۲۱ تیر ۱۳۹۳

تعریف دوباره تجربه تایپ کردن با به‌روزرسانی صفحه‌کلید هوشمند ال‌جی

این ارتقا شامل امکانات مبتکرانه و هوشمندی است که تایپ کردن را کمتر خسته‌کننده می‌کند.

صفحه‌کلید هوشمند G3 ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی)، که سراسر دنیا آن را تحسین کرده‌اند، به همراه عرضه جهانی به‌روزرسانی چشمگیری را دریافت کرد. امکانات بیشتر به کاربران G3 امکان می‌دهد که میزبان پیشرفت‌هایی باشند که کمتر در صفحه‌کلیدها دیده می‌شده است.

صفحه‌کلید هوشمند ال‌جی برای فناوری سازگاری که در تحلیل عادات تایپ کاربران در تسهیل تایپ سریع‌تر با اشتباهات کمتر دارد تحسین شده است. صفحه‌کلید هوشمند کلمات را پیش‌بینی می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد صفحه‌کلید را با تنظیم ارتفاع سفارشی کنند تا بهتر با اندازه دست و وضعیت انگشتان آنها مطابقت داشته باشد. اکنون، کاربران ال‌جی G3 می‌توانند از انتخاب امکانات جدید از جدیدترین به‌روزرسانی بهره‌مند شوند. این امکانات عبارت است از:

  • پیشنهاد صورتک‌های حسی: مناسب‌ترین صورتک‌های حسی یا ایموجی (Emoji) را که نمایانگر یک کلمه خاص است پیشنهاد می‌دهد تا کاربران راه‌های بیشتری برای ابراز خودشان داشته باشند. مثلاً، با تایپ کردن کلمه Love، صفحه‌کلید هوشمند علامت قلب را از پایگاه ایموجی‌ به شما پیشنهاد می‌دهد.
  • پیشنهاد کلمات بر اساس برنامه تایپ: از عادات تایپ کردن کاربران یاد می‌گیرد و کلماتی که بر حسب برنامه بیشتر استفاده شده‌اند را پیشنهاد می‌دهد. مثلاً، اگر کاربر مدام ایمیل‌های خود را با Dear (عزیزم) شروع می‌کند، بار دیگر در زمان استفاده، این کلمه توصیه می‌شود. اگر کاربر پیام‌های متنی خود را با Hi (سلام) شروع می‌کند، دفعه بعد که کاربر برنامه پیام‌رسانی را باز می‌کند، این کلمه پیشنهاد می‌شود. اولویت کلمات و عبارات پیشنهادی به تعداد دفعاتی که کلمات در یک برنامه خاص استفاده می‌شوند بستگی دارد.
  • پیشنهاد کلمه بعدی: این قابلیت از تحلیل بافت استفاده می‌کند و سبک کاربر را به مرور زمان بررسی می‌کند و کلمه یا صورتک بعدی را پیشنهاد می‌کند تا تجربه تایپ سریع‌تر و راحت‌تر شود.
  • پیشنهاد کلمات دوزبانه: به صورت خودکار، بدون نیاز به تغییر زبان به صورت دستی توسط کاربر، زبان صحیح را تشخیص و تغییر می‌دهد. صفحه‌کلید هوشمند آنقدر هوشمند است که می‌داند کاربر به کدام زبان قصد دارد تایپ کند.
  •  روش آنی ورود اطلاعات: این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد تا با ردیابی حرکت انگشت در یک حرکت ممتد روی صفحه‌کلید متن را وارد کنند. وقتی کلمه ردیابی شد، صفحه‌کلید هوشمند کلمات را به صورت آنی نمایش می‌دهد. صفحه‌کلید هوشمند ال‌جی به صورت آنی، همزمان با ردیابی کلمات، پیشنهادات را نمایش می‌دهد.

دکتر جونگ-سئوک پارک، رئیس و مدیرعامل شرکت ارتباطات موبایلی ال‌جی الکترونیکس، گفت: «با اینکه صفحه‌کلید هوشمند بخشی از یک تجربه کاربری بزرگتر است، اما ویژگی برجسته‌ای به شمار می‌رود که یک قابلیت بسیار ابتدایی را بهبود می‌بخشد که بیشتر کاربران گوشی‌های هوشمند انجام می‌دهند؛ تایپ کردن بر روی یک صفحه‌کلید درهم‌فشرده. از همان آغاز تولید G3، ما سعی کردیم تا می‌توانیم از روش‌هایی که مشتریان با گوشی‌های هوشمندشان در تعامل هستند یاد بگیریم. به‌روزرسانی این صفحه‌کلید هوشمند نمونه بارزی از تلاش مستمر ال‌جی در ارائه بهترین و بهینه‌ترین تجربه کاربری است.»

به‌روزرسانی برنامه صفحه‌کلید هوشمند، از این ماه، از طریق مرکز به‌روزرسانی ال‌جی آغاز می‌شود. کاربران ال‌جی G3 باید از اپراتورهای کشور خود برای برنامه دقیق دسترسی جویا شوند. برای نگاه دقیق‌تر و عملی به صفحه‌کلید هوشمند و به‌روزشده ال‌جی برای G3 این ویدئو را ببینید.

۶ نظر

a.m.s ۲۱ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

سلام. رابط کاربری جدید الجی برای سری سوم ال و جی۲ و جی فلکس نمیاد!؟؟؟؟

علی ۲۲ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

ادمین جون….
سلام.این صفحه کلید برای G2 عرضه میشه؟خیلی دوس دارم الجی مارو سورپرایز کنه…..

a.m.g ۳۰ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

سلام دوستان این صفحه کلید خیلی وقته برای جی۲ اومده میتونید به راحتی نصبش کنید…

محمد رضا ۲۳ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
من دوتا سوال داشتم
۱= این صفحه کلید برای g2 میاد
۲= اندروید ۵ برای g2 کی میاد

ال جی ۲۳ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

سلام

هنوز مطلبی اعلام نشده

امین ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام خسته نباشید..میخواستم بگم سایت gsm یه بررسی از g3 کرده و تو اون بررسی کلا گوشی رو کوبیده..ما که هرچی گفتیم نظرمونو ثبت نکردن گفتیم شما در جریان باشید ….یا علی

نظر دهید