۲۳ تیر ۱۳۹۳

مسیرت را انتخاب کن

 

سطوح و فضاهای مختلف نیاز به فنون مختلف تمیز کردن دارند. با همین هدف، ال‌جی 4 حالت تمیز کردن خودکار را برای جاروی روباتیک HOM-BOT SQUARE طراحی کرده است تا با بیشترین بازده طبق نیازهای شما خانه را تمیز کند. این حالت‌ها عبارت‌اند از:

  • حالت چرخشی (Spiral): حالت حرکت چرخشی وسیع با یک‌ونیم متر دیامتر برای تمیز کردن فضاهای باز که کثیفی در یک جا متمرکز است مناسب است.
  • حالت زیگ‌زاگ (Zig Zag Mode): در حالت زیگ‌زاگ، جاروی روباتیک عقب و جلو می‌رود تا به شیئی برخورد کند. این حالت نیز برای فضاهای باز که موانع کمتری دارد استفاده می‌شود.
  • خانه‌به‌خانه(Cell by Cell): یک حرکت جالب و پیچیده که یک خانه را حالت زیگ‌زاگ تمام می‌کند و سپس به سراغ خانه بعدی می‌رود. این حالت برای اتاق‌هایی که وسایل زیادی دارند مناسب است. مثلاً، به HOM-BOT SQUARE امکان می‌دهد که دور کاناپه، میز و میز ناهارخوری مانور دهد.
  • فضای من (My Space): این برنامه انحصاری ال‌جی به HOM-BOT SQUARE امکان می‌دهد تا به طور کارامدی فضای داخلی که شما انتخاب کرده‌اید را تمیز می‌کند. این حالت برای مکان‌های که چندین وسیله دارند مناسب است.

 

کثیفی را نقشه‌برداری کن

جاروی HOM-BOT SQUARE این کارایی را دارد که به شما امکان دهد مسیر خاصی را برای تمیز کردن با کنترل از راه دور (به همراه محصول ارائه می‌شود) تمیز کنید. نه تنها استفاده از این قابلیت کاری سرگرم‌کننده و شبیه حرکت دادن ماشین کنترلی است، بلکه بی‌نهایت مفید است و شما می‌توانید منطقه خاصی را برای تمیزی بیشتر و از بین بردن گرد و خاک یا پاک کردن مکان آماده‌سازی غذا در آشپرخانه که مشکوک به کثیفی بیشتر است تمیز کنید.

لم بدهید و بگذارید HOM-BOT SQUARE خودش خانه را تمیز کند

جاروی روباتیکHOM-BOT SQUARE  با میزان صدای کم 60 دسی‌بل می‌تواند ساکت و آرام، اما به طور کامل، دور و بر شما را تمیز کند یعنی اصلاً برای مکالمات یا تماشای تلویزیون مزاحمتی ایجاد نمی‌کند. راهنمای صوتی به این وسیله امکان می‌دهد تا با 90 هشدار صوتی ارتباط برقرار کند و همچنین می‌تواند بی‍صدا هم باشد. کنترل از راه دور به شما امکان تغییر مسیر، بدون نیاز به دست زدن به HOM-BOT SQUARE، را می‌دهد. تشخیص‌دهنده‌های هوشمند نیز به جاروی روباتیک امکان می‌دهد تا تغییرات کف زمین را حس کند و وقتی از روی سطح سخت به روی فرش می‌رود به صورت خودکار با انجام حالت توربو به تمیزکاری ادامه دهد. در این حالت نیز باز هم 62 دسی‌بل صدا ایجاد می‌کند.

۳ نظر

پیمان ۲۴ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

ایم محصول جدید LG وارد بازار ایران شده؟ و اگر شده حدود قیمتش چقدر هست.

ساحل ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

لطفا در مورد قیمت این محصول و فروشگاه دارای این مدل منو راهنمایی کنید؟

امیر ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

هیچ کس نیست در این قسمت جواب بده ؟!

نظر دهید