۱۹ تیر ۱۳۹۳

با سیستم تصفیه هوای ال‌جی، سالم تنفس کنید

اهمیت سلامتی برای هیچکس پوشیده نیست، سیستم‌های تصفیه هوای ال‌جی طراحی شده‌اند تا با استفاده از سیستم پیشرفته چند مرحله‌ای، محیطی سالم و به دور از آلاینده‌های مضر را به شما هدیه دهند.

با استفاده از فناوری پیشرفته چند مرحله‌ای سیستم‌ تصفیه هوا، آلودگی‌ها و آلاینده‌های مضر را به حداقل خود برسانید و هوایی تازه را تنفس کنید.
سیستم‌های تصفیه هوای ال‌جی گازهای سمی متصاعدشده از سیمان، چوب، رنگ، کاغذ دیواری و موارد دیگر را می‌زدایند و خانه و یا محل کار شما را به محیطی سالم‌تر بدل می‌کند.

دستگاه‌های تصفیه هوای ال جی مجهز به فیلترهایی زیر هستند:

  • فیلتر اولیه (پیش فیلتر): این فیلتر ذرات بزرگ گرد و خاک، گرده‌ها ، موی حیوانات معلق در هوا و … را از بین می‌برد.
  • فیلتر کربن اکتیو: این فیلتر موجب از بین رفتن همه ذرات سرطانزا مانند دیوکسین و بنزوپرین می‌شود و بوهای نامطبوع موجود در هوا را جذب می‌کند.
  • فیلتر ضد آلرژی: این فیلتر باعث از بین رفتن همه ذرات حساسیت‌زای هوا توسط آنزیم پروتئاز موجود در فیلتر می‌شود.
  • فیلتر هپا: این فیلتر ویروس‌ها و باکتری‌های معلق در هوا را می‌گیرد و تا 99 درصد ویروس آنفولانزای نوع A را از بین می‌برد.

استفاده از دستگاه‌های تصفیه هوا در درمان بیماری های تنفسی و قلبی،آسم و آلرژی، سینوزیت مزمن و غیره کمک مؤثری می‌کند و در از بین بردن بوی بد محیط به خصوص بوی بد سیگار مؤثر است و هوای محیط‌های بسته را به هوای مفرح و سالم تبدیل می‌کند. (ضمناً دستگاه‌های تصفیه هوا هیچ تأثیری در ایجاد گرمایش و سرمایش هوای محیط خود ندارند.)

دستگاه تصفیه کننده هوای ال جی (مدلPS-T450WN)

نورپردازی هوشمند بر اساس میزان آلودگی هوا در دستگاه تصفیه‌کننده هوای ال‌جی(مدل PS-T450WN) و عدم نیاز به تعویض فیلتر از ویژگی‌های این مدل به حساب می‌آید. هم چنین، یون نانو پلاسما موجود در این مدل موجب از بین بردن کلیه ویروس‌ها و باکتری‌ها می‌شود .دستگاه تصفیه کننده هوای ال‌جی مدل PS-T450WN با شبیه‌سازی هوای کوهستان، امکان کنترل آلودگی هوا را به کاربر می‌دهد.

دیگر ویژگی‌های این محصول عبارت است از:

1-    ضد گردوخاک‌، قارچ و باکتری جهت جذب ذرات بزرگ و مراقبت از سایر فیلترها
2-    مجهز به سیستم ضدعفونی کننده NPI نسل سوم
3-    مجهز به دکمه‌های لمسی و نمایشگر GRAPHIC LED
4-    قابلیت کنترل و تصفیه گرد و خاک تا 95 درصد
5-    تایمر
6-    کنترل از راه دور
7-    رنگ بدنه سفید صدفی

نکته: برق مصرفی دستگاه‌های تصفیه هوای نئوتک تک فاز 220 ولت است. همه دستگاه‌های تصفیه هوای ال‌جی دفترچه راهنمای زبان فارسی دارند.

مساحت‌های تحت پوشش برای دستگاه‌های تصفیه هوای خانگی ال‌جی شرکت گلدیران بر مبنای ارتفاع (سقف تا کف) حدود 3 متر در نظر گرفته شده است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید