۱۶ تیر ۱۳۹۳

سولاردام پرشیا؛ یک محصول تک برای آشپزی ایرانی

سولاردام‌های ال‌جی (SolarDOM) فناوری انحصاری ال‌جی است که مجهز به هیتر ذغالی، کوره مدور جهت تمرکز موج مایکروویو و پرتو حرارت سولار است. سولاردام ال‌جی هیتر مگا هیتینگ دارد که در کف دستگاه تعبیه شده است و باعث برشته شدن بهتر موارد غذایی به صورت همزمان از بالا و پایین می‌گردد. جند نمونه از سولاردام‌های ال‌جی مدل‌های زیر هستند:

 

  • SD-3858CR
  • SD-3858WCR
  • SD-3858SCR

 

از ویژگی‌های بارز این محصولات عبارت‌ است از:

  • حسگر مخصوص گرم کردن و پختن غذا بدون نیاز به تنظیم زمان
  • 50 درصد صرفه جویی در مصرف برق و سرعت آشپزی 3 برابر سریع‌تر نسبت به فر برقی
  • قابلیت پخت اتوماتیک ته چین مرغ و خورش قرمه سبزی و غیره
  • مجهز به سیستم گرمایش از بالا و پایین(مگا هیتینگ)

پخت نوری در مایکروویوهای سولار ال جی با نوع خاص فناوری پخت باعث می‌شود:

* آب مواد غذایی تبخیر نشود یعنی غذا آبدار بماند و خشک نشود.

* چربی مواد غذایی افزایش پیدا نکند. یعنی غذای سالمی در اختیار مصرف کننده قرار گیرد.

* ویتامین‌های مواد غذایی حفظ شود.

* طعم واقعی غذا حفظ شده و سرعت پخت غذا افزایش یابد.

هیتر زغالی(Charcoal Heater)

هیتر زغالی اختراع ال‌جی است که با ایجاد حرارت توسط رشته‌های ذغال موجود در المنت، علاوه بر حفظ ویتامین های مواد غذایی، چربی و نمک و مواد مضر غذا را کاهش داده و غذایی برشته، مغز پخت و آبدار با مصرف برق کمتر آماده می کند.

درب از بالا بازشو برای راحتی کار مصرف کننده

درب این مدل طرح فر همانند درب سولاردام ساخته شده که تا 90 درجه باز می‌شود و این به شما کمک می‌کند که ضمن استفاده مفید از فضای جانبی در آشپزخانه بتوانید ظروف بزرگ را به راحتی داخل مایکروویو بگذارید.

EZ Coating

روکش فضای داخلی خاص مایکروویوهای SolarConvection و SolarGrill به مصرف‌کننده کمک زیادی در زمان پاکیزه کردن فضای داخلی می‌کند و بسیار ساده تمیز می‌شود.

سیستم کنترل دقیق دمای گریل

در مایکروویوهای رایج بازار، دمای گریل قابل تنظیم نبوده و همواره هنگام پخت از حداکثر حرارت گریل استفاده می‌شود. همچنین، در حین پخت دمای گریل ثابت نبوده و کاهش و افزایش قابل ملاحظه‌ای دارد. این امر تأثیر منفی زیادی بر کیفیت پخت و طعم غذا دارد. ال‌جی با فناوری جدید خود، علاوه بر این که امکان تنظیم دمای دلخواه گریل را به کاربر می‌دهد، دمای تنظیم‌شده را ثابت نگه می‌دارد.

کلاس آموزش آشپزی رایگان

یک بار آموزش ، یک عمر آسایش

گلدیران جهت حمایت از مصرف کنندگان مایکروویوهای ال جی و ارتقای کیفیت مصرف این محصولات اقدام به بازگشایی مدارس آشپزی با مایکروویو در 8 شهر، تهران، اصفهان، شیراز، تبریز، مشهد، اهواز، کرج و بابل نموده است.

خریداران با در دست داشتن کارت گارانتی گلدیران می‌توانند به این مراکز مراجعه کرده در این کلاس‌های رایگان شرکت نمایند. هر سال، مسابقه آشپزی در میان شرکت کنندگان کلاس‌های آشپزی برگزار می شود و نفرات برگزیده جهت حضور در مسابقات جهانی آشپزی با مایکروویو اعزام می‌شوند.

اما مسابقات آشپزی امسال مخصوص همه خانم‌ها و آقایان است!

چه مایکروفر سولاردام ال‌جی داشته باشید، چه نداشته باشید، یا اینکه مایکروفر شما برند دیگری باشد، شما هم می‌توانید در نهمین دوره از مسابقات آشپزی ثبت نام کنید. فقط یادتان نرود که تا 7 مرداد برای ثبت نام وقت دارید. برای کسب اطلاعات بیشتر، به وب‌سایت http://mysolardom.goldiran.ir مراجعه کنید.

۱ نظر

مهدیه ۱۸ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

سلام – وقت بخیر- می خواستم بدونم آیا اینکه میگن سولاردوم اشعه مضرش نسبت به بقیه دستگاههای مایکروفر و مایکرویو کمتره درسته یا نه ؟ لطفا پاسخ رو برام ئی میل کنید ممنونم.

نظر دهید