۰۵ تیر ۱۳۹۳

ورود ال‌جی به جریان دستگاه‌های پوشیدنی ال‌جی با اولین دستگاه مجهز به Android Wear

رابط کاربری مبتنی بر نگاه در ال‌جی G Watch هم مشتریان و هم برنامه‌نویسان را مجذوب خود کرده است.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) با نگاهی به تحول دستگاه‌های پوشیدنی و تبدیل آنها به دستگاهی فراتر از مکالمه، امروز ال‌جی G Watch را، که بسیار تحسین شده است، معرفی کرد. این دستگاه یکی از اولین دستگاه‌هایی است که با Android Wear نیرو می‌گیرد. سیستم‌عامل Android Wear سیستم‌عامل جدید گوگل است که پلت‌فرم اندروید را تا دستگاه‌های پوشیدنی گسترش می‌دهد. ال‌جی G Watch به عنوان دستگاهی که روی مچ دست بسته می‌شود و طراحی بدون کلید دارد مخاطبان بیشتری را با طراحی کمینه‌گرا، سریع و مبتنی بر نگاه کاربر به خود جذب می‌کند تا اطلاعات مفید و ارتباط یکپارچه‌ای با دیگر دستگاه‌های اندروید در دسترس قرار دهد و کاربران را هر جا که هستند و در هر زمانی متصل نگه می‌دارد.

دکتر جونگ-سئوک پارک، رئیس و مدیرعامل شرکت ارتباطات موبایلی ال‌جی الکترونیکس، گفت: «ال‌جی، به عنوان اولین برندی که محصولش با Android Wear به بازار وارد می‌شود، می‌خواست محصولی را تولید کند که به عنوان یک همراه الزامی عمل کند اما مهم‌تر از همه استفاده از آن راحت باشد. ما می‌خواستیم دستگاهی داشته باشیم که یادگیری آن آسان باشد و آنقدر ملموس باشد که کاربران حتی در مورد نحوه استفاده از قابلیت‌های آن هم فکر نکنند. ال‌جی G Watch یعنی همین و بس.»

ساندار پیچای، معاون ارشد اندروید، کروم و برنامه‌های کاربردی گوگل، گفت: «هدف از ساعت‌های هوشمندی که با Android Wear نیرو می‌گیرند این است که اطلاعات صحیح و پیشنهاداتی را به نشان دهند که نیاز دارید؛ آن هم درست همان زمانی که لازمشان دارید. همکاری با ال‌جی برای عرضه G Watch برای ما کاری بسیار بی‌نظیر است؛ مخصوصاً با طراحی ساده و کاربری راحتش.»

در قلب ال‌جی G Watch پردازنده قدرتمند و کارامد کوالکوم Snapdragon™ 400 با 1.2 گیگاهرتز تپش دارد. ال‌جی G Watch، با نمایشگر کم‌مصرف و همیشه روشن 1.65 اینچ از نوع IPS با بازتولید رنگ زنده و واقعی، عملکرد گوشی‌های هوشمند اندروید را برای دستیابی سریع به اطلاعات مفید بهبود می‌بخشد. نمایشگر همیشه روشن (Always-On) با یک نگاه به راحتی زمان را به شما نشان می‌دهد. ال‌جی G Watch از طریق بلوتوث متصل می‌شود و پیام‌ها و کسانی که تماس می‌گیرند را نمایش می‌دهد، پخش موسیقی را کنترل می‌کند و کارهای دیگری را نیز بدون استفاده از گوشی هوشمند و بیرون آوردن آن از جیب یا کیفتان انجام می‌دهد.

همراهی ال‌جی G Watch و Android Wear یک تجربه کاربری جدید است که با کارت طراحی شده است و اطلاعات مفید را در زمانی که نیاز دارید ارائه می‌دهد. قابلیت تشخیص صدا نیز به شما امکان می‌دهد تا سؤال بپرسید و همه کارها را به راحتی انجام دهید. با کمک این قابلیت، ال‌جی در طراحی G Watch آزادی کامل را داشت و هیچ دکمه یا کلیدی را در آن تعبیه نکرد. کاربران می‌توانند پیام متنی ارسال کنند و اطلاعات مفید را تنها با گفتن عبارت “اوکی گوگل” (Ok Google) جست‌وجو کنند. ال‌جی و گوگل از ابتدا تا طراحی برای تجربه‌ای هماهنگ با هم از نزدیک کار کردند.

ال‌جی G Watch ترکیبی از شکل و عملکرد با طراحی کمینه‌گرا و ظریف است که رابط کاربری ملموس و مبتنی بر لمس دارد. با نسبت ضریب محافظت از نفوذ IP67، ال‌جی G Watch در برابر دخول گردوخاک و آب تا 30 دقیقه و عمق یک متر مقاوم است. ال‌جی G Watch در دو رنگ مشکی تیتانیوم و سفید طلایی در دسترس خواهد بود و از PVD (Physical Vapor Deposition) با استیل ضدزنگ با سیلیکون مقاوم در رنگ‌های متناسب پوشیده شده است. ال‌جی G Watch می‌تواند با هر رکاب استاندارد 22 میلی‌متری موجود در بازار شخصی شود.

ال‌جی G Watch برای پیش‌سفارش در فروشگاه مجازی Google Play در 12 کشور، شامل بازارهای اصلی مانند امریکا، کانادا، انگلیس، فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، کره جنوبی و ژاپن، از 25 ژوئن، در دسترس خواهد بود. ال‌جی G Watch به زودی در 27 بازار کوچک دیگر، مانند استرالیا، برزیل، مکزیک، نیوزیلند، سنگاپور و روسیه، عرضه می‌شود. اطلاعات بیشتر در زمان دسترسی در هر منطقه ارائه می‌شود.

مشخصات اصلی

 

  • چیپ‌ست: کوالکوم Snapdragon™ 400
  • نمایشگر: 1.65 اینچ LCD IPS 280×280
  • حافظه: 4 گیگابایت eMMC/ 512 مگابایت RAM
  • باتری: 400 میلی‌آمپر
  • سیستم‌عامل: Android Wear (سازگار با گوشی‌های هوشمند اندروید 4.3 به بالا)
  • ابعاد: 37.9 x 46.5 x 9.95 میلی‌متر
  • وزن: 63 گرم
  • اتصال: بلوتوث 4
  • حسگر: 9 محور (ژیو/شتاب‌سنج/ قطب‌نما)
  • رنگ: سفید طلایی، مشکی تیتانیوم
  • دیگر امکانات: مقاوم در برابر گردوخاک و آب (IP67)

۴ نظر

بهنام ۶ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

اکه مموری و سیمکارت میخورد خیلی بهتر میشد

امیر ۱ شهریور ۱۳۹۳ پاسخ

یعنی هیچ برنامه ای واسه اینکه تو ایران بیاد نیست ؟

پیمان ۷ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

LG همیشه با محصولاتش همه را غافلگیر می کنه

ازاده سلطانیه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ پاسخ

ساعت بسیار زیبا و کاربردی است،ولی ایا خدمات پس از فروش یا نمایندگی برای تعمیر این ساعت در صورت بروز مشکل وجود داره؟

نظر دهید