۰۱ مرداد ۱۳۹۳

بازی برای قاب QuickCircle ال‌جی

اولین بازی‌های صنعت موبایل مخصوص پنجره QuickCircle که برای سرگرمی در حال حرکت طراحی شده‌اند

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) برای اینکه ثابت کند قاب QuickCircle علاوه بر کاربردی بودن به همان میزان سرگرم‌کننده نیز هست، امروز اولین بازی موبایل در دنیا را معرفی کرد که منحصراً برای قاب پنجره‌دار ال‌جی G3 ساخته شده است. حالا، علاوه بر مطلع شدن از زمان، تماس گرفتن و ثبت تصویر بدون باز کردن قاب، کاربران ال‌جی G3 با قاب QuickCircle می‌توانند در حال حرکت نیز با یک بازی رایگان به نام Puppy Pop کمی سرگرم شوند.

بازی Puppy Pop یک بازی معماگونه با تطبیق دادن سه تصویر است که ال‌جی به طور ویژه برای G3 با قاب QuickCircle ساخته است تا بتوان از طریق پنجره باز روی قاب بازی کرد. بازیکنان می‌توانند با کشیدن خط روی سه یا چند سگ شبیه به هم امتیاز خود را بالا ببرند و قبل از تمام شدن زمان تا می‌توانند سگ‌ها را حذف کنند. امتیازات را می‌توان در سایت‌های شبکه‌های اجتماعی مورد علاقه به اشتراک گذاشت.

بازی Puppy Pop راهی سرگرم‌کننده و منحصربه‌فرد برای تجربه قاب QuickCircle است. این بازی نمایانگر تلاش مداوم ال‌جی برای ایجاد محتوای موبایلی است که کارایی محصولاتش را افزایش دهد. بازی Puppy Pop نمونه‌ای از چندکاره بودن و انعطاف‌پذیری کیت توسعه نرم‌افزاری QCircle ال‌جی دارد که در سایت developer.lge.com برای توسعه‌دهنگان در دسترس است تا برنامه‌های کاربردی و کارایی‌هایی جدیدی برای قاب QuickCircle ایجاد کنند.

بازی Puppy Pop از 23 ژانویه در فروشگاه مجازی Google Play Store برای دانلود رایگان عرضه می‌شود.

۱۰ نظر

علی ۱ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

آیا lg g3همانندg 2نرم افزارquick remoteوفرستنده infraredداره؟

ال جی ۱ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

بله علی جان دارد

Mahdi ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

برای جی ۴ استایلوس هم میشه؟؟؟؟

محمدرضا ۳ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

این بازی ها برای g2 میاد

ال جی ۳ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

فعلا برای G3 گفته شده!

Black ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

این کاور ها رو از کجا میشه خرید؟؟ اصلا” عرضه شده؟
حدود قیمتش چنده؟

ال جی ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

از بازار و یا نمایندگی

sajad ۱۴ آذر ۱۳۹۳ پاسخ

آقا قاب بنده اون سوراخ بالا سمت چپ رو نداره آیا قاب بنده تقلبی چون من پک مدیا پردازشو گرفتم وقابش توش بود. برام سؤاله چرا تمام عکسا جلو سنسور روی قاب سوراخه ولی برا من نه

ال جی ۱۶ آذر ۱۳۹۳ پاسخ

خیر

مدلهای مختلف از کارخانه های مختلف وجود دارد

امین ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ پاسخ

سلام من میخاهم بدانم چجوری دان لود کنم

نظر دهید