۱۰ تیر ۱۳۹۳

تصاویر به فرمان شما

ال‌جی راهکاری ایده‌آل برای حرفه‌ای‌های تصویر معرفی کرده است که همیشه برای کار با ابزارهای ویرایش با مشکل کمبود فضا مواجه هستند. آیا طراح گرافیکی هستید که دیگر نمی‌خواهد مدام اندازه پنجره‌ها را کوچک و بزرگ کند یا از این پنجره به آن پنجره بپرد؟ با مانیتور 34 اینچ UltraWide IPS، شما می‌توانید از منظره وسیع‌تری لذت ببرید و لایه‌های ویرایشی بیشتری را تحت فرمان خود داشته باشید.

لازم به ذکر نیست که بزرگتر همیشه به معنی بهتر بودن نیست. ممکن است مغزتان سوت بکشد که مانیتور ال‌جی 34UM95 از 1440×3440 پیکسل با وضوح UltraWide QHD برخوردار است. تراکم پیکسل عمودی در این مانیتور افزایش پیدا کرده است تا شما بتوانید اثر بیشتری را به طور همزمان ببینید و افکتی که ایجاد کرده‌اید را فوراً مشاهده کنید.

ناتان، یک طراح گرافیک است که همیشه بر انجام وظایف خود سر موقع تمرکز دارد. او اکنون می‌تواند از نمای فوق وسیع یا UltraWide ال‌جی برای ویرایش تصاویر با کارایی و دقت بالا در زمان مناسب بهره‌مند شود. چه کسی می‌گوید طراحان گرافیک 24 ساعته در حال کار هستند؟ ناتان می‌تواند کارهای بیشتری را نسبت به رقبایش انجام دهد و با این حال باز هم برای شام خودش را به خانه برساند.

ال‌جی می‌فهمد که دقت رنگ برای عکاسان بسیار حیاتی است. مانیتور 34 اینچ IPS UltraWide ال‌جی که به تازگی معرفی شده است مشکلات رایج عدم تطابق رنگ را با فناوری IPS ال‌جی برطرف می‌کند. با نصب سریع و آسان نرم‌افزار True Color Finder ال‌جی، که برای حفظ همیشگی کالیبراسیون رنگ تهیه و طراحی شده است، بازتولید رنگ واقعی و زنده تصاویر را با پوشش 99 درصدی فضای رنگ sRGB ارائه می‌دهد. از طرفی، همه تصویرگران و عکاسان، وقتی نمی‌توانستند رنگ دقیقی که مدنظرشان است را چاپ کنند واقعاً اذیت می‌شدند. ممکن است ما تفاوت بین زرد اخرایی و بژ را متوجه نشویم اما برای هنرمندان مدرن همین تغییر کوچک در سایه تفاوت عظیمی ایجاد می‌کند. خوشبختانه، با قابلیت هیجان‌انگیز True Color Finder ال‌جی، هنرمندان با این احساس خداحافظی می‌کنند.

مانیتور 34UM95 ال‌جی برای کار با Mac Pro جدید با دو درگاه ThunderboltTM 2 طراحی شده است. به این معنی که شما می‌توانید اطلاعات را تا 4 برابر سریع‌تر از یواس‌بی 3 انتقال دهید. درست است. خیلی سریع و خیلی انعطاف‌پذیر.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید