۱۷ تیر ۱۳۹۳

عضو جدید در خانواده پیشگام تلویزیون‌های OLED ال‌جی

ال‌جی با فناور برتر و طراحی عالی به تعریف دوباره تجربه مشاهده ادامه می‌دهد

با تصویر عالی در تلویزیون OLED ال‌جی تفاوت را احساس کنید.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) عرضه تلویزیون OLED منحنی 55 اینچ جدید (مدل EC9300) را اعلام کرد تا مجموعه تلویزیون‌های پیشرفته خود با فناوری OLED را گسترش دهد. از زمان معرفی اولین تلویزیون OLED منحنی 55 اینچ دنیا، ال‌جی با سرمایه‌گذاری سنگین در بخش تحقیق و توسعه و بازاریابی برای پیش بردن بازار تلویزیون OLED ادامه می‌دهد تا از سازندگان دیگر تلویزیون پیشی بگیرد. تعهد ال‌جی در تلویزیون OLED برای مشتریان قیمت پایین‌تر، فناوری برتر و بهترین تجربه مشاهده ممکن را فراهم می‌کند.

این-کیو لی، معاون و مدیر بخش تلویزیون در شرکت سرگرمی خانگی ال‌جی الکترونیکس، گفت: «ما بر این باوریم که همه باید این فرصت را داشته باشند تا از کیفیت تصویر لذت ببرند و تفاوت را با تلویزیون OLED ال‌جی حس کنند. به همین دلیل است که ما به گسترش خانواده محصولات خود ادامه می‌دهیم. علاوه بر عرضه مدل‌های هیجان‌انگیز در سال جاری، ما گستره وسیعی از فعالیت‌های بازاریابی را خواهیم داشت تا به بسیاری از مشتریان امکان دهیم ارزش واقعی تلویزیون OLED ال‌جی را درک کنند.»

جدیدترین تلویزیون‌ OLED ال‌جی از پایه کارامد و مستحکم و همین طور طراحی CINEMA SCREEN (صفحه سینمایی) ال‌جی بهره‌مند است. این تلویزیون ظریف و شیک لبه‌های فوق‌باریک و عمق کمینه‌ای دارد که به سمت مرکز صفحه افزایش پیدا می‌کند. این طراحی ظریف غوطه‌ور شدن بیننده در تصویر را بیشتر می‌کند و بخشی از هویت قوی زیباشناختی ال‌جی را شکل می‌‎دهد. همچنین، مدل EC9300 را می‌توان روی دیوار نصب کرد تا مشتریان بتوانند تلویزیون خود را درست مانند یک شاهکار هنری روی دیوار به نمایش بگذارند.

مدل EC9300 به فناوری WRGB OLED ال‌جی مجهز است و نهایت کیفیت تصویر را با نسبت تصویر بی‌حدومرز برای رنگ‌ها تضمین می‌کند تا غنی‌تر و روشن‌تر ظاهر شوند و مشکی تیره‌تر و خالص‌تر نمایش داده شود. این تلویزیون از طریق نرخ ریفرش یا تازه‌سازی، که سریع‌تر از LED است، وضوح مطلق در حرکت دارد. علاوه بر این، نمایشگر منحنی ملایم در تلویزیون OLED با تصویر عالی تجربه مشاهده بهینه را از هر زاویه‌ای امکان‌پذیر می‌کند.

کاربران می‌توانند با تلویزیون +Smart  ال‌جی تفاوتی را احساس کنند که با پلت‌فرم جدید webOS همراه است. پلت‌فرم منحصربه‌فرد، ساده و سرگرم‌کننده webOS رابطه کاربری گرافیکی و کمینه‌گرایی را معرفی می‌کند که تجربه کاربری ملموس و غیرپیچیده‌ای را میسر می‌کند. ال‌جی EC9300 از سینما سه‌بعدی برخوردار است و از فناوری اختصاصی FPR ال‌جی (Film Patterned Retarder) برای تولید تصاویر سه‌بعدی قانع‌کننده، بدون پرش‌های عذاب‌آور یا دوبینی، استفاده می‌کند. کاربران می‌توانید از موتور مبدل پیشرفته‌ای بهره‌مند شوند که دوبعدی را به سرگرمی سه‌بعدی جذاب تبدیل می‌کند.

تلویزیون EC9300 برای فروش در ایالات متحده و کره جنوبی در پایان آگوست در دسترس است و عرضه آن در دیگر مناطق دنیا تا آخر تابستان ادامه خواهد داشت.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید