۲۷ مرداد ۱۳۹۳

تجربه کاربری ساده و ملموس ال‌جی؛ برنده جایزه از 2014 Red Dot Awards

گوشی هوشمند G3 سه جایزه با عنوان “بهترین بهترین‌ها” را برای به نمایش گذاشتن پیشگامی ال‌جی در طراحی تجربه کاربری برنده شد.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) 9 جایزه از Red Dot Awards در رسته طراحی ارتباطات به خانه برد. در میان آنها، صفحه‌کلید هوشمند، قابلیت Knock Code و رابط کاربری گرافیکی (GUI) در گوشی تحسین‌شده ال‌جی G3 جایزه “بهترین بهترین‌ها” را دریافت کردند. پلت‌فرم مبتکرانه تلویزیون +webOS Smart توسط هیئت داوران Red Dot برای رویکرد جدید در تلویزیون‌های هوشمند با رابط کاربری ملموس و ساده‌ای مورد تأیید و تحسین قرار گرفت که برای تجربه مشاهده‌ای ساخته شده که هم یکپارچه و هم غیرپیچیده است.

Red Dot که در سطح بین‌المللی معتبر است در سه رسته انجام شد: طراحی ارتباطات، طراحی محصول و طراحی مفهوم. با 7096 محصول از 49 کشور تنها در رسته طراحی ارتباطات، Red Dot Awards یکی از سه مسابقه مهم در طراحی صنعتی است. iF Design Award و IDEA (International Design Excellence Award) نیز از دیگر جوایز هستند.

صفحه‌کلید هوشمند ال‌جی با ال‌جی G3 به دنیا معرفی شد؛ گوشی هوشمندی که با فلسفه سادگی در اوج هوشمندی تولید شد. در همین راستا، صفحه‌کلید هوشمند به کاهش خطاهای ورودی تا 75 درصد کمک می‌کند. از طریق نرم‌افزاری که می‌تواند عادات تایپ را تحلیل و انتخاب کلمه مناسب را پیش‌بینی کند، صفحه‌کلید هوشمند تایپ را سریع‌تر و راحت‌تر می‌کند.

قابلیت Knock Code در پاسخ بازخورد مشتریان ایجاد شده است زیرا سیستم امنیتی کنونی در گوشی‌های هوشمند عذاب‌آور و وقت‌گیر است. قابلیت Knock Code به دارندگان گوشی‌های هوشمند ال‌جی امکان می‌دهد تا گوشی‌های هوشمند ال‌جی خود را با روشی راحت و استفاده از یک سری ضربات شخصی‌شده، به جای الگوی 9 نقطه‌ای، گوشی خود را بیدار و قفل آن را باز کنند. با بیش از 80 هزار توالی ضربه ممکن که بتوان از میان آنها انتخاب کرد، قابلیت Knock Code نه تنها ایمن‌تر است بلکه راحت‌تر نیز هست.

رابط کاربری گرافیکی در ال‌جی G3 تجربه کاربری ملموس و لذت‌بخش‌تری ارائه می‌دهد. این رابط کاربری گرافیکی که  به طور کل متحول شده است ظاهری شیک و ساده دارد که از زبان طراحی جدید ساده و یکدست ال‌جی در رنگ‌های پاستل شگفت‌انگیز با مضمون مدور و متمایزی که از لوگوی نمادین این شرکت نشأت گرفته ساخته شده است.

 ال‌جی 6 جایزه دیگر در رسته طراحی ارتباطات برنده شد که شامل پلت‌فرم webOS Smart+ است. تلویزیون webOS Smart+ تغییر بین یک منبع محتوا به دیگری را برای کاربران سریع و راحت می‌کند؛ چه پخش زنده تلویزیون باشد، سرویس‌ ویدئوهای درخواستی، برنامه کاربری تلویزیون هوشمند یا فایل رسانه‌ای که در یک دستگاه متصل ذخیره شده است. پلت‌فرم webOS ال‌جی جست‌وجو و کشف راحت محتوا را میسر می‌سازد و روند نصب و اتصال بدون استرس را با معرفی یک کاراکتر متحرک دوست‌داشتنی به نام BeanBird ممکن می‌کند.

دکتر اسکات آن، رئیس فناوری ال‌جی، گفت: «Red Dot Design Awards برای عالی بودن در رابط کاربری ارزش زیادی برای ما دارد زیرا بهبود تجربه کاربری یعنی همان روشی که ما برای ارزش‌آفرینی برای مشتریان فراهم کرده‌ایم. قابلیت‌های پیشرفته ال‌جی در تجربه کاربری که از میل به شنیدن، یاد گرفتن و ایجاد درک عمیق در روشی که مردم به طور روزانه از فناوری استفاده می‌کنند سرچشمه گرفته است. ما به ایجاد محصولاتی برای بهبود کیفیت زندگی مشتریان ادامه خواهیم داد.»

۴ نظر

arya ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

الجی دوست داریم

محمد ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
تبریک میگم.
ببخشید دک مشکلاتی هست گوشی زیر نور خورشید واقعا بد عمل میکنه میشه یه آپدیت براش بدید حتی توی تنظیمات دستی هم نمیشه بیشترش کرد.ممنون

محسن ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام؛
من الان با فروشگاه مدیا تهران تماس گرفتم و میگن که G3 32GB یکی دو هفته ی دیگه میاد تازه اونم شاید!!(یعنی حتی ممکنه که دیرتر هم بشه!) پس اینی که شما می فرمایید G3 32GB در گمرکه و تا شنبه به امید خدا قراره که بیاد تو بازار چیه؟ تو رو خدا نگید که قرار بر اینه که ما رو سر انگشت بچرخونید! :((((
لطفاً حقیقت رو بگید که تکلیفمون روشن بشه!

محسن ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام؛
من بعد از ظهر با فروشگاه مدیا تهران تماس گرفتم و میگن که G3 32GB یکی دو هفته ی دیگه میاد تازه اونم شاید!!(یعنی حتی ممکنه که دیرتر هم بشه!) پس اینی که شما می فرمایید G3 32GB در گمرکه و تا شنبه به امید خدا قراره که بیاد تو بازار چیه؟ تو رو خدا نگید که قرار بر اینه که ما رو سر انگشت بچرخونید! :((((
لطفاً حقیقت رو بگید که تکلیفمون روشن بشه!

نظر دهید