۰۳ تیر ۱۳۹۳

ال‌جی G3 ؛ آماده برای عرضه جهانی

مفهوم “ساده یعنی همین هوشمند جدید” در گوشی‌های تحسین‌شده سری G به تحقق می‌پیوندد.

ال‌جی الکترونیکس، به دنبال عرضه قوی در کره جنوبی عرضه جهانی گوشی هوشمند و بسیار تحسین‌شده G3 را در 27 ژوئن آغاز می‌کند. ال‌جی G3 ابتدا به دست مشتریان آسیایی در هنگ‌کنگ، اندونزی، سنگاپور و فیلیپین می‌رسد و در پی آن در ماه جولای، وارد دیگر مناطق آسیا، اروپا، خاورمیانه و کشورهای دیگر می‌شود.

ال‌جی G3 از سوی کارشناسان این صنعت برای نوآوری در نمایشگر، دوربین، طراحی و امکانات رابط کاربری‌اش بسیار مورد تحسین قرار گرفته است. ال‌جی G3 که با مضمون “ساده یعنی همین هوشمند جدید” ساخته شده است، با بهترین‌های فناوری امروز نیرو گرفته است و تجربه کاربری ساده‌تر و آسان‌تری را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد.

امکانات برجسته این گوشی عبارت‌اند از:

  • اولین گوشی در جهان با نمایشگر 5.5 اینچ Quad HD با 538 پیکسل در اینچ با وضوحی 4 برابر HD و تقریباً دو برابر وضوح بیشتر از نمایشگر Full HD برای تصاویر تیزتر، واضح‌تر و شفاف‌تر و بازتولید رنگ واقعی‌تر
  • دوربین 13 مگاپیکسل OIS+ Optical Image Stabilizer Plus با فوکوس خودکار لیزری سریع‌تر در یک گوشی هوشمند برای ثبت تصاویر و ویدئوهای باکیفیت و با حداقل مات‌شدگی؛ حتی در تاریکی تقریباً مطلق
  • قاب پشت اعلا و مرغوب با پوشش فلزی برس‌خورده؛ بدون جذب اثر انگشت و سبک‌وزن
  • طراحی قوس شناور که با کلید پشت همراه می‌شود و حسی واقعاً راحت در کف دست دارد.
  • امکانات تجربه کاربری ساده و ملموس شامل صفحه‌کلید هوشمند که با ردیابی و تحلیل عادات تایپ کاربر خطاهای تایپی را تا 75 درصد کاهش می‌دهد: قابلیت اعلان هوشمند (Smart Notice)، یک برنامه کاربری دستیار شخصی است که اطلاعات و اعلان‌های آنی را، قبل از اینکه شما بپرسید و بخواهید، در اختیارتان می‌گذارد. امنیت هوشمند (Smart Security) یک بسته از قابلیت‌های امنیتی است که شامل امکانات انحصاری ال‌جی نظیر Knock Code، Content Lock و Kill Switch می‌شود.
  • لوازم جانبی مرغوب مانند قاب QuickCircle (جداگانه به فروش می‌رسد) به کاربران دسترسی آسان به 6 قابلیتی که بیشتر استفاده می‌شود را بدون باز کردن قاب می‌دهد. مجموعه قاب‌های Slim Guard و Slim Hard پیشرفته برای حفظ سبک و ظاهر اصلی G3 به همان شیوه‌ای که مد نظر طراحان بوده است نیز را باید به این فهرست افزود.

ال‌جی G3 در برخی بازارها با امکانات منحصربه‌فردی برای راحتی کاربری بیشتر بومی می‌شود. گوشی‌های هوشمند ال‌جی G3 در بازارهایی مانند اروپا و آسیا از شارژ بی‌سیم برخوردار هستند. بنابراین، می‌توانند با استفاده از شارژ بی‌سیم چی (Qi) و همین طور شارژ بی‌سیم همراه ال‌جی (جداگانه به فروش می‌رسد) شارژ شوند. با شارژر بی‌سیم پایه‌دار جدید ال‌جی، کاربران می‌توانند گوشی خود را همزمان با قرار دادن آن روی پایه شارژ کنند و آن را کنترل کنند. شارژر بی‌سیم راحت و تاشوی جدید ال‌جی را در عمل ببینید:

دکتر جونگ-سئوک پارک، رئیس و مدیرعامل شرکت ارتباطات موبایل ال‌جی الکترونیکس، گفت: «قراین اولیه دلیلی برای خوش‌بین بودن ما شدند و به این نتیجه رسیدیم که G3 در جهان نیز مانند کره موفقیت‌آمیز خواهد بود. این برای ما افتخار است که الگویی جدید برای گوشی‌های هوشمند مرغوب در صنعت باشیم اما در نهایت، حسی که مشتریان در مورد جدیدترین گوشی پرچمدار ما دارند اهمیت دارد زیرا این بازخورد مشتریان بود که به ما کمک کرد G3 را خلق کنیم.»

جزییات بیشتر دسترسی، مانند قیمت، در زمان عرضه به صورت منطقه‌ای اعلام خواهد شد.

زمان دقیق ورود به ایران هنوز اعلام نشده و به محض اعلام در این بلاگ اطلاع‌رسانی خواهیم کرد

۹ نظر

هادی ۳ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

سلام. مفهوم واقعی شعار LEARNING FROM YOU زمانی به واقعیت می پیونده که نسخه ی ۳۲ گیگ G3 همزمان با نسخه ی ۱۶ گیگ این گوشی وارد بشه.و همه ی رنگ ها از همون روز اول ورود در دسترس باشه.و اینکه همزمان با دیگر کشورهای آسیایی و اروپایی وارد ایران بشه و قیمتشم معقول باشه…
در این صورته که باید با شیرجه برای خرید این گوشی آماده شد.
اما در غیر این صورت،میشه همون داستان G2 .
الجی هوای ما رو داشته باش که صبح تا شب برات تبلیغ می کنیم!!!

reza ۴ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

آ ی ی ی گفتی :دی

Mohammad ۵ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

کاملا درست گفتید. امیدوارم ال جی این سری دیگه گرو کشی نکنه و از اول بزاره مشتری ها راحت انتخاب کنن. اجباری مردم رو مجبور به خرید کردن مدل خاصی کردن یا یک رنگ خاص، اصلا کار درستی نیست و امیدواریم شرکت ال جی این سری این کار رو نکنه

کوروش ۶ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

من فکر نمیکنم که این قضیه به خود ال جی ربط داشته باشه بلکه برمیگرده به اون شرکتی که تو ایران نمایندگی موبایل الجی رو به عهده داره .
امیدوارم اینبار این شرکت عملکرد بهتر و سریعتری در مورد توزیع G3 تو ایران داشته باشه.

ابوالفضل ۴ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
ال جی برای معرفی برنامه ای داره
برای اونایی که پارسال ال جی جی ۲ خریدن برنامه ای هم داره ؟
ممنون

ehsan ۵ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

سلام زمان ورود ال جی جی۳ حدودی چه زمانی است ؟
و نسخه ۳۲ و ۱۶ هم زمان است؟
ممنون

ابوالفضل ۸ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

G3یه گوشی تموم عیاره که رو دست تمام رقباش زده.کس نمیدونه چه موقع میاد ایران اگه میدونین برام ایمیل بدید ممنون میشم.

محمد ۲۲ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

سلام خسته نباشید .کنار بازار موبایل تبلیق شده که جی ۳ ۳۱ تیرماه وارد تهران می شود پس چرا علام نمی کنید

ال جی ۲۲ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

محمد جان سلام

۱۳ تیر این خبر کار شد: http://lgblog.ir/?p=9380 و با توجه به اهمیت خبر، خبر داغ اعلام شد و تو لیست خبرای مهم بالای سایت هنوز هم اول است ……..

نظر دهید