۱۱ تیر ۱۳۹۳

چندین جایزه طراحی برتر برای ال‌جی در 2014 IDEA AWARDS

تعدادی از محصولات ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) مفتخر به دریافت جایزه بین‌المللی طراحی برتر از 2014 International Design Excellence Awards (IDEA)، یکی از افتخارات عالی صنعت در دنیای طراحی، شدند. افتخارآمیزتر از همه این بود که شرکت برای کار بر روی پلت‌‌فرم تلویزیون هوشمند webOS، که اوایل امسال به عنوان سیستم‌عامل به‌روزشده برای تلویزیون هوشمند عرضه شد، مورد تأیید و تحسین قرار گرفت. IDEA، که توسط جامعه طراحان صنعت امریکا (IDSA) حمایت می‌شود، برای اولین بار در سال 1980 تأسیس شد تا “درک عمومی و تجاری در مورد اهمیت تعالی در طراحی صنعتی برای کیفیت زندگی و اقتصاد را پرورش دهد”.

پلت‌فرم webOS، که برنده جایزه شده است، راحتی کاربر را بالا می‌برد و سادگی زیادی، حتی بیش از چیزی که نیاز دارید، را برای پلت‌فرم تلویزیون هوشمند به ارمغان می‌آورد. این سیستم پیشرفته به کاربران امکان می‌دهد تا به سادگی و به سرعت بین تنوع گسترده‌ای از محتوا و خدمات، از طریق منوهایی که پیمایش بین آنها آسان است، تغییر وضعیت دهند. پلت‌فرم webOS ال‌جی یک کاراکتر متحرک به نام BeanBird دارد که روند نصب اولیه را سریع و سرگرم‌کننده می‌کند و به شما همه امکانات کاربرپسند تلویزیون و گزینه‌های کنترل را توضیح می‌دهد.

علاوه بر این، ال‌جی جایزه افتخارآمیز طلا را از 2014 IDEA برای تصفیه هوا (Air Washer air cleaner)، با شکل زیبا و مدور و امکانات سلامت‌محورش، دریافت کرده است. دیگر محصول مفتخر در IDEA یخچال‌فریزر درتودر (مدل R-F826VJSB) و دستگاه بخور ال‌جی بود که هر دو جایزه نقره را دریافت کردند. هر سه محصول ال‌جی این تمایز را داشتند که جایزه طراحی را از iF Design Award 2014 و Red Dot Award 2014 دریافت کرده‌اند.

 

دکتر اسکات آن، مدیر فناوری ال‌جی، گفت: «ما بسیار هیجان‌زده‌ایم که تعهد ما بر طراحی عالی توسط پیشگامان صنعت مورد تأیید قرار گرفته است. در ال‌جی، نوآوری در فناوری و طراحی نقش حیاتی و همیشه مهمی را در موفقیت ما به عنوان یک برند جهانی بازی می‌کند.»

 

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید