۰۵ مرداد ۱۳۹۳

و سپس از گوشی‌ام چنین ندا برآمد… “مرا خاموش کن!”

همان طور که تا کنون شنیده یا تجربه کرده‌اید، تابستان امسال تا کنون داغ و عذاب‌آور بوده است. خوشبختانه، دما تنها چیزی نیست که رو به افزایش است… دنیای فناوری موبایل هم به لطف وجود گوشی جدید و مبتکرانه ال‌جی G3 با قابلیت‌های پیش‌بینی خارق‌العاده‌اش روز به روز داغ‌تر می‌شود. این گوشی هوشمندی است که کاربری راحتی دارد و در عین حال آن قدر هوشمند است که مطابق با نیازهای شما عمل می‌کند؛ مخصوصاً در گرمای امسال و هوایی که مغزتان از شدت گرما ذوب می‌شود. به عبارت دیگر، همه جوره به کاربرش کمک می‌کند.

از همیاری تا مربی سلامت

ال‌جی G3 دستگاهی است که فوراً یاد می‌گیرد، با نیازها و علایق در حال تغییرتان سازگار می‌شود و پیشنهادات شخصی مفیدی ارائه می‌دهد. قابلیت اعلان هوشمند (Smart Notice) مجموعه‌ای از اطلاعات ضمنی و الگوهای استفاده از دستگاه را تفسیر می‌کند. بنابراین، بر حسب زمان، روز، رخدادها، وضعیت گوشی یا استفاده از برنامه‌های کاربردی توصیه‌های مفید و یادآوری‌های ضروری را ارائه می‌دهد.

مثلاً می‌گوید یک طوفان تابستانی دیگری در راه است اما در خلال صبح یک روز کاری و گرمای طاقت‌فرسا احتمالاً اصلاً به پیش‌بینی هوا نیازی ندارید. نگران نباشید! ال‌جی G3 همچنان به شما کمک می‌کند تا زندگی شما را ساده‌تر کند. حتی به شما می‌گوید: “ممکن است بخواهید چتر با خودتان بردارید زیرا بعد از ظهر امروز هوا بارانی است.”

برنامه کاربردی LG Health، یک برنامه کاربردی تناسب اندام در ال‌جی G3 است که فعالیت‌های روزانه شما را ردیابی می‌کند. دویدن و راه رفتن به صورت خودکار ضبط می‌شود و شما می‌توانید انتخاب کنید که فعالیت‌های خاصی ردیابی شوند. مثلاً هایکینگ و دوچرخه‌سواری. برنامه LG Health جزییات ورزش شما را ذخیره می‌کند و به شما امکان می‌دهد مسیر ورزش خود را روی نقشه ببینید. علاوه بر این، شما می‌توانید تناسب اندام را به یک امر خانوادگی تبدیل کنید و در یک رقابت دوستانه با سایر کاربران ال‌جی مسابقه دهید.

تصاویر، خاطرات … و حریم شخصی

وقتی آخر هفته فرا می‌رسد، آرامش خود را حفظ کنید، اجتماعی شوید و عکس خودتان را در چارچوب تصویر ثبت کنید! فقط کافیست از Gesture Shutter استفاده کنید: شما می‌توانید تأخیر 3 ثانیه‌ای شاتر را با استفاده از مشت کردن دستِ آزاد فعال کنید تا تایمر شروع به شمارش معکوس کند. شما می‌توانید از فلاش جلو برای نوردهی خوب تصاویر سلفی، حتی در شرایط کم نور، استفاده کنید. علاوه بر این، شما تصاویر خود را در نمایشگری که 4 برابر وضوح بیشتری از HD دارد می‌توانید تماشا کنید.

وقتی زندگی شما به خوبی مستند شد، خوشحال خواهید شد که حریم شخصی و امنیت شما در ال‌جی G3 با قابلیت‌هایی مانند Contents Lock  و Knock Code به خوبی حفظ شود. قابلیت Content Lock به شما امکان می‌دهد فایل‌هایی که می‌خواهید خصوصی بمانند، مانند عکس‌ها یا فایل‌های ویدئویی در گالری، را انتخاب و آنها را به طور شخصی قفل کنید. شما می‌توانید با رمز انتخابی خود به آنها دسترسی پیدا کنید. قابلیت Knock Code به شما امکان می‌دهد تا الگوی ضربه شخصی‌سازی‌شده‌ای را انتخاب کنید که به شما دسترسی فوری به گوشی را بدهد. با بیش از 80 هزار ترکیب ممکن، این قابلیت سطح بالایی از امنیت را فراهم می‌آورد.

ال‌جی G3 تابستان امسال و فصل‌های آتی زندگی شما را ساده‌تر می‌کند. شما از کدام یک از قابلیت‌های این گوشی هوشمند خوشتان آمده است؟

۳ نظر

مسلم ۵ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

قربونت ۳۲ رو رونه بازار کن که حالشو ببریم

هوتن ۶ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

نه دیگه اگه ۳۲ بیاد که ۱۶ ها فروش نمیره قربونت!…بالاخره خیلیا هستن که اطلاعات سخت افزاری ندارن همون براشون خوبه… ما و کارمندامون هم خرج دازیم دیگه!

درضمن چون رقیبی هم نداریم که با گارانتی بده, خیالمون راحته که بازار مال خودمونه قربونت!

اارادتمند : نماینده کاملا انحصاری! LG در ایران 😀

محمد صالح وکیلی ۹ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

خب هوتن عزیز قرار نیست که ۳۲ و ۱۶ش هم قیمت باشن که!!
۳۲ با رم۳ هم بیاد بعد کاربر باتوجه به احتیاجات و پولی که داره و هزینه ای که میخواد بکنه بین این دو انتخاب میکنه دیگه!
اگخ ال جی اشتباهی که در مورد جی۲ انجام دادو تکرار کنه خیلی متضرر خواهد شد.
شرکت هم میتونه با این اختلاف قیمتی خیلی سود بهتری بکنه و رضایت کاربران رو بیش از پیش جلب کنه اما این طور یکم نارضایتی ایجاد میکنه.

نظر دهید