۰۳ تیر ۱۳۹۳

ال‌جی و گلدیران برای بانوان ایرانی فرش قرمز پهن می‌کنند

یکشنبه شب تهران شاهد گردهمائی جمعی از بانوان منتخب کشور بود که در قالب اولین اعضای باشگاه بانوان ال‌جی و گلدیران برای نخستین بار در هتل آزادی گرد هم آمدند تا بار دیگر بر جایگاه ویژه زنان فرهیخته در اجتماع صحّه گذاشته و برای همدلی و همراهی باهم نیروبخش یکدیگر باشند. دراین مراسم که با طراحی و ایده‌پردازی شرکت ال‌جی و گلدیران برگزار شد، آقای رشیدپور اجرای برنامه را بر عهده داشت و جمع کثیری از هنرمندان، بالاخص بازیگران معتبری از جمله خانم‌ها گلاب آدینه، مرجانه گلچین و لاله اسکندری شرکت کردند. این مراسم میزبان خانم پوران درخشنده تهیه‌کننده و کارگردان نامی و همچنین آقای علی معلم و همسرشان خانم آذر معماریان نیز بود.

در این شب به یاد ماندنی علاوه بر بانوان ایرانی، آقای کریس جانگ مدیرعامل ال‌جی و آقای امیرعباس کائینی معاون اجرائی شرکت گلدیران و جمعی از مدیران ارشد ال‌جی و گلدیران که از بانیان اصلی این گردهمائی بودند نیز حضور داشتند.

این برنامه با سخنرانی آقای کریس جانگ آغاز شد. ایشان با تاکید بر جایگاه بانوان ایرانی در اجتماع و لزوم حضور پررنگ آنها و انجام فعالیت‌‌های اجتماعی در کنار وظایف دیگر، باشگاه بانوان ال‌جی و گلدیران را وسیله‌ای برای نیل به این هدف خواند.

آقای امیرعباس کائینی، نیز این اقدام را ستود و از مقام بانوان ایرانی تجلیل کرد. ایشان ضمن تاکید بر اهمیت مسئولیت اجتماعی (CSR) از دید مدیران عالی گلدیران به پروژه هایی چون اتوبوس سلامت و گلدکیدز اشاره کرد و گفت: یکی از افتخارات گلدیران که با همکاری ال جی به آن دست یافته، برنامه شناسایی و حمایت از نسل طلایی ایران است که در این قالب تلاش شده کودکان و نوجوانان شناسایی شده و با حمایت از آنها شاهد افتخار آفرینی  این عزیزان باشیم.

معاونت اجرایی گلدیران فراهم آوردن فضایی مطلوب برای بانوان برگزیده ایرانی و تدارک بهترین لحظات برای آنان را مهمترین هدف باشگاه فرش قرمز خواند و افزود: ما تلاش می‌کنیم از این طریق با بانوان برگزیده ایرانی ارتباط صمیمانه و نزدیک برقرار کنیم و از  سلیقه، هنر و نقطه نظرات ارزشمندشان برای بهبود هرچه بیشتر محصولات و خدمات ال جی و گلدیران بهره ببریم.

خانم می سوک چو دیگر سخنران این مراسم بانوئی کره‌ای است که بیش از دو دهه در ایران زندگی کرده و ابعاد زندگی بانوان ایرانی را به خوبی می‌شناسد. وی در سخنان خود که به زبان فارسی بیان کردند، با اشاره به شباهت زنان ایران و کره، حساسیت، دقت و مراقبت در امور تربیت فرزند و خانه داری در حین فعالیت اجتماعی را وجه مشترک زنان ایرانی و کره‌ای دانستند.

در خلال برنامه از میهمانان پذیرائی به عمل آمده و با حضور گروه موسیقی آوای مهربانی و اجرای زنده آهنگ‌های فولکلور و سنتی از سراسر ایران، محیطی شاد و هیجان‌انگیز برای بانوان ایران زمین ایجاد شد.

در جامعه امروز ایران خانم‌هائی که در رده سنی 25 تا 55 سال هستند، جایگاه ویژه و چشمگیری دارند. ال‌جی و گلدیران با درک این نکته و لزوم حذف فاصله‌های فیزیکی در دنیای مجازی امروز و به منظور همراهی با بانوان ایرانی در تولید محصولاتی پیشرو و بی رقیب و استفاده از ایده‌های نوین بانوان از طراحی گرفته تا کلیه مراحل ساخت و تولید، بر آن شدند که پا را از دایره مشتریان خود فراتر نهند و از بانوان توانا، بلند پرواز و خوش سلیقه ایرانی دعوت کنند که با عضویت در باشگاه بانوان ال‌جی و گلدیران بار دیگر برازندگی بانوی ایرانی را یادآور شوند و آنان را در این امر یاری کنند.

با الهام از نشان زیبا و خوش‌نام کشور – فرش ایرانی – و با ایده گرفتن از رنگ نماد ال‌جی و گلدیران، اسمی شایسته برای این باشگاه در نظر گرفته شد: فرش قرمز. ال‌جی و گلدیران برای بانوان ایرانی “فرش قرمز” گستراندند تا خاص بودن بانوی ایرانی را به رخ بکشند.

۳ نظر

سجاد صانعی ۱۵ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

با سلام
ابتدا تشکر می کنم بابت همایش فوق العادتون و میزبانی بی نظیرتون. هر چند که تا چند روز اعصابمون خرد شده بود بابت اینکه همسرم جواب سوال آقای رشیدپور رو میدونست و دستش رو بالا گرفت ولی متأسفانه دیده نشد و جایزه G2 نصیب شخصی که صرفاً بالای سن بود و جواب رو می دونست شد، خداییش مبارکش باشه، قسمتش بوده.
سوالی هم داشتم که آیا این سایت قابلیت این رو داره که محصولات بعدی LG رو که تهیه می کنیم بتونیم به نام خودمون ثبت کنیم؟
مثلا شخص ممن با خرید پلاسمایی که داشتم وارد خانواده LG شدم، هرچند که پیش و بعد از اون خریدم محصولات دیگری از LG رو هم تهیه کرده ام، ولی شرکت شما من رو فقط با اون خرید میشناسه.
اگر چنین سیستمی وجود داره که هرکس بتونه محصولات LG که تهیه کرده رو تو حسابش ثبت کنه لطفا اطلاع رسانی کنید.
به امید محصولات شگفت انگیز ال جی
بدرود

saeed ۲۱ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

با سلام چه طوری میشه عضو این باشگاه شد؟

ال جی ۲۱ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

از طریق سایت و یک معرف

نظر دهید