۰۱ تیر ۱۳۹۳

فراتر از انتظار: معرفی محصولات باورنکردنی Multi V IV (مولتی وی 4) از سری VRF ال‌جی

 

 

ال‌جی الکترونیکس از جدیدترین سیستم تهویه خود در تهران رونمایی کرد. در این همایش عصرانه که در هتل آزادی در 28 خرداد برگزار شد عرضه نسل جدید دستگاه‌های تهویه مطبوع صنعتی ال‌جی در ایران اعلام شد. این مدل راهبردی جدید ال‌جی از فناوری‌های پیشرفته‌ای برخوردار است که با ترکیب آنها بهترین عملکرد و بالاترین سطح از بازده انرژی ایجاد می‌شود.

 

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) جدیدترین محصولات جریان سرماساز متغیر VRF، Multi V IV را معرفی کرد. این مدل که در خانواده موفق محصولات مولتی وی (Multi V) جدیدترین محصول محسوب می‌شود از بازده انرژی برخوردار است که در صنعت پیشگام است. علاوه بر این، هزینه‌های اجرایی را کاهش می‌دهد و تغییر شکل منابع انرژی را کمتر می‌کند. مولتی وی 4 (Multi V IV) به 4 فناوری اختصاصی ال‌جی مجهز است و قابلیتی جدیدی به نام کنترل هوشمند دارد که به کاربر امکان کنترل و تغییر تنظیمات را از راه دور می‌دهد. به ویژه، این 4 فناوری اختصاصی سیستم VRF شامل کمپرسور، مبدل گرما، روغن و سرماساز یا مبرد است و مولتی وی 4 پیشرفته‌ترین فناوری‌ها را در همه این 4 زمینه به کار می‌بندد و آن را فراتر از استانداردها به عمل وامی‌دارد و نام شایسته خود را به عنوان نسل چهام و حقیقی محصول VRF ثابت می‌کند.

یکی از مدیران ال‌جی گفت: «ما بی‌نهایت به سیستم تهویه مطبوع جدید و پرچمدار مولتی وی 4 افتخار می‌کنیم. نسل چهارم سیستم VRF از طریق 4 فناوری مبتکرانه ما بازده انرژی بی‌رقیبی به مشتری ارائه می‌دهد. مولتی وی 4 می‌تواند از نرخ بازده انرژی (EER) شگفت‌انگیز 4.85 بهره‌مند شود. در ضمن، سیستم بازگشت پرفشار روغن (HiPORTM) به طور مؤثری مشکل هدر رفتن انرژی کمپرسور را حل می‌کند. این محصول پیشگام در صنعت دخیره اجرایی عالی و راحتی بیشتری برای مشتریان جهانی و با ارزش HVAC ال‌جی ارائه می‌دهد.»

به دلیل کاربرد سیستم HiPORTM، ضریب عملکرد (COP) مولتی وی 4 در گرمایش تا 6.7 درصد و در سرمایش تا 5.4 درصد افزایش پیدا کرده است. مدار مبدل گرمایش متغیر، به طور هوشمندانه روش‌های بهینه برای سرمایش و گرمایش را انتخاب می‌کند و 15 درصد بهبود در بازده انرژی داشته است. در ضمن، کنترل سرمایشی فعال ال‌جی به صورت خودکار میزان سرمای چرخشی (در هر دور) در 5 مرحله افزایشی تنظیم می‌کند که منجر به 3 درصد بازده بیشتر می‌شود. در نهایت، قابلیت بازگشت هوشمند روغن میزان روغن را فوراً کنترل می‌کنند و تنها در زمان نیاز آن را تنظیم می‌کنند. بنابراین، مشکل هدر رفتن انرژی برطرف می‌شود.

علاوه بر بازده انرژی بالا، سیستم مولتی وی 4 از قابلیت‌های عملکرد خیره‌کننده‌ای برخوردار است. اول از همه، دامنه علملکرد سرمایشی دستگاه از 5- تا 10- درجه سلیسیوس توسعه پیدا کرده است و راهکاری ایده‌آل برای فضاهایی است که نیاز به شرایط سرد در طول سال دارند. مانند اتاق‌های سرور کامپیوتر. علاوه بر این، عملکرد گرمایشی مستمر در یخ‌زدایی دفعات یخ‌زدایی را کاهش می‌دهد و ظرفیت گرمایش را تا 27 درصد در ماه‌های سرد سال افزایش می‌دهد. فناوری هوشمندانه دیگر در ذخیره انرژی، سیستم پیشرفته تشخیص تجمع برف است که فن دستگاه بیرونی را برای از بین بردن تجمع برف در زمان نیاز روشن می‌کند.

مولتی وی 4 قابلیت‌های پیشرفته‌ای داردکه برای راحتی بیشتر هستند. مثلاً، سیستم کنترل هوشمند به کاربران امکان می‌دهد تا از راه دور از طریق برنامه کاربردی نصب‌شده در گوشی هوشمند به سادگی تنظیمات را کنترل کنند و تغییر دهند. همچنین، این سیستم از یکهزار متر لوله‌کشی پشتیبانی می‌کند که در صنعت پیشگام است و دستگاه خارجی سبک‌وزن‌تر نیز نصب آسان‌تر با بازده بیشتر را ممکن می‌کند.

۴ نظر

سیدلقمان نظامی ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سیستم عالی است. لطفا مشخصات فنی یا کاتالوگ آنرا برام ایمیل کنید. متشکرم.

احمدزاده ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام.لطفا قیمت و آدرس نمایندگی مولتی ۴ در کرج را برایم ایمیل کنید. باتشکر.

ال جی ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
به سایت goldiranac مراجعه کنید

رضاروشن نزاد ۲۷ آبان ۱۳۹۳ پاسخ

بانشکر اززحمات همکاران درشرکت گلدیران لا ارزوی موفقیت روز افزون

نظر دهید