۰۷ تیر ۱۳۹۳

تغییر چیدمان کلیدهای پیمایش در ال‌جی G3

 

اگر تصمیم دارید ال‌جی G3 بخرید، بهتر است بدانید که حتماً از تعداد زیاد گزینه‌های سفارشی کردن و چیدمان هر چیزی به سلیقه خودتان بسیار خوشحال می‌شوید.

یکی از این قابلیت‌ها سفارشی کردن چیدمان کلیدهای پیمایش نرم‌افزاری است. ال‌جی به شما امکان می‌دهد تا جای کلیدها را تغییر دهید و حتی آنهایی را اضافه کنید که دلتان می‌خواهد به عنوان میان‌بر استفاده کنید تا امکانات و عملکردهای ضروری در دسترس شما باشد.

اگر فکر می‌کنید G3 گوشی کوچکی نیست و انگشتان دست شما هم مانند بازیکنان بسکتبال کشیده نیست، باید برای رسیدن به برخی چیزهای ضروری مثل پایین کشیدن نوار اعلان‌ها کمی تلاش کنید.

خوشبختانه، یکی از آن کلیدهایی که ال‌جی به شما امکان اضافه کردن می‌دهد همین نوار است که دردسر شما را کم می‌کند. علاوه بر این، شما می‌توانید میان‌برهایی برای پنجره دوتایی (Dual Window) اضافه کنید تا به شما امکان دهد دو برنامه را در کنار هم باز کنید. میان‌برهای دیگری که می‌توانید اضافه کنید قابلیت QuickMemo و Qslide است. این قابلیت‌ نسخه کوچکی از برنامه‌های کاربردی ضروری مانند ایمیل، ماشین حساب و تقویم را ایجاد می‌کند.

در نهایت اینکه شما می‌توانید رنگ پس‌زمینه را برای کلیدهای نرم‌افزاری تغییر دهید. رنگ سفید به طور پیش‌فرض انتخاب شده است که البته فکر می‌کنیم همین رنگ مناسب‌ترین گزینه است اما برخی از شما ممکن است الزاماً با آن موافق نباشید.

۳ نظر

علی ۸ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

سلام ادمین گلللللللللل
خب عزیز دل….
این قابلیتو که ‌‍‍g2 هم داره

علیرضا ۸ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

خب جیگر تو g2 هم میتونی تا ۵ تا گزینه اضافه کنی ؟؟؟؟

علی ۸ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

سلام ادمین گلللللللللل
خب عزیز دل….
این قابلیتو که ‌‍‍g2 هم داره

نظر دهید