۰۲ تیر ۱۳۹۳

پروژه آتشفشان: فیلم‌برداری از آتشفشان با ال‌جی G3

 

ویدئویی که در عرض یک هفته یک میلیون بار در یوتیوب بازدید شد.

پروژه فیلم‌برداری از آتشفشان با ال‌جی G3 یکی از کمپین‌های مهم ال‌جی است که در جزیره ماروم آمبریم در وانوآتو تحت راهنمایی یک عکاس حرفه‌ای به نام جف مکلی انجام شد. او یک عکاس مشهور و کهنه‌کار است که تاکنون از 34 آتشفشان فعال در 14 کشور فیلم گرفته است.

این کمپین داستان دلگرم‌کننده‌ای از یک عکاس مشتاق کره‌ای را بازگو می‌کند که در رویای تصویربرداری از یک آتشفشان فعال از طریق منظره‌یاب است. برای تحقق این رویا، او تصمیم می‌گیرد به نیوزیلند برود؛ یعنی همان جا که شانس به او رو می‌کند و با جف آشنا می‌شود.

آنها با یکدیگر ماجراجویی به‌یادماندنی از تصویربرداری یک آتشفشان فعال در شرایط بسیار سخت دارند؛ آن هم در حالی که خود را با ال‌جی G3 و دوربینش مجهز کرده‌اند.

این ویدئو جنبه حماسی و نهایت خطراتی و سختی‌های را نشان می‌هدد که جف و دوست جدید کره‌ای او با آنها مواجه می‌شوند و در همان حال نیز با استفاده از دوربین ال‌جی G3 موفق به فیلم‌برداری از آتشفشان در نمای نزدیک می‌شوند. برای اینکه نشان دهیم چقدر مکان فیلم‌برداری خطرناک است، باید بگوییم که دمای مرکز آتشفشان تا 1200 درجه ثبت شده است.

این دو عکاس توانستند تصاویری حیرت‌انگیز از قلب آتشفشان و مواد مذاب خیره‌کننده‌اش ثبت کنند. قسمت اعظم موفقیت این فیلم به خاطر فناوری پیشرفته دوربین ال‌جی G3 و توانایی آن در انجام عملکرد بهینه در شرایط سخت بود. مثلاً، قابلیت فوکوس خودکار لیزری، که به سوژه لیزر می‌تاباند تا به سرعت فوکوس را ثبت کند، به طور بهینه همراه با قابلیت OIS Plus دوربین کار می‌کند تا عکاسی بهتری را با تثبیت و خنثی‌سازی لرزش‌های دست ایجاد کند. این فناوری‌های پیشرفته در دوربین G3 راه را برای حفظ همیشگی وضوح و کیفیت تصویر در برابر عکاسی در شرایط سخت و چالشی باز کرد.

این ویدئو را ببینید:

۷ نظر

amir.m.s ۲ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

سلام G3 ضد آب نیست؟؟؟؟؟؟

ال جی ۲ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

سلام

خیر ضد آب نیست

مهدی ۲ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

ببخشیدا این خبر حدودا مال سه هفته پیش بود.البته میدونم که نظرم تایید نمیشه.ولی لطف کنید یکم بروز تر باشید تا ما الجی دارها هم مثل سایت اکسپریان یک مرجع جامع و بروز داشته باشیم.
ممنونم

ال جی ۲ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

چشم

سعی میکنیم مطالب رو سریعتر در اختیار شما بگذاریم ولی مطالب با الویت بالاتر در لیست ما قرار داشت

موفق باشید

حسین ۲ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
آقا ی نفر جواب مارو بده که آپدیت رسمی ۴.۴ برای G PRO اومده یا نه!
ممنون.

ال جی ۳ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
خیر، نیامده

عارف ۲۰ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

سلام من دوست دارم بدونم ال جی جی ۳ چنده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظر دهید