۰۷ تیر ۱۳۹۳

خانه‌ای رویایی با ال‌جی بسازید

تبدیل یک خانه به منزل و مکانی امن، آرام و شیک کار ساده‌ای نیست.

در این مطلب داستان راجر و الیزابت را برای شما تعریف می‌کنیم تا ببینید چطور یک خانه رویایی برای خود ساخته‌اند.

راجر و الیزابت اولین خانه خود را در سانتا کلاریتای کالیفرنیا خریدند. وقتی به دور و بر خانه نگاهی انداختند دریافتند که باید دستی به سر و رویش بکشند و آن را بازسازی کنند. نیاز به کمک داشتند. تا اینکه با مشاهده یک برنامه تلویزیونی به نام House Hunters Renovation تصمیم خود را گرفتند. در این برنامه تلویزیونی، چند متخصص خانه را باب میل صاحب خانه بازسازی می‌کنند و از نو دکور می‌زنند. چیزی که این زوج بیشتر از همه به آن اهمیت می‌دادند به وجود آمدن فضای بیشتر برای میهمانانی بود که از شهرهای دیگر به منزل آنها می‌آمدند. در خواست دیگر آنها از متخصصان این بود که آشپرخانه آن قدر بزرگ باشد که بتوان در آن غذایی برای یک خانواده طبخ کرد. رخت‌شویخانه نیز از ماشین‌های لباسشویی و خشکشویی بزرگ و جاگیر خالی باشد.

خوشبختانه لوازم خانگی ال‌جی که نصب شده بودند کمک زیادی به تحقق بخشیدن رویای آنها کرد.

راجر گفت: «حالا، من واقعاً دلم می‌خواهد خانواده‌ام برای اولین جشن شکرگزاری‌مان به منزل ما بیایند.»

آشپرخانه راجر و الیزابت با جدیدترین و برترین میکروفر ال‌جی، ماشین‌ لباسشویی، فر دوبل و یخچال‌فریزر French Door ال‌جی با ظرفیت فوق‌العاده بالا امروزی شده است.

الیزابت گفت: «یکی از امکانات این یخچال که خیلی دوستش دارم قابلیت درتودر است که دسترسی سریع به خوراکی‌هایی که مرتب لازم دارم را برایم فراهم می‌کند.»

رخت‌شویخانه را هم نباید از قلم بیاندازیم: راجر و الیزابت از ماشین لباسشویی TurboWash ال‌جی با ظرفیت فوق‌العاده بالا واقعاً مات شدند. این ماشین لباسشویی با ماشین خشکشویی، که از ظرفیت بسیار زیاد و فناوری بخار برخوردار است، جفت شده بود.

الیزابت گفت: «ما تا به حال ماشین لباسشویی یا خشکشویی که درب آن از جلو باز شود نداشتیم. واقعاً روش لباس شستن را تغییر داده است. علاوه بر این، آب کمتری هم استفاده می‌کند.»

راجر گفت: «سرعت بیشتر شست‌وشو از بار کاری کم و اوقات فراغت ما را بیشتر می‌کند. علاوه بر این، لباس‌ها کمتر نیاز به اتوکشی هم دارند!»

با کمک محصولات ال‌جی خیلی‌ها می‌توانند خانه رویاهای خود را داشته باشند.

۱ نظر

khanjani ۹ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

باسلام یک مدل یخچال فریزر خوب معرفی فرمایید

نظر دهید