۲۷ مرداد ۱۳۹۳

اولین مانیتور منحنی IPS ULTRAWIDE با نسبت تصویر 21:9 در IFA 2014

IFA اولین مانیتور سینما دیجیتال 4K ال‌جی و جدیدترین مانیتور پیشرفته مخصوص بازی را به نمایش می‌گذارد.

 

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) جدیدترین مانیتور منحنی IPS UltraWide با نسبت تصویر 21:9 (مدل 34UC97) و نیز دیگر محصولات شگفت‌انگیزش را در IFA 2014 در برلین آلمان به نمایش خواهد گذاشت. این اولین مانیتور 34 اینچ چشمگیر دنیاست که نمایشگر IPS منحنی با نسبت تصویر 21:9 دارد. این مانیتور 34 اینچ چشمگیر کیفیت تصویر قابل ملاحظه‌ و مجموعه‌ای از گزینه‌های ارتباطی راحت ارائه می‌دهد. علاوه بر این، در نمایشگاه IFA 2014 مانیتور سینمادیجیتال 4K حیرت‌انگیز (مدل 31MU97) و مانیتور بازی با امکانات پیشرفته (مدل 24GM77) معرفی خواهد شد. هر دو ترکیبی از کارایی برتر با سبک مدرن و عملکرد چندمنظوره است.

 

مانیتور پرچمدار منحنی IPS UltraWide ال‌جی با نسبت تصویر 21:9 یک مانیتور کامل است که مطابق با نیازهای کاربران حرفه‌ای و علاقمندان به سرگرمی خانگی با صفحه‌نمایش بسیار بزرگ طراحی شده است تا کاربران بتوانند کارهای بیشتری را در زمان کمتر انجام دهند. با افزودن انحنای ملایم در یک مانیتور با نسبت تصویر 21:9، ال‌جی یک محصول منحصربه‌فرد تولید کرده است که تجربه شگفت‌انگیزی ارائه می‌دهد. نمایشگر با وضوح Quad HD و 1440×3440 پیکسل به عکاسان دیجیتال و فیلم‌سازان سطح بالایی از دقت و جزییات می‌دهد که اقتضای کارشان است. مانیتور 34UC97 ال‌جی با انواع کامپیوتر و مک سازگار است. به راحتی از پس گرافیک و ویدئو سنگین در هر سیستمی برمی‌آید و از Thunderbolt™ 2 برای سرعت بالا انتقال اطلاعات، 4 برابر سریع‌تر از یواس‌بی 3، پشتیبانی می‌کند و به چندین دستگاه امکان می‌دهد که به سادگی به هم متصل شوند. این مانیتور از MAXX AUDIO و سیستم بلندگوی 7 وات برخوردار است که حداکثر عملکرد صدا در تمام فرکانس‌ها را تضمین می‌کند.

افزون بر اولین مانیتور منحنی UltraWide با نسبت تصویر 21:9، ال‌جی از مانیتور سینمادیجیتال 4K خود برای اولین بار در IFA  امسال پرده‌برداری می‌کند. مانیتور سینما دیجیتال 4K ال‌جی مطابق با استانداردهای اولیه سینما دیجیتال برای نمایشگرهایی با وضوح 4K است و 2160×4096 پیکسل در صفحه‌نمایش 31 اینچ دارد تا وضوحی برابر با 4 مانیتور Full HD ایجاد کند. مدل 31MU97 به حرفه‌ای‌هایی مانند تدوینگران فیلم امکان می‌دهد تا محتوای 4K اصلی را همان گونه تماشا کنند که هست. مانیتور سینما دیجیتال 4K از نمایشگر IPS 4K ال‌جی برخوردار است که تصاویر فوق تیز با زاویه دید وسیع ایجاد می‌کند. این نمایشگر می‌تواند 99 درصد از فضای رنگ Adobe RGB را بازتولید کند و انتخابی ایده‌آل برای حرفه‌ای‌های فیلم و آنهایی است که در طراحی و عکاسی کار می‌کنند. مانیتور سینما دیجیتال 4K از لحاظ سخت‌افزاری به صورت کالیبره‌شده عرضه می‌شود و از Dual Color Space و نرم‌افزار اختصاصی کالیبراسیون True Color Pro ال‌جی برخوردار است.

علاقمندان به بازی مانیتور بازی جدید مدل 24GM77 ال‌جی را بسیار تحسین می‌کنند زیرا مخصوص بازی طراحی شده است و می‌تواند از پس اکشن‌های سریع در بازی‌های تک‌نفره جنگی بربیاید. نسبت تصویر 144 هرتز شدیدترین اکشن‌ها را بدون پرش و صاف نمایش می‌دهد و حالت Dynamic Action Sync (DAS) ال‌جی کندی در ورود اطلاعات و فرمان‌ها را برطرف می‌کند و بازیکن می‌تواند سریع‌تر به چیزهایی که روی صفحه در حال اتفاق افتادن است عکس‌العمل نشان دهد. ویژگی قابل ملاحظه دیگر شامل 3 تنظیمات بهینه‌سازی است که می‌تواند با فشار یک کلید روی مانیتور به سرعت انجام شود و گزینه ایجاد تنظیمات سفارشی نیز وجود دارد. Motion 240 منحصراً برای این مانیتور بازی تولید شده است و مات شدن تصویر را با سرعت پاسخ یک میلی‌ثانیه کاهش می‌دهد.

هیونگ-سِی پارک، رئیس بخش آی.تی در شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی الکترونیکس، گفت: «بسیاری از افراد بیشتر زمان خود را جلوی مانیتورهای کامپیوتر می‌گذراندند تا دستگاه‌های تلویزیون. با این حال، بزرگترین سازندگان مانیتور در صنعت به نظر نمی‌رسد به همان سرعت سازندگان تلویزیون ابتکار به خرج دهند. در ال‌جی، ابتکار در فناوری نمایشگر تنها محدود به محصولات تلویزیونی پیشگام نیست و فعالانه در مانیتورهای پیشرفته کامپیوتر نیز به کار می‌رود. به همین علت است که ما افتخار می‌کنیم اولین مانیتور منحنی UltraWide با نسبت تصویر 21:9 و نمایشگر IPS منحنی را در IFA معرفی کردیم که زاویه دید 178 درجه را برای تجربه مشاهده غرق‌کننده ارائه می‌دهد.»

نسل جدید مانیتورهای پیشرفته کامپیوتر ال‌جی در IFA 2014 در سالن مِس برلین از 5 تا 10 سپتامبر به نمایش در خواهد آمد.

۱ نظر

بهروز ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

درود
آیا امکان داره ال جی مدلی رو با کیفیت ۴k و بدون انحنا و بدون پرش و با صفحه ips در سایز ۲۳ یا کمتر تولید کند.(از نظر شکل و ابعاد و پایه مانند مدل موفق ۲۳EA63V)
با سپاس

نظر دهید