۰۸ تیر ۱۳۹۳

افتتاح اولین کارخانه فرامرزی قطعات خودرو در مکزیک توسط ال‌جی اینوتِک

 

تمرکز بر تولید قطعات الکترونیک خودرو و موتور ABS، EPS و DCT خواهد بود.

سن‌ خوان دل ریو، مکزیک- ال‌جی اینوتک (LG Innotek) سازنده پیشگام جهانی در قطعات خودرو، در 26 ژوئن 2014، اولین کارخانه فرامرزی خود را در مکزیک برای تولید قطعات خودرو به منظور خدمت‌ رسانی بهتر به مشتریان خودروهای درجه یک و همین طور تقویت توسعه جهانی خود افتتاح کرد. در جشن افتتاحیه برای این کارخانه در سن خوان دل ریو، کرِتارو، شمال غرب مکزیکو سیتی، بیش از 150 نفر از شخصیت‌های برجسته، شامل مقامات دولتی محلی و منطقه‌ای و نمایندگان دولت کره جنوبی، به میزبانی اونگ-بئوم لی، مدیرعامل ال‌جی اینوتک، شرکت کردند.

این کارخانه قطعات اصلی خودروها، شامل موتور برای ترمز، سیستم موتورهای ترمز، سیستم فرمان و شیفت دنده تولید می‌کند. کارخانه مکزیکی اینوتک تحویل به موقع این منابع حیاتی را به مشتریان خودروها در مکزیک و دیگر کشورهای امریکای شمالی اطمینان می‌دهد.

سن خوان دل ریو به عنوان اولین تأسیسات قطعات خودرو ال‌جی اینوتک در خارج از کشور کره انتخاب شد زیرا حمل‌ونقل جاده‌ای و هوایی عالی برای مشتریان در سراسر امریکای شمالی دارد. مکزیک 60 درصد از صادرات جهانی قطعات خودرو را بر عهده دارد و تأمین‌کننده اصلی در امریکای شمالی است.

آقای لی گفت: «این کارخانه جدید در سن خوان دل ریو مرکز اصلی شبکه کارخانجات جهانی خواهد بود زیرا ما به دنبال پشتیبانی بهتر و ارزشمندتر برای مشتریان هستیم. بسیاری از مشتریان ما هم اکنون در مکزیک مستقر هستند و ما بر این باوریم که از طریق ارتباط نزدیک با آنها رکورد تحویل به موقع را افزایش می‌دهیم.»

این کارخانه با مساحت  34 هزار مترمربع 600 کارگر دارد و کار خود را با ساخت موتورهای گیربکس دوکلاچ (DCT) از ماه آگوست آغاز می‌کند.

دیگر قطعات اصلی که در فهرست تولید در این کارخانه هستند شامل موتورهای سیستم ترمز ضدقفل (ABS) و موتورهای فرمان الکتریکی (EPS) هستند. انتظار می‌رود مجموع ظرفیت تولید سالانه به 7.6 میلیون موتور خودرو تا سال 2016 برسد.

ال‌جی اینوتک تأییدیه ISO/TS 16949، سیستم بیمه کیفیت در صنعت خودرو، را دریافت کرده و فرایند برنامه‌ریزی کیفی تولید پیشرفته را به کار می‌گمارد.

۱ نظر

مهدی ۹ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

اقا مسخره کردید پس کی ال جی جی ۳ رو به بازار می ده داره همه طرفدارانش از دست میده اطفا اطلاع رسانی کنید

نظر دهید