۱۱ تیر ۱۳۹۳

تابستان را خنک و هوشمند سپری کنید

 

اوقات فراغت تابستان معمولاً با جدال تیم‌های فوتبال، جنگ آب‌پاش‌ها یا هر تفریحی که دل آدم را خنک می‌کند می‌گذرد. اما به این چالش‌ها، یک چالش دیگر اضافه کنید.

وقتی صحبت از تازگی در تابستان به میان می‌آید، بیشتر مردم چاره‌ای مورد علاقه در ذهن دارند و فوراً سر یخچال می‌روند. اما طراحی جدید یخچال‌های ال‌جی به گونه‌ای است که همه هله‌هوله‌خورها باید دوباره فکر کنند و راهشان را به سمت یخچال عوض کنند. شاید شما هم یکی از آنها باشید!

قطعاً، یخچال‌های ال‌جی با ظرفیت بالا همان راحتی را که از ال‌جی انتظار دارید در اختیار شما قرار می‌دهد: یک عالمه جا، چندین سبد جورواجور و کشوهایی که باعث می‌شود شما همه چیز را طبقه‌بندی کنید و مرتب و منظم هر چیزی را سر جای خودش بگذارید. اما اکنون، همه هله‌هوله‌خورها می‌توانند خوراکی‌های مورد علاقه خود را دم دست بگذارند و تصمیم‌گیری برای اینکه کدام خوراکی باید در جای مورد علاقه در یخچال درتودر باشد انتخاب سختی خواهد بود!

می‌خواهید در مورد جدیدترین یخچال‌های درتودر ال‌جی بیشتر بدانید؟ به وب‌سایت ال‌جی سر بزنید. این یخچال‌ها واقعاً زندگی را ساده‌تر می‌کنند. سپس، تصمیم بگیرید فهرستی از خوراکی‌های مورد علاقه خود تهیه کنید و آنها را در محفظه درتودر قرار دهید.

۱ نظر

مهدیه ۱۸ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

جشنواره ندارید برای یخچال به این زودیا ؟؟؟
جواب رو لطفا ئی میل کنید برام ممنون

نظر دهید