۳۱ تیر ۱۳۹۳

رونمایی رسمی از تلفن هوشمند ال‌جی G3 در ایران

ایران- 30 تیر 1393: شرکت ال جی الکترونیک پس از عرضه موفق گوشی هوشمند G2 اقدام به عرضه جهانی گوشی هوشمند جدید خود به نام G3 نمود. این رونمایی در شش شهر لندن، نیویورک، سان فرانسیسکو، سئول، سنگاپور و استانبول انجام گرفت، و اما امروز رونمایی ال‌جی G3 در ایران می‌باشد. این مراسم با حضور تعدادی از اصحاب رسانه و مدیران شرکت ال‌جی و مدیاپردازش در طبقه دوم پردیس  سینمایی ملت صورت گرفت. در این مراسم شرکت ال‌جی امکان تماشا و کار کردن با گوشی G3 ال‌جی را برای همه حضار فراهم و نموده  و پس از آن ویژگی‌ها و قابلیت برجسته این گوشی هوشمند با چند ویدئو بی‌نظیر نمایش داده شد.

قابلیت های برجسته گوشیG3  جدید عبارتند از:

–        نمایشگر 5.5 اینجی Quad HD (با چهار برابر رزولوشن HD و همچنین دو برابر وضوح تصویر بالاتر از یک صفحه نمایش Full HD).

–        دوربین 13 مگاپیکسلی دارای سیستم (Optical Image Stabilizer Plus) و فناوری فوکوس خودکار لیزری که می تواند تصاویر فوق‌ا‌‌لعاده‌ای ایجاد کند.

–        بدنه پشتی گوشی:طرح فلزی، صیقلی، بسیار سبک، ضد اثر انگشت و مهم تر از همه داری طراحی بی نظیر می‌باشد.

–        طراحی بدنه بصورت قوس دار (Floating Arc form) به همراه طرح جدید کلید Rear Key در پشت گوشی.

–        رابط کاربری گرافیکی (GUI) جدید و تسهیل شده.

تجربه مشاهده تصاویر واقعی

صفحه نمایش Quad HD گوشی G3 با تراکم پیکسل 538ppi با ارائه تصاویر واضح‌تر، استاندارد جدیدی را در عرصه نمایشگرهای تلفن‌های هوشمند ایجاد کرده است. گوشی G3 با  نمایشگر 5.5  اینچی و نسبت صفحه نمایش76.4  درصدی با کناره‌های باریک در اطراف خود حس دلنشینی به فردی که آن‌را  در دست می گیرد می دهد.

استفاده از صفحه نمایش با وضوح تصویر بالا در G3 مستلزم آن بود که مهندسان ال‌جی  از یک باتری 3,000mAh جدید و بهینه شده  در ساخت آن استفاده کنند. با جایگزین کردن فلز بجای گرافیت در کاتد باتری، مهندسان ال‌جی  توانستند طول عمر باتری G3  را افزایش دهند و در نتیجه  یک باتری با عملکرد فوق العاده بالا جهت نمایش تصاویر در نمایشگر Quad HD ارائه شد.

دوربین پیشرفته و 13 مگاپکسلی G3 طوری طراحی شده است که قادر است به سرعت و به آسانی لحظات خاص زندگی شما را ثبت نماید و این قابلیت با استفاده از فناوری جدید
Laser Auto Focus مهیا شده است. این فناوری، G3 را قادر ساخته حتی در محیط هایی با نور کم با اندازه گیری فاصله بین دوربین و جسم بوسیله پرتو لیزرتصاویری با کیفیت خوب از بهترین لحظات زندگی شما ثبت نماید. بنابراین دیگر تصاویری تار از پسرتان در هنگام دویدن به دنبال توپ به دلیل عدم توانایی دوربین در فوکوس سریع را نخواهید دید.

ال‌جی همچنین روند عکس گرفتن و ثبت  لحظات خاص را نیز ساده تر کرده است. در گوشی G3 دیگر نیازی به فوکوس روی سوژه در حالت پیش نمایش نیست بلکه بسادگی بعد از لمس سوژه جهت فوکوس اتوماتیک، صدای شاتر دوربین را خواهید شنید.

G2 دارای دوربین جلو Front Camera 2.1 مگاپیکسلی می باشد. در گوشی G3 قابلیت جدید دیگری نیز ارائه شده بطوریکه در حالت عکاسی standard timed selfie mode با استفاده ازGesture Controls  فرد قادر است با قرار گرفتن در جلوی دوربین و پس از ژست گرفتن با مشت کردن انگشتان دست خود به شاتر دوربین فرمان دهد و شمارش معکوس سه ثانیه ای جهت گرفتن عکس آغاز گردد.

در خصوص ویدئو، G3 دارای میکروفون داخلی هوشمندی است که با اندازه گیری سطح صدای محیط، فیلم برداری با صدای بهتر را مهیا می‌سازد. همچنین استفاده از یک اسپیکر یک واتی با Boost AMP کاربران را قادر می سازد تا از موزیک ویا تماشای ویدئو با کیفیت صدای بهتر لذت بیشتری ببرند.

طراحی متوازن و ساده

طراحی قوس دار و ارگونومیک و باریک G3 حس خوبی به فردی که آنرا در دست دارد می دهد  و  کلید های پشتی Power and Volume Key دارای طراحی جدید می‌باشند. بدنه طرح فلزی شیک، ضد اثر انگشت با رنگی مات همیشه تمیز به نظر می آید و در پنج رنگ:  مشکی متالیک، سفید، طلایی، بنفش و قرمز ارائه خواهد شد.

همچنین طراحی رابط کاربری گرافیکی جدید G3 مکمل طراحی بدنه خارجی آن بوده و برگرفته از لوگوی ال جی می باشد.

علاوه بر فناوری پیشرفته بکار رفته در هسته G3، ال‌جی با استفاده از سطح بالاتری از رویکرد

 ” Learning from You ” تجربه منحصر به فردی را برای کاربران خود بوجود آورده است که نکات برجسته آن عبارتند از:

صفحه کلید هوشمند:

 این صفحه کلید دارای فناوری تطبیقی می باشد که با تایپ کردن شما یاد گرفته تا فرایند تایپ سریع تر و با اشتباهات تایپی کمتری انجام گیرد. صفحه کلید هوشمند با ردیابی و تجزیه و تحلیل عادات تایپ کننده و با “دانستن”  اینکه کاربر چه کلمه ای را در نظر دارد تایپ کند، خطاهای تایپی را تا 75  درصد کاهش می دهد. طول صفحه کلید نیز می تواند تنظیم شود تا انگشتان شست کاربر در موقعیت بهتری قرار گیرد. همچنین برای تسریع فرایند تایپ می توان کلید های ویژه ای را برای کاراکترهایی که اغلب مورد استفاده قرار می گیرند، تنظیم کرد.

Smart Notice:

مثل یک دستیار شخصی، این اعلام گر هوشمند پیشنهاداتی را مبتنی بر رفتارهای  کاربر، موقعیت و الگوهای استفاده از تلفن به وی ارائه می کند.  Smart Noticeمی تواند شما را از تماس‌های بی پاسخ مطلع سازد و از شما بپرسد که آیا مایل به تماس با آنها هستید یا خیر. اگر شما تعداد زیادی فایل یا برنامه بلا استفاده در G3  دارید Smart Notice از شما می پرسد آیا شما مایل به حذف یا غیر فعال کردن آنها هستید یا خیر. ولی چیزی که Smart Notice را از دیگر دستیاران شخصی مجزا می کند قابلیت زبان طبیعی آن است.  به عنوان مثال، به جای فقط نمایش دمای هوای امروز و پیش بینی وضع آب و هوا، Smart Notice یک پیشنهاد مثل “شما ممکن است بخواهید امروز یک چتر همراه خود داشته باشید چراکه امشب بارندگی خواهد بود “را نمایش می دهد.

امنیت هوشمندانه:

G3 با دانستن اهمیت اطلاعات محرمانه افراد، زمانی که تلفن های هوشمند به سرقت رفته یا گم شده ویا به اشتراک گذاشته می شوند یک سری قابلیت های پیشرفته امنیتی در اختیار کاربران قرار می دهد که عبارتند از:

Knock CodeTM:  کاربران را قادر می‌سازد تا با استفاده از یک الگوی ضربه ای (tap) قفل گوشی خود را باز کنند. کاربران می توانند یک کد ضربه ای دلخواه برای هر نقطه ای از صفحه نمایشگر خود طراحی کنند. همچنین در گوشی G3 کاربران قادرند برای مشاهده ساعت با استفاده از قابلیت KnockON نمایشگر را روشن و یا اینکه برای رفتن به Home Screen از یک Knock CodeTM استفاده کنند.

Content Lock یا قفل محتوا: این قابلیت زمانی که G3 شما با دوستانتان به اشتراک گذاشته می شود فایل های شخصی شما را در جای امن و پنهان از دید افراد دیگر نگه می دارد. همچنین موقعی که G3  به یک PC  متصل شده، این قابلیت می تواند مانع نمایش فایل‌ها در کامپیوتر شود. قابلیت Content Lock  می تواند روی فایل های موجود در حافظه داخلی G3  و یا در کارت حافظه microSD  نیز اعمال گردد.

Kill Switch: به صاحبان G3  توانایی غیر فعال کردن تلفن های خود و یا پاک کردن اطلاعات داخل آن را از راه دور در صورت سرقت دستگاه را می دهد. Kill Switch شامل قابلیتهای Antivirus، Remote Wipe and Lock است.

لوازم جانبی جدید گوشی G3 به شرح زیر می باشد:

QuickCircleTM Case

یک پوشش یا محافظ گوشی می باشد که در پنج رنگ ارائه شده و قابلیت دسترسی آسان به برخی برنامه های کاربردی از جمله برقراری تماس، پیامک، موسیقی و دوربین را از داخل پنچره مدور خود را دارد. علاوه بر محافظ گوشی QuickCircleTM Case، شرکت ال‌جی یک سری محافظ گوشی باریک و شیک مخصوص این گوشی را نیز ارائه خواهد کرد.

LG Tone یا (InfinimTM HBS-900):

یک هدست بلوتوثی با طراحی بسیار شیک و کیفیت صدای استریو فوق العاده که دارای کلید (jog) برای انجام جستجوی راحت تر و همچنین سیم جمع شونده می باشد.

 شارژ بی‌سیم:

شارژر بی سیم ال جی بصورت پورتابل بوده و از فناوری wireless power charging بهره می برد.

۱۱۶ نظر

میلاد ۳۱ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
بالاخره قیمت جی۳ چند شد؟
۱۶ گیگ و ۳۲گیگ با هم عرضه می شوند؟

ال جی ۳۱ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
۳۲: حدود یکماه دیگه به صورت رسمی وارد میشه
۱۶: ۱۷۹۹۰۰۰ تومان

amirhamed ۳۱ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
طرح تعویض جی۲ با جی۳ رو هم دارین؟؟

کیا ۳۱ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

برای جی۳ مثل جی۲ برنامه ی خاصی مثل اف یا چیز دیگه دارید؟تخیف یا ۱۰۰ تا گوشی رایگان؟

ال جی ۳۱ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

تخفیف خیر

ولی برای خریداران مسابقه عکاسی خواهیم داشت

pooya ۳۱ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

این لوازم جانبی که فرمودین تو ایران هم میاد؟
باتری زاپاس چی؟

ال جی ۳۱ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

لوازم جانبی به مرور وارد میشود
باتری زاپاس !!! منظورتان چیست؟؟؟؟

pooya ۳۱ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

همون باتری اضافه که برا کره تو جعبه هست برا بازار ایرانم میاد؟

milad ۳۱ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

akhe chera enqad maro aziat mikonid 1 mah dige baiad bedone goshi sar knm zod tar 32 gigsho biarid toro qoran

hamed ۳۱ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
طرح تعویض جی۲ با جی۳ رو هم دارین؟؟

ال جی ۳۱ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
خیر حامد عزیز

ایمان ۳۱ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

az koja bayad bekharamesh lotfan rahnamayy konid

ال جی ۳۱ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

از بازار دوست عزیز

رضا م ۳۱ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

سلام g3 prime هم وارد ایران میشه اگر تولید بشه

علی ۳۱ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

از کجا بخریم ؟آیا فروش اینترنتی داره؟

moradi ۳۱ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
طرح تعویض جی۲ با جی۳ رو هم دارین؟

ال جی ۳۱ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
خیر
قبلا هم گفتیم 🙂

pooya ۳۱ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

همون باتری اضافه که برا کره تو جعبه هست.

ال جی ۳۱ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

خیر برای بازار ایران نداره

علی ۳۱ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

ای بابا کاش ال چی قضیه G2 رو برای G3 تکرار نمی کرد و هر دو مدل ۱۶ و ۳۲ رو با هم عرضه میکرد با توجه به اینکه علاوه بر اختلاف در حافظه مدل ۳۲ از مدل دیگه ۱GB رم بیشتری هم داره.

هوتن ۳۱ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

“آل دیجیتال” همین الا هم سفید رنگ ۳۲ رو داره اگه میخوایید…تو تماس تلفنی هم گفتن خاکستریش فعلا تموم شده ولی به زودی(قطعا زودتر از یک ماه!) میارن

jaguar ۳۱ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

سلام.کشور های بزرگ دنیا طرح فروشاقساط رو دارند.شرکت الجی نمی خواهد این طرح را برای اولین در ایران داشته باشد؟

دانیال ۳۱ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

میشه خواهش کنم لطفا بگید اگه نسخه ۳۲ بیاد حدودن قیمتش چقدره؟ با تشکر

مصطفی ۳۱ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

با عرض سلام و خسته نباشید ؛ ادمین جان ، میخواستم ببینم آیا LG G3 LTE که CPU قوی تر خواهد داشت و گفتن اول واسه بازار کره جنوبی میزنن ؛ وارد ایران میشه ؟؟ الان GALAXY S5 LTE توی کره عرضه شده ولی فعلا به کشورهای دیگه ندادن . شما برنامه ای دارین ؟؟ ممنون میشم جوابمو بدین

BEHZAD ۳۱ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

LG G3 نسخه LTE-A با پردازنده Snapdragon 805 معرفی شده که داخل کره جنوبی و از تاریخ ۲۵ جولای به فروش خواهد رسید وارد ایران هم میشه یا نه ؟؟؟؟؟؟؟؟ ممنونم

سینا ۱ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام مسابقه عکاسی چه زمانی برگذار خواهد شد

محسن ۱ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

همین الآن نسخه ۱۶ گیگ در نمایندگی با قیمت ۱۷۹۹۰۰۰ بفروش میرسه؟

ال جی ۱ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

نمایندگی قیمتش بالاتر است

parsahh ۱ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام چقد اذیت میکنید واسه ورود ی گوشی ب ایران مدل ۳۲ منظورمه بعد باطری اضافه چرا واسه کره ایا میذارن ولی ما نه مگه ما با اونا چ فرقی داریم

parsahh ۱ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام چرا اینقد واسه ورود مدل ۳۲ به ایران اذیت میکنید ملت همه منتظر ۳۲ هستن بعد مگ ما چ فرقی با کره ایا داریم ک واسه اونا باطری اظافه میذارن برا ما نه

محمد ۱ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام بر جی۳
با تشکر از ال جی برای وارد کردن این ابر گوشی به بازار ایران، اما صبر کنید، از این گوشی بالاتر هم هست، ورژن ۳۲ گیگ جی۳ غول گوشی های فعلی بازار است.
ای کاش به تیم بازارتون اعلام میکردید که زودتر نسخه ۳۲ رو وارد کنند و طرفدارها رو بیش از این اذیت نکنند. دیدن دوستانی که پرچمدارهای محبوب خود را خریدن اما ما این مدت محروم بودیم به اندازی کافی سخت هست، حسرت ورژن ۳گیگ رم رو به دلمون نذارید.
منتظر ورود هرچه سریعتر نسخه ۳۲گیگ (با رنگ بندی متنوع) هستیم.
با تشکر

رضا ۱ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

با سلام بنده امروز فردا است که جی ۲ بخرم به نظرتان اختلاف قیمت این دو گوشی چقدره ؟ آیا قیمت جی۳ مشخص شده ؟ ضمنا ارزش داره که منتظر جی ۳ بمونیم؟

فرزام ابوفاضلی ۱ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

چندین ماه صبر کردیم جی ۳ بیاد حالا ۱۶ گیگ با رم دو اومده که اصلا نسبت به قیمت خوب نیست و گوشی های ارزان قیمت با امکانات بالاتری موجود می باشد.
کمپانی های وارد کننده گوشی مقداری به فکر جیب سر ریز شده خود نباشند و کالای مناسب و با قیمت صحیح وارد کنند…

محمد ۴ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

جناب ابوفاضلی، میتونم بپرسم کدوم گوشی ارزونتر هست که امکانات بیشتری داره؟؟؟
گوشی های گرون قیمت هم در مقابل جی ۳ کم آوردن، چه برسه ارزون قیمت ها.
لطفا کمی تحقیق شده و مستند صحبت کنید.
با تشکر

فرزام ابوفاضلی ۴ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

آقایی که بنده را نقد کردید و نوشتید با تحقیق حرف بزنم لطفا گوش بدهید:
الان نوت ۳ مدل ۹۰۰۵ امکانات بالاتری نسبت به این گوشی داره
روش فیلم برداری ۴k و usb 3 و قلم کیفیت عکس برتر با توجه با ۱۳ مگاپیکسلی بودن.هر دو تا گوشی رو دیدم و امتحان. رم بالاتر.رم نوت ۳سه هست رم جی ۳ دو هست و امکانات فوق العاده دیگر
این هم مستند.بنده روزی یک ساعت تو سایت های موبایل وب گردی می کنم.جنابعالی کمی مستند تر و با تحقیق بیشتر حرف بزن.

محمد ۶ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

خب با توجه به لحن پاسخگوییتون مشخصه که فردی متعصب و پرخاشگر هستید.
بهتون حق میدم، وقتی گوشی مورده علاقتون از لحاظ تکنولوژی عقب باشه و در مقابل گوشی قدرتمندی مثل جی۳ بخواهید صحبت کنید، زبان منطق یارای شما نخواهد بود و باید به سمت پرخاش و تعصب بروید.
بنده جزو کسانی بودم که از اولین تلفن های همراه وارد شده به ایران استفاده کردم، رشته تخصصی بنده نیز در همین علوم آی تی هست، شاید شما روزی یک ساعت وب گردی کنید تا مطلب به دست بیارید اما بنده در خیلی از سایتهایی که شما مطلب میخونید، مطلب گذاشتم و از نظرات خودم استفاده میکنید.
نوت۳ که سی پی یو اسنپ دراگون ۸۰۰ داره رو با ۸۰۱ مقایسه می کنید؟
ابعاد و وزن دو گوشی رو مقایسه کردید؟
کیفیت صفحه نمایش و PPI آن ها رو مقایسه کردید؟
احیانا شما که روزی یک ساعت وب گردی میکنید، در چه سایتهایی می چرخید که نمیدونید جی ۳ مدل ۳ گیگ رم هم داره؟
نمیدونم چطور دوربین ها رو مقایسه کردید که بنظرتون نوت ۳ بالاتر هست در صورتی که نیست.
در آخر صحبت هاتون ادب رو هم فراموش کردید. براتون متاسفم هستم.
من بیش از این با شما همکلام نمیشم و فقط برای اینکه ذهن بقیه خوانندگان روشن بشه لینک مقایسه این دو گوشی رو از سایت GSMArena میزارم.بد نیست شما هم در وب گردی هاتون به چهارتا سایت معتبر سر بزنید.
http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=6294&idPhone2=5665

فرزام ابوفاضلی ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

g3 با رم سه هنوز وارد ایران نشده وقتی وارد ایران نشده چه فایده.از چیزی صحبت کنید که موجوده و در دسترس ایران. جریان کسی است که پنیر را داخل شیشه در بسته گذاشته بود و تعارف نون و پنیر می کرد (:
نوش دارو پس از مرگ سهراب…
امکاناتی که نوشتم رو متوجه نبودید خیلی برام جالبه که دم از تخصص میزنید و فخر فروشی…
البته باید توجه داشت که نیت خونی کار درستی نیست.شما بنده رو از کجا می شناسید که فکر کردید روزی یک ساعت وبگردی می کنم؟!!!
فکر می می کنم بنده مثل خودتون باهاتون برخورد کردم.جمله آخر کامنت اول خودتون رو تحویل خودتون دادم براتون سخت بوده واقعا جالبه…
الان z2 هم بدون گارانتی موجوده و قیمتش از جی ۳ مناسبتره نسبت به امکانات.

علی ۱ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

با سلام
از مسئولین الجی خواهشمندم نسخه ۳۲ گیگابایتی را هم هرچه زودتر وارد بازار ایران کنند.
مطمئنم خیلی از کسایی که قصد خرید G3 را داشتن منتظر رونمایی نسخه ۳۲ گیگابایتی با ۳GB RAM بودن و الان منتظرن مثل خودم.
پس لطفا بیشتر از این ما رو اذیت نکنین.
یک ماه دیگه خیلی دیره…
با تشکر

حمزه ۱ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام این گوشی ضد آبه لطفا جواب بدید بران مهمه. ممنون

ال جی ۱ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

خیر حمزه جان

ضد آب نیست

sina ۱ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام داداشه من این گوشی رو خریده البته مدل ۱۶ گیگشو از نمایندگی این گوشی هنگامی که میخوای از یه برنامه به صحفه اصلی بری یه کمی کنده یا به اصطلاح لگ داره می خواستم بدونم این مشکل در مدل ۳۲ گیگ با رم ۳ گیگ بر طرف میشه

ال جی ۱ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام

آپدیت گوشی رو چک کنید …

دانیال ۱ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

ال جی عزیز واقعا نسخه ی ۳۲gb حدود ۱ ماه دیگه وارد ایران میشه؟
چون من امروز از ولیعصر پرسیدم گفت ۶ ماه دیگه!!!!!!
لطفا قیمت احتمالیش هم بگید
با تشکر

amir ۱ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

باسلام این قیمت ۱۷۹۹۰۰۰تومان باگارنتی دوساله و لوازم جانبی(کاور،هدست بلوتوثی،شارژربیسیم) که بالا گفتید هست

ال جی ۱ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام

فقط گوشی با ضمانت

BEHZAD ۲ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

LG G3 نسخه LTE-A با پردازنده Snapdragon 805 معرفی شده که داخل کره جنوبی و از تاریخ ۲۵ جولای به فروش خواهد رسید وارد ایران هم میشه یا نه ؟؟؟؟؟؟؟؟ ممنون میشم اگه جواب من رو هم بدید ادمین جان

alireza f ۲ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام یک ماه واسه اومدن ۳۲ زیاد نیست!؟؟ توروخدا زود تر،راستی قیمت همه ی رنگاش یکیه؟

alireza f ۲ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

ما انقد صبر کردیم حالا فقط ۱۶ اومده.بابا اینم که مثله جی٢ شد…

افشین ۲ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام بعد از چند ماه انتظار حالا باید دوباره منتظر بمونیم که کی ۳۲ گیگش بیاد شدیدا از دست lg شاکی هستم

محسن ۲ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

پس بیخود نگین ۱۷۹۹۰۰۰….نمایندگی که این باشه وای به حال بقیه

ال جی ۳ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

ممنون از ادبتان

علیرضا ۳ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
اول از پشتیبانی خوبتون تشکر کنم.
لطفا مطرح کنید تجدید نظری توی توزیع نسخه ۳۲ گیگ بشه ، منتظر این نسخه بودیم. مشخصاً این دیرکرد توی توزیع نسخه ی ۳۲ گیگ بخاطر فروش نرفتن احتمالی ۱۶ گیگ هست ولی خیلی از زمان معرفی اش تا الان گذشته. تجدید نظری بکنید
ممنون

ال جی ۳ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام

چشم

علیرضا ۴ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

ممنون که پاسخگو هستین
حداقل یک زمان رسمی برای ورود نسخه ۳۲ گیگ اعلام کنید

ال جی ۴ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

تیم بازار حدود یک ماه بعد از عرضه ۱۶ گیگ را گفته اند

امین ۴ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام تورو خدا G3 32Gرو زودتر وارد کنید.اه مردیم از بس انتظار کشیدیم…

Armin ۴ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

با سلاک آیا شارژر وایرلسی و هندزفری بلوتوث همراه موبایل هست یا نه

Armin ۴ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

با سلام آیا شارژر وایرلسی و هندزفری بلوتوث همراه موبایل هست یا نه یا خود فروشنده می دهد

محسن ۴ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

ال جی در ۳۱ تیر ۱۳۹۳ در ۱۱:۱۶ ق.ظ گفت:
سلام
۳۲: حدود یکماه دیگه به صورت رسمی وارد میشه
۱۶: ۱۷۹۹۰۰۰ تومان
چیزیه که خودتون گفتین!!!عذرخواهی میکنم

محمد ۵ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام.۳۲گیگابایتش کی وارد بازار میشه?
قیمت احتمالیش معلومه?

كوروش ۶ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

باسلام
برخی فروشگاه ها LG G3 نو را با قیمتی کمتر از ۱۷۹۹ هزارتومان بفروش میرسانند.
(مانند بیزی آنلاین با قیمت ۱۷۷۹ هزار تومان)
آیا امکان پذیر هست؟ یعنی فروشگاهی میتواند کمتر از قیمت نمایندگی عرضه نماید؟

محمد ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

بله، بیز آنلاین قیمت رو پایین تر هم آورده
۱,۷۵۹,۰۰۰

alireza f ۶ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

agha lotfan j bedid kdom rangsh behtere????

سیدمحمد ۶ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام.g3 همراه با کاور عرضه میشود؟

هادی ۶ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

آقا گرون نخرید.کمترین قیمتی که من دارم،۱۷۸۰ هست که یه قاب هوشمند هم روش میدن.یعنی گوشی به همراه قاب هوشمند،جمعا۱۷۸۰

محمد ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

ممنون از اطلاع رسانیت دوست عزیز اما کاش میگفتی تو کدوم بازار و کدوم شهر این قیمت رو دیدی.
با گارانتی بود دیگه؟

هادی ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

خواهش می کنم.توی کرج و تهران این قیمت کمترین قیمت هست.با گارانتی دو ساله مدیا پردازش.توی بیشتر مغازه ها این قیمت هستش.ولی خب بازم باید گشت تا یه قیمت خوب پیدا کرد.

ali ۶ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

گوشی g3 prime یا همون lte-A وارد ایران میشه؟؟؟

ال جی ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

خیر
شبکه ایران را پشتیبانی نمیکنه!

آرمان ۷ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

ببخشید میکروفون هم داره

moradi ۸ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

ببخشید رابط کاربری جی۳ برای جی۲ عرضه میشه؟

ال جی ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

برنامه برای این عرضه اعلام نشده

alireza f ۸ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

اقا تورو خدا جواب بدید به نظرتون کدوم رگنش قشنگ تره؟!!

ال جی ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سفید به نظر من

alireza f ۸ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

اقا تورو خدا جواب بدید به نظرتون کدوم رنگش قشنگ تره؟!!

alireza f ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

با طلاییش کار کردین؟ چ جورییه قشنگه؟

ال جی ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
اونم بد نبود ولی سلیقه‌ای است (من از رنگ طلایی خوشم نمیاد ولی ممکنه شما خوشتان بیاد) خیلی ها دوست دارند

pezhman ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

تورو قران جواب بدید ایا جی۳ مثل زد۲ قابلیت فیلمبرداری اسلوموشن داره ؟ نسخه ۳۲ کی میاد و قیمت حدودیش چند ؟

میلاد محمدی ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام .
من روز ۲ مرداد به نمایندگی LG در پاساز قایم رفتم (مدیا) و این گوشی رو با قیمت ۲۰۵۰ ( دو میلیون و پنجاه هزار تومان) خریدم که قاب هوشمن هم همراه این گوشی بود . نسخه ۱۶ گیگ .
وقتی رفتم اونجا تعجب کردم و اصلا خبری از قیمت ۱۷۹۹ نبود … وقتی هم گفتم به من خندیدن و گفتن از اول همین ۲۰۵۰ وارد شده . و بنابر نیازی که داشتم خریدم .
فرداش هم نمایندگی ال جی در علاالدین رفتم اونجام همینطور . ولی مغازه ها با قیمت ۱۸۵۰ می دادند ولی قاب هوشمند نداشت .
رنگ طلاییش خیلی خوبه ولی سفیدش یه چیز دیگست ..
طلایی از همه نظر بهتره ( زود کثیف نمیشه ) … هنوز در تعجبم این قیمتی که اینجا میگید از کجا اومده …
۱۷۹۹ با قاب هوشمند ؟

ال جی ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
به خاطر مسائل بازار و پخش همیشه نمایندگی از بازار گرانتر است ( این مسئله در مورد همه کالاها صدق میکند)
من در این بلاگ هیچ وقت عرض نکردم که ۱۷۹۹ با قاب!
شما اگر در بازار میگشتید شاید قیمت کمتر از ۱۸۵۰ هم پیدا میکردید

AMIR ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام .
نسخه ۳۲ گیگش به طور دقیق کی وارد ایران میشه ( با گارانتی) و چقدر با ۱۶ گیگیش اختلاف قیمت داره؟

محمد ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام خسته نباشید
اول از همه میخواستم خواهش کنم که به این سوال جواب کامل بدید.
۱.چرا شما در شهرهای دیگه نمایندگی موبایل ندارید فقط لوازم خانگی دارید؟
۲.چرا جی واتچ توی ایران نیست وقیمتی نداره؟
ممنون میشم اگر سریع تر جواب بدین وخواهشا اگر خوستید برای ۳۲gbالجی جی۳ مراسم بگیرید خواهشا مثل سامسونگ توی همه سایتهای معروف مثل دیجی کالا اعلام کنید تا ماخبر دار بشیم ماتهران نیسیتیم که بیلبوردهای شهر رو ببینیم.درضمن دوستان اگرخواستید باقیمت۱۷۹۹جی۳رو بخرید از دیجی کالا بخرید که ارزانتر از نمایندگیه.باتشکر

ال جی ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
کم کم در شهرهای بزرگ نمایندگی اضافه خواد شد
جی واچ فعلا برای بازار ایران عرضه نمیشود

alireza f ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

دوستان بالاخره باهاش کار کردم.عالیه حرف نداره.دوربین صفحه نمایش رابطه کاربری همه چی عالیه.نماینده الجی میگف ده روز دیگه ۳۲ و همه رنگاش میاد.بی صبرانه منتظرشم…
ی سوالم داشتم چند نوع کاور هوشمند داره؟

ال جی ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
یک مدل کاور هوشمند علی جان

alireza f ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

اخه من تو بازار موبایل اصفهان دیدم کاور گوشی به جای درش بود ینی در برداشته میشد و کاور نصب میشد.ولی تو نمایندگی کاور مدیاپردازش روی در سوار میشد و زیاد جالب نبود.ولی در کل باهاش حال کردم

nima ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
بعضی از دوستان میگن نسخه ۳۲ گیگ حالا حالاها نمیاد میخواسم بدونم این حرف راسته یا نه طبق برنامه همون ۱ماه بعد میاد؟

alireza f ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

ادمین جان لطفا میشه بگی چند روز دیگه ۳۲ میاد اخه هرکس ی چیزی میگه.

alireza f ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

اقا جونمون به لبمون رسید ده روز دیگه صد در صد میاد دیگه؟؟؟!! لطفا جواب بدین…

alireza f ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

اقا جونمون به لبمون رسید ((((۳۲)))) ده روز دیگه صد در صد میاد دیگه؟؟!! لطف کن ج بده

محمد ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

منم از ادمین عزیز تقاضا دارم جواب بده.
از انتظار خسته شدیم آقا، لطفا اینقدر هواداران رو در بلا تکلیفی نذارید.
ممنون

سادق ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام.راجع جی۳ میگن که توی نور خورشید روشنایی صفحش خیلی ضعیفه.خاستم ببینم حقیقت داره یا نه.بعدشم شنیدم لگ میزنه.درسته؟راستی چرا کسی از رنگ مشکی حرف نمیزنه؟یعنی واقعا مشکیش جالب نیست؟من میخام مشکیشو بخرم ولی بااین گفته های شما مشکیش نباید زیاد جالب باشه.راهنماییم کن ادمین جان

alireza f ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

اقا ج بده دیگه مردیم بابا.صدر صد ده روز دیگه میاد؟؟؟؟؟؟!!!

فرشاد گوهری ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

با سلام و احترام
به نظر من برای وبلاگ رسمی یک شرکت بزرگ به هر علت و سیاست و یا منفعتی که باشه شایسته نیست مخاظبان خود که سرمایه ادامه مسیر موفقیت هستند را بی پاسخ بگذارد . با تشکر

ال جی ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام

حق با شماست ولی تعداد کامنت ها خیلی زیاد است

alireza f ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

Eمیاد؟؟نمیاد؟؟توراهه؟؟رسیده؟؟نرسیده؟؟e

ال جی ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

E چی هست؟

alireza f ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

اشتب شد ۳۲ کی میاد!؟؟؟؟؟؟؟؟؟

amir ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام .
ببخشید این ۳۲ کی می خواد بیاد تو بازار؟؟؟ خواهشمندم جواب بدید

arash ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

با سلام وقتی نمی تونین جوابگو باشید بهتره هر چه سریعتر این وبلاگ رو تعطیل کنین

alireza f ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

تو تایپ اشتباه شد،نسخه ۳۲، چهار روز دیگه میاد؟؟

amir ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

خب جواب بدید دیگه چند روز دیگه میاد؟؟؟؟؟

sara.d ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

جواب بدید داغون شدیم کی میاد؟؟؟

ashkan ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

خداکنه همون سیویکم بیاد.ینی میاد؟؟

shahram ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

تو رو خدا جواب بدید مردیم دیگه از بلاتکلیفی

علی ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

ادمین عزیز لطف کنید و از مدیرای شرکت تاریخ و روز دقیق رونمایی G3 32GG رو بپرسید و اطلاع رسانی کنید.
اگه بتونید با پست گذاشتن در همین وبلاگ این کارو بکنید خیلی عالی میشه و فقط به پاسخ دادن در کامنت ها بسنده نکنید.
فکر کنم فهمیده باشی که طرفدارا چقدر الان شاکین چون هیچوقت تاریخ دقیقیو اعلام نکردید و حدودی صحبت میکنید(مثلا میگید یک ماه دیگه یا میگید امیدواریم آخر مرداد برسه)
اگه لطف کنید و با قاطعیت بیشتری جواب بدید فکر میکنم خیلی بهتر باشه.

mostafa ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

با سلام لطفا یه اعلانی در خصوص تاریخ ورود نسخه ۳۲ گیگی داشته باشید یا لااقل اگه نمی تونید بگید کجا می تونیم اطلاعی در این مورد به دست بیاریم

alireza f ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

ینی فردا میاد؟؟؟؟؟جواب بدید

mostafa ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

این جواب ندادن می تونه به معنی یه سورپرایز باشه یعنی فردا ۳۲ گیگ می یاد

amir ۱ شهریور ۱۳۹۳ پاسخ

۱ شهریور اما هنوز از ۳۲ gb خبری نیست.
🙁

Amir Huayra ۱ شهریور ۱۳۹۳ پاسخ

امروز۱شهریور هنوز ۳۲Gb نیومده….
ما که تلف شدیم.

omid ۸ شهریور ۱۳۹۳ پاسخ

بفرما اینم اخر اگوست..پس چی شد؟؟
مردم که مسخره نیستند بهشون وعده میدید بعدش دوباره میندارینش واسه یک هفته دیگه!!؟؟با این که میدونم نظرمو ثبت نمیکنید ولی گفتم که بدونید

ال جی ۸ شهریور ۱۳۹۳ پاسخ

امید جان!!!
فردا تازه آخر آگوسته و از فردا تا آخر هفته پخش در سراسر تهران انجام میشود

ali ۲۱ شهریور ۱۳۹۳ پاسخ

مدل lte چه زمانی وارد ایران میشه؟
منتظر پاسخ هستم

ال جی ۲۳ شهریور ۱۳۹۳ پاسخ

برنامه ای اعلام نشده

حامد ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ پاسخ

با سلام.میخواستم راهنمایی بفرمایید که ایا گوشی ال جی G3 دارای مدلهای مختلفی است(به غیر از ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت)و در صورتی که من از کشور عمان بخرم و در ایران استفاده کنم.ایا باید چه نوع از ان را بگیرم تا شبکه ایران را پشتیبانی نماید.با تشکر

نظر دهید