۰۸ تیر ۱۳۹۳

ال‌جی؛ عضو جدید ائتلاف آزاد خودروسازان برای ورود به بازار قطعات خودروهای متصل به اینترنت

 

ال‌جی از محصولات هوشمند خود برای خودروهای هوشمندتر در Google I/O پرده‌برداری کرد.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) جدیدترین عضو ائتلاف آزاد خودروسازان (OAA) شد و به خودروسازان جهانی و شرکت‌های فناوری شامل گوگل، جنرال موتورز، هیوندای، هوندا و ان‌ویدیا پیوست. از سال 2012، این مشارکت مختص معرفی قابلیت اتصال بیشتر به خودروها از طریق پیاده‌سازی مبتکرانه پلت‌فرم اندروید شده است.

ال‌جی سری جدید از محصولات سیستم‌های صوتی، تصویری و پیمایشی (AVN) را برای خودروهای متصل به اینترنت در همایش Google I/O به نمایش گذاشت. این کنفرانس سالانه برنامه‌نویسان در سان‌فرانسیسکو برگزار می‌شود. سیستم AVN پیشرفته ال‌جی، که انتظار می‌رود در سال 2015 عرضه شود، به رانندگان امکان می‌دهد تا به سادگی دستگاه‌های اندروید خود را از طریق یک کابل ساده به وسیله نقلیه خود، که پلت‌فرم رابط کاربری درون‌خودرویی گوگل را دارد، متصل کنند تا به سادگی و راحتی به امکانات و قابلیت‌های گوشی هوشمند خود دسترسی پیدا کنند. مثلاً، رانندگان می‌توانند برنامه‌های کاربردی پیمایشی در گوشی هوشمند خود را ببینند و آنها را کنترل کنند یا مخاطبان را در گوشی موبایلشان جست‌وجو کنند تا بتوانند تماس بگیرند و پیام متنی از طریق نمایشگر داخل خودرو ارسال کنند.

از آنجا که انتظار می‌رود بازار جهانی خودروهای متصل تا سال 2018 به 60 میلیون دستگاه و تقریبا 100 میلیارد دلار امریکا برسد، دستگاه‌های همراه پیشرفته ال‌جی و قابلیت‌های اطلاع‌رسانی و سرگرمی درون‌خودرویی نقش اساسی در آینده Android Auto دارند. ال‌جی نیز در 4G LTE، راهکار اصلی ارتباطی برای خودروهای متصل امروز و در آینده قابل پیش‌بینی، یک پیشگام جهانی است.

جونگ-راک لیم، معاون و مدیر بخش توسعه اطلاعاتی و سرگرمی درون‌خودرو در شرکت قطعات خودروی ال‌جی الکترونیکس، گفت: «ال‌جی، به عنوان یک شرکت فناوری برتر با کسب‌وکار موبایلی قوی، برنامه‌های بسیار زیادی برای مشارکت در زمینه خودروهای متصل دارد. ال‌جی سعی دارد همکاری خود با شرکای OAA را تقویت کند تا دستگاه‌های متصل را برای مشتریان هر چه زودتر، نه دیرتر، به ارمغان آورد.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید