۱۵ مرداد ۱۳۹۳

زندگی هوشمند با ال‌جی G Watch

با گذشت سال‌ها، ال‌جی پیشگامی خود در فناوری‌های اصلی موبایل را از طریق شماری از دستاوردهای کاربرمحور و مبتکرانه شامل چندین فناوری و دستگاه پوشیدنی پیشرفته تقویت کرد.

مثلاً، PRADA Link که در سال 2008 معرفی شد اولین قدم ال‌جی به دنیای پوشیدنی‌ها بود. این محصول یک همراه شیک و کاربردی برای گوشی PRADA II بود؛ دستبند بلوتوثی PRADA Link به کاربر امکان می‌داد تا کاربر بتواند از راه دور تماس‌های تلفنی و پیام‌ها را چک کند.

در سال 2009، ال‌جی GD910 را معرفی کرد که اولین گوشی مچی و لمسی 3G در دنیا بود. این گوشی که شبیه ساعت مچی بود نمایشگر تمام‌لمسی، دوربین، بلندگو و قابلیت‌های تشخیص صدا داشت و به عنوان یک محصول انقلابی به مشتریان معرفی شد تا برای آنها سطحی کاملاً جدید از راحتی در حال حرکت را به ارمغان آورد.

جدیدترین دستگاه پوشیدنی ال‌جی G Watch، اولین ساعت هوشمند است که به Android Wear، آخرین سیستم‌عامل گوگل برای دستگاه‌های پوشیدنی، مجهز است.

ال‌جی G Watch، که با بسیاری از دستگاه‌های اندروید سازگار است، به کاربران تجربه محض گوگل را در بسته‌ای شیک و روی مد همراه با اطلاعات ضمنی ارائه می‌دهد.

چه چیز باعث می‌شود ساعت‌های هوشمند آینده فناوری ارتباطات موبایلی به شمار روند؟

با یک دستگاه پوشیدنی، شما می‌توانید روز خود را هر جایی سپری کنید اما تنها نگاهی به مچ دستتان بیاندازید تا اطلاعات مورد نیاز را کسب کنید؛ بدون اینکه نیاز باشد دنبال آنها بگردید.

ساعت‌ها برای نشان دادن زمان خوب هستند اما تصور کنید چه اطلاعات مفید و اجرایی دیگری می‌توانند در زمانی که به آنها نیاز دارید به صورت خودکار نشان دهند.

امروز، سیستم‌عامل اندروید به دستگاه‌های پوشیدنی نیز کشیده شده است. و برای این که این نگرش به حقیقت بپیوندد، ال‌جی و گوگل با مشارکت نزدیک تلاش کردند تا G Watch را به عنوان اولین ساعت هوشمند با سیستم‌عامل اندروید و سازگاری کامل با همه گوشی‌های هوشمند اندروید (نسخه 4.3 به بالا) به بازار عرضه کنند.

برای این کار، گوگل رابط کاربری کاملاً جدیدی مخصوص این محصول نوین بر پایه صدا و اطلاعات ضمنی طراحی کرد که با توجه به محیط اطراف کاربر مانند مکان، زمان و شرایط جوی فعال می‌شود.

در مورد اینکه این محصول چقدر باید ساده باشد بسیار فکر شده است. این ساعت هوشمند باید فوق‌العاده سریع و نگاه‌محور باشد یا به عبارت دیگر، نسبت به عادات و رفتارهای طبیعی انسان حس داشته باشد. دو جزء مهم وجود داشت: اطلاعاتی که به شما بیشتر مربوط است، کاربر، و توانایی صحبت کردن با آن از طریق یک فرمان سریع.

زندگی هوشمند با ال‌جی G Watch

 

با ال‌جی G Watch، مجهز به Android Wear، همه اطلاعاتی که لازم دارید قبل از اینکه روز خود را شروع کنید در دسترس شما است: آب و هوای امروز، زمان شروع جلسه بعدی، مدت زمانی که طول می‌کشد به آنجا برسید و به‌روزرسانی‌های مهم. شما می‌توانید بدون نگاه کردن به گوشی خود یا در آوردن آن از جیب یا کیفتان همه اطلاعات را ردیابی کنید.

فقط زمان‌هایی را تصور کنید که نیاز به اطلاعات فوری دارید. چیزهایی که بیشتر به آنها اهمیت می‌دهید همراه شما از جایی به جای دیگر می‌آیند و شما هیچ وقت آنها را از دست نمی‌دهید. شما می‌توانید به طور طبیعی، با صحبت کردن یا سؤال پرسیدن پاسخ دهید تا چیزی که می‌خواهید را به دست آورید.

کسب اطلاعات مفید و یادآوری‌ها، هنگامی که در حال حرکت هستید، هرگز به این سادگی نبوده است. انگار شما هر جا که می‌روید دستیار شخصی خود را هم با خودتان همراه دارید.

۳ نظر

mahmood ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

وارد ایرانم هم میشه برای خرید؟

امین ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
میدونین کی وارد بازار ایران میشه؟
خواهش میکنم جواب بدین

محمد ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
من در یک خبر دیگم سوال کردم این ساعت قیمتش چنده وکی به ایران میاد که هنوز جواب ندادید.
حالا دوسوال دیگه دارم.
۱.با بلوتوث به گوشی وصل میشه یا وایرلس؟
۲.این ساعت مثل ساعت های رقبا دوربین داره؟
۳.این ساعت قابلیت وصل شدن به اینترنت رو از طریق خودش داره؟
۴.این ساعت دستیار شخصی smart noticeرو هم داره؟
۵.من در منبع معتبری خوندم این ساعت یه اسنپدراگون ۲۰۰ داره یکم کم نیست؟
۶.این ساعت به فبلت جدیدتون که قراره رقیب نوت۴ سامسونگ بشه(جی۳ استایلوس که قلمم داره)وبه جی۳بیت(جی۳مینی)هموصل میشه خواهشا به همه سوالات من جواب بدید.باتشکر ازوبلاگ خوبتون خواهشان ویدیوهای جدید تون هم که دریوتیوب هست به آپاراتتون بذارید تا ما ببینیم ممنون

نظر دهید