۱۴ تیر ۱۳۹۳

فرشی به رنگ قرمز؛ مسیر ویژه حضور شما منتخبان

 در جامعه امروز ایران، خانم های رده 25 تا 55 سال جایگاهی چشم‌گیر و تأثیرگذار دارند. البته هر چند ما همه بانوان عزیز را در محدوده 14 تا 18 سالگی فرض می‌کنیم.

وقتی در شعار آشنای شرکت ال‌جی، ترکیب Life’s Good را انتخاب کردیم یا برای شرکت گلدیران شعار «روی خوش زندگی» را برگزیدیم، مصمم بودیم که «زندگی خوب است» را با برگردان فارسی دیگر همین ترکیب یعنی «کالای زندگی» پیوند بزنیم. پس باید محصولاتی را متولد می‌کردیم تا با رسیدن آن به دست مصرف‌کننده، حس خوشایند زندگی تجربه شود.

همه آن چه در بازارهای دنیا انجام داده‌ایم یک‌سو، آن چه در مطالعه و دقیق شدن در رفتار مشتریان ایرانی داشته‌ایم سوی دیگر.  بسیاری از مدیران ال. جی. بر این باورند که برآوردن خواسته بانوی ایرانی، بسیار دشوارتر از یک خانم اروپایی است. ما می‌دانیم که اگر محصولی با سلیقه خانم‌های ایرانی طراحی و تولید شود، از پس آزمون دشوار «پسندیده شدن» در بسیاری از بازارهای دنیا برمی‌آید؛ از کره و ژاپن گرفته تا اروپا و آمریکا.

برآوردن خواسته بانوان خوش‌سلیقه، دانا و سخت‌گیر ایرانی، چند سالی است که ما را ناگزیر کرده تا از ابتدای طراحی، همراه ایشان شویم. روش شست‌وشوی خوب و پاک لباس را از مادربزرگ‌های ایشان یاد بگیریم تا لباسشویی‌های مدرن ال‌جی را چنان طراحی کنیم که خوب بشویند، آب‌کشی و خشک نمایند. سرآشپزهای کره‌ای خود را به ایران بفرستیم تا در کنار کدبانوهای ایرانی پختن غذاهای خوشمزه این مرز و بوم را بیاموزند تا سولاردام‌های ما، بتوانند از کباب کوبیده تا کوفته تبریزی خوش‌طعم و شیشلیک را به همان خوبی عمل بیاورند. مهندسان ما باید به ایران بیایند و ساعت‌ها و روزها جارو کردن مادران ایرانی را در خانه‌هاشان تماشا کنند. با درک جزئیات یک نظافت خوب است که جاروبرقی‌های جدید ما می‌توانند زیبایی گل‌های قالی‌ دست‌باف و فرش‌های مردمان این کشور را عاری از گرد و غبار، نمود دهند. همه چیز باید برازنده یک زندگی خوب باشد.

همه این‌ها به ما آموخته که برای تداوم پیشتازی در جاده نوآوری، باید با خانم‌های خوش‌فکر، دانا و منتخب ایران، در ایستگاه‌هایی هم‌نشین شویم. باید فاصله‌های فیزیکی را در دنیای مجازی امروز کم کنیم و با تدارک برنامه‌هایی جذاب، با آن‌ها بگوییم و از ایشان بشنویم. پس نیاز است به میان دوستان و افراد خارج از گردونه مشتریان کنونی و دارندگان محصولات ال‌جی هم برویم.

برای دعوت شما که در گروه خانم‌های منتخب ایرانی هستید و در جامعه حضور اثرگذار دارید، باید میزبان‌های خوبی باشیم. ایده‌های مختلف و تجربه‌های گوناگونی برای همراهی با خانم‌های خلاق، خوش‌سلیقه، جوان، تصمیم‌گیر، مشکل‌پسند، بلندپرواز و آینده‌نگر داشتیم. فرش خوش‌نام ایرانی و قرمزی نشان و نماد ال‌جی و گلدیران، ایده اتکا به نامی جالب را تداعی کرد: Red Carpet.

ما برای عزیزترین و خاص‌ترین مهمان‌های خود فــرش قرمـــز پهن می‌کنیم تا همه متوجه گام گذاردن ایشان روی آن باشند. فرشی که هر کجا گسترده می‌شود، تنها خواص دنیا اجازه دارند روی آن راه بروند و دیگران تحسین‌کننده و نظاره‌گرشان هستند. منتخبان از آن می‌گذرند تا همه بدانند که این شما هستید که متمایز از بسیاری دیگر، وارد این باشگاه می‌شوید؛ باشگاه خانــم‌های ایرانــی ال. جی و گلدیران.

در این باشگاه، 4 روز به یاد ماندنی و ویژه را در دیدارهای فصلی‌مان تجربه می‌کنیم. تجربه‌هایی برآمده از خواسته‌های شما و تدارکی که ما برایش می‌بینیم. علاوه بر این، هر ماه مجله‌ای با محتوای ویژه الگوی زندگی، جلوی در منزل،‌ پیش‌کش شما می‌شود تا ضمن مطالعه نسخه الکترونیکی آن از روی سایت باشگاه، نسخه‌ کاغذی‌اش را هم ورق بزنید و بخوانید و درباره‌اش به ما و دیگران بگویید. دیگر امتیازهای ویژه برای خانم‌های خاصی که همه عضو باشگاه فرش قرمز ال‌جی و گلدیران هستند، شما را با خوبی‌های زندگی بیشتر پیوند خواهد زد.

۱ نظر

نوبیه عبدالحمید ۱۶ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

در منزل ما تقریبا تمام وسایل ال جی هستند .
بخاطر بادوام بودن ، نوآوری ، مطابق با نیازهای روز ، زیبا و از همه مهمتر احترام به مشتریان ، ما این محصولات را انتخاب و خریداری می نماییم .
البته دو تا از محصولاتش رو هنوز خریداری نکردیم . انشاء الله در آینده .
ممنون

نظر دهید