از این نقدد
آی تی رسان همیشه بهترین بررسیها رو میکنه

حمید ۳۰ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

G3 از نظر من یه چیز کم داره اونم بدنه فلزی مگرنه از تمام رقبا خیلی جلوتره

نظر دهید